تیم ملی جوانان ایران با ۱۱ گل زده و بدون گل خورده، با اقتدار و صدرنشینی مرحله گروهی را با سه برد پشت سر گذاشت تا آماده مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا در ازبکستان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست ازبکستان میزبان مسابقات شد.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با اقتدار عربستان را شکست داد تا به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با اقتدار عربستان را شکست داد تا به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با اقتدار عربستان را شکست داد تا به عنوان تیم صدرنشین گروه راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.
تیم ملی زنان ژاپن با برتری 5-0 مقابل زامبیا به صدر جدول گروه سوم جام جهانی صعود کرد.
تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی مقابل تایلند صعودش را به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان قطعی کرد.
تبریز - تیم فوتبال مس سونگون ورزقان با شکست ۳ بر صفر تیم پانیک تالش مقتدرانه جواز صعود به لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور را کسب کرد.
تیم برنلی با برتری یک بر صفر مقابل بلکبرن راورز به عنوان قهرمانی چمپیونشیپ دست پیدا کرد.
پنج ملی‌پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به فینال سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند تا تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه کسب پنج مدال طلا قرار بگیرد.
تیم‌ ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی ۷ بر ۲ برابر امارات، به عنوان صدرنشین راهی دور یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شد.
تیم فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال ایران با پیروزی برابر عربستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام جهانی صعود کرد.
یوتو ناگاتو هافبک 36 ساله تیم ملی ژاپن پس از برد اسپانیا و صعود تاریخی از گروهی دشوار، ابراز خوشحالی کرد و به برخی سوالات پاسخ داد.
تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی پرگل برابر تایلند، به فینال شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا راه یافت و حریف ژاپن در دیدار نهایی شد.
تیم ملی کشورمان توانست در یک بازی برتر و دیدنی با نتیجه ۸ بر یک ویتنام را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.
تیم ملی فوتسال ایران با شکست مقتدرانه چین‌تایپه، صعود خود را به مرحله بعدی مسابقات جام ملت‌های آسیا قطعی کرد.
تیم ملی فوتسال ایران با کسب یک پیروزی مقتدرانه مقابل چین تایپه راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا شد.
تیم ملی هلند با کسب برتری 1-0 برابر بلژیک، به عنوان صدرنشین راهی نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا شد.
صعود مقتدرانه تیم ملی جوانان با شکست امارات
تیم ملی والیبال ایتالیا با پیروزی بر ترکیه صعود خود به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی جهان را قطعی کرد.
تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی مقتدرانه مقابل هند به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله حذفی صعود کرد و حریف ملی‌پوشان کشورمان با قرعه‌کشی مشخص خواهد شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با پیروزی مقتدرانه مقابل هند به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله حذفی صعود کرد
تیم ملی والیبال جوانان ایران با این برد، با دو پیروزی و ۵ امتیاز صدرنشین گروه B شد و در مرحله بعدی به مصاف یکی از تیم‌های دوم گروه‌ها خواهد رفت که امشب در قرعه کشی حریف ایران مشخص می‌شود.
در حال حاضر تیم ترکیه با یک برد و ۳ امتیاز در رتبه دوم این گروه است که امروز با قطر بازی دارد و در صورت پیروزی به عنوان دومین تیم این گروه، راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ