مشاور امنیت ملی عراق بر بی طرفی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی این کشور و دوری جستن این نهادها از سیاست تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور امنیت ملی عراق و سفیر ایران در بغداد در جریان دیداری بر ضرورت تداوم همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید کردند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای و همچنین مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور بر اطلاع رسانی واقعی و عالمانه مجاهدت اقتصادی دولت مردمی، تاکید کردند.
معاون مشاور امنیت ملی جمهوری هند بر نقش دولت‌ها درتسهیل‌گری کریدور شمال- جنوب تاکید وگفت: دولت‌ها تلاش خود را افزایش دهند تا بخش های خصوصی بتوانند در کشورهای مختلف با یکدیگر ارتباط بگیرند.
این مقام صهیونیستی در پاسخ به این سوال که آیا اسرائیل در آستانه انجام یک حمله پیشگیرانه به تاسیسات هسته‌ای ایران قرار دارد؟ تاکید کرد که اسرائیل برنامه‌ای برای یک حمله پیشگیرانه ندارد چراکه در واقع ایران در زمینه غنی‌سازی اورانیوم از آن میزانی که از نظر اسرائیل خط قرمز به‌حساب می‌آید، عبور نکرده است.
مشاور امنیت ملی عراق بر اهمیت دستیابی به تفاهمات حقیقی با ایران، ترکیه و سوریه درخصوص پرونده آب تاکید کرد.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید بار دیگر بر ضرورت حل و فصل مسائل درخصوص برنامه هسته‌ای ایران از طریق راهکارهای دیپلماتیک تاکید کرد و گفت که واشنگتن به دنبال راه حل دیپلماتیک برای برنامه هسته‌ای ایران است. وی تصریح کرد که خروج از برجام بدون داشتن جایگزین برای آن اشتباه بوده است.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید بار دیگر بر ضرورت حل و فصل مسائل پیرامون برنامه هسته‌ای ایران از طریق راهکار‌های دیپلماتیک تأکید کرد.
در نشست تعاملی معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا با سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بر لزوم برنامه ریزی و همکاری مشترک و گسترش امنیت روانی اجتماعی شهروندان تاکید شد.
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا امروز در ارتباط با رأی غیرقانونی لاهه علیه «پوتین» در سخنانی تأکید کرد: دادگاه کیفری بین المللی مشروعیت ندارد.
مشاور امنیت ملی عراق تاکید کرد که بغداد و تهران اهداف مشترکی در دور کردن منطقه از هر گونه تنش دارند.
مشاور امنیت ملی عراق تاکید کرد که این کشور به حاکمیت سایر کشورها احترام می گذارد و مخالف نقض حاکمیت خود است.
مشاور امنیت ملی عراق تاکید کرد که دولت این کشور در راستای توسعه توانایی های امنیتی خود به دنبال تقویت روابط با ناتو است.
مشاور مدیرعامل بر اهمیت به روز بودن فرودگاه‌ها تاکید کرد و گفت: امروز سرعت تغییرات بسیار بالاست و ایمنی و امنیت مهم‌ترین مسئله در بخش فرودگاهی است.
رسانه‌های ایتالیا اعلام کردند مشاور امنیت ملی دولت آمریکا اخیراً در تماسی تلفنی با مشاور نخست‌وزیر تأکید کرده رُم ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین را سرعت ببخشد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: اظهارات جدید مشاور امنیت ملی آمریکا مهر تائید دیگری بر مداخله و حمایت این کشور از اغتشاشات اخیر در ایران تحت پوشش شعارهای دفاع از حقوق بشر، زنان و زندانیان است.
مشاور امنیت ملی عراق تاکید کرد که تروریسم همچنان تهدیدی علیه کل جهان به شمار می رود.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید وجود برخی مذاکرات و روابط پشت پرده میان واشنگتن و مسکو را تائید کرد.
مشاور ارشد شورای امنیت انرژی آمریکا در گفت‌وگویی تفصیلی با اسپوتنیک، تاکید کرد که اروپایی‌ها با اعمال تحریم جدید علیه مسکو، عملا در مسیر «خودکشی اقتصادی» گام برداشته‌اند.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز در مصاحبه ای تأکید کرد: هیچ برنامه‌ ای برای دیدار رئیس جمهور «بایدن» با ولیعهد عربستان در اجلاس گروه- ۲۰ وجود ندارد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز در مصاحبه ای تأکید کرد: هیچ برنامه‌ ای برای دیدار رئیس جمهور «بایدن» با ولیعهد عربستان در اجلاس گروه- ۲۰ وجود ندارد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید تاکید کرده که بررسی درخواست عضویت اوکراین در ناتو بایستی به زمان دیگری موکول شود.
مشاور امنیت ملی عراق با تاکید بر تداوم فشار بین المللی برای جلوگیری از بازگشت داعش، به لزوم پایان دادن به پرونده اردوگاه الهول سوریه اشاره کرد و گفت: این اردوگاه یک خطر و یک بمب ساعتی است.
مشاور هیات مذاکره کننده ایران در مذاکرات رفع تحریم ها گفت: مهم برای ایران این است که توافق احتمالی هیچ گونه نکته مبهمی نداشته باشد.
مشاور فرهنگی معاونت ورزش قهرمانی وزارت و جوانان با اشاره به تشکیل یک فدراسیون جدید گفت: متاسفانه وزارت ورزش با دستورات رئیس جمهور و تاکیدات مقام معظم رهبری همگام نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ