مشاور امنیت ملی عراق بر اهمیت دستیابی به تفاهمات حقیقی با ایران، ترکیه و سوریه درخصوص پرونده آب تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران منبع جایگزینی برای واردات سیستم‌های نظامی پیشرفته ندارد. زمانی که تهران به دنبال خرید سامانه‌های دفاع هوایی پیشرفته از روسیه بود، مشکلات مشابهی از جمله تاخیر‌های طولانی را تجربه کرده است. بنابراین، آنچه در حال حاضر شاهد آن هستیم احتمالاً فقط مذاکره در مورد اختلافات و تلاش برای به دست آوردن اهرم فشار و پنهان کردن مشکلات است. تحویل سوخو-۳۵ روسیه به ایران احتمالا فقط نیازمند زمان است.
پرتقال سرشار از ویتامین C است و در بهبود توانایی‌های شناختی و تقویت سلامت مغز نقش دارد. ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که از سلول‌های مغز در برابر آسیب‌های ناشی از بالا رفتن سن محافظت می‌کند. هم‌چنین این ویتامین به پیشگیری از اختلالات روانی مانند افسردگی، اضطراب و اسکیزوفرنی کمک می‌کند. برخی از منابع سرشار از ویتامین C عبارتند از: کیوی، گوجه فرنگی، فلفل دلمه‌ای، سیب زمینی، انبه، آناناس.
سفر اخیر اردوغان به سه کشور عربی حوزه خلیج‌فارس نشان از آن دارد که رهبر ترکیه بیش‌ازپیش منافع اقتصادی را بر اختلافات ایدئولوژیک مقدم می‌شمارد.
سفر اخیر اردوغان به سه کشور عربی حوزه خلیج‌فارس نشان از آن دارد که رهبر ترکیه بیش‌ازپیش منافع اقتصادی را بر اختلافات ایدئولوژیک مقدم می‌شمارد.
دشت آزادگان - رئیس دادگستری دشت آزادگان از صلح و سازش در یک فقره پرونده و آشتی میان ۲ طایفه در این شهرستان پس از حدود ۶۰ سال خبر داد.
منابع کویتی از استعفای وزیر دارایی این کشور به علت اختلافاتی خبر دادند که در داخل دولت این کشور بروز پیدا کرده است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ایران از حق مردمش در میدان گازی آرش نمی‌گذرد و در زمان لازم اقدامات مقتضی را انجام خواهد داد، زیرا ما در میدان آرش سهم داریم ولی آن را به شکل دوستانه حل می‌کنیم.
دکتر امیر حسین جلالی ندوشن، روانپزشک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران معمولا خودزنی بصورت تعمدی اتفاق می افته که در جوان ها اگر همراه با اختلالات دیگر رفتاری دیده شود باید جدی گرفته شود، می افزاید: اما خود زنی در نوجوان ها هم تحت تاثیر همسالان و از آن مهم تر فشارهای ناشی از دوران بلوغ دیده می شود که معمولا گذراست و اختلال جدی روان تلقی نمی شود . ولیکن حتما باید با نوجوان در ارتباط با این رفتار و رفع ریشه های آن صحبت شود. منبع: خبرآنلاین
کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه ایران خواسته‌های فرابرجامی آمریکا را اجابت نخواهد کرد،گفت: آمریکا به دنبال برجام پلاس، برجام منطقه‌ای، برجام موشکی و قطع همکاری‌ نظامی ایران با روسیه است.
کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه ایران خواسته‌های فرابرجامی آمریکا را اجابت نخواهد کرد،گفت: آمریکا به دنبال برجام پلاس، برجام منطقه‌ای، برجام موشکی،قطع همکاری‌های نظامی ایران با روسیه است.
منابع عبری با اشاره به تشدید انتقادات از نتانیاهو در سطوح مختلف جامعه، احزاب و مقامات اسرائیلی، از رسیدن اختلافات درون خانوادگی وی نیز به سطح هشدار خبر می‌دهند.
منابع عبری با اشاره به تشدید انتقادات از نتانیاهو در سطوح مختلف جامعه، احزاب و مقامات اسرائیلی، از رسیدن اختلافات درون خانوادگی وی نیز به سطح هشدار خبر می‌دهند.
بارسلونا تصمیم گرفت ناهار مشترک قبل از ال کلاسیکو جام حذفی را لغو کند.
کارشناسان و ناظران تحولات سیاسی بر این باورند که ریشه اختلافات ریاض- ابوظبی منافع متفاوت دو کشور در یمن است.
منابع عبری با اشاره به ادامه تلاش های نتانیاهو در راستای تصویب اصلاحات قضایی مدنظر خودش، از کشیده شدن دامنه اختلافات در اسرائیل به سطح نظامیان خبر داد.
اختلافات از پشت در‌های بسته آغاز شده، اما رفته‌رفته علنی می‌شود و خبر از تغییر هندسه پیمان‌ها در منطقه شورای همکاری خلیج فارس همزمان با تلاش ایران برای افزایش نفوذ در منطقه می‌دهد.
رئیس رژیم صهیونیستی اختلافات نخست وزیر این رژیم با مخالفان را عمیق ارزیابی کرد.
فرمانده کل ارتش با بیان این که «مقامات فاسد رژیم صهیونیستی به دلیل اختلافات سیاسی و بحران داخلی به یاوه‌گویی روی‌آورده‌اند»، گفت: به هر مبدا که از آن تعرضی علیه امنیت منافع جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد یا کمکی به رژیم صهیونیستی ارائه شود، پاسخ پشیمان کننده خواهیم داد.
منابع عبری از تشدید اختلافات در روند تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو خبر می دهند.
سید عمار حکیم در گفتگو با رئیس حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق بر اهمیت گفتگو و پایبندی به قانون اساسی و اولویت‌دادن به منافع ملی برای پشت سر گذاشتن اختلافات بغداد و اربیل تأکید کرد.
برخی منابع گفته اند که نتانیاهو حاضر نیست وزارت جنگ را به «اسموتریچ»، رهبر حزب صهیونیسم دینی بسپارد.
منابع عبری از تشدید اختلافات میان اعضای ائتلاف راستگرایان افراطی به رهبری نتانیاهو در راستای تشکیل کابینه جدید خبر می دهند.
سالمندی یکی از مراحل طبیعی زندگی است که ویژگی‌های خاص خودش را دارد و میتواند با کاهش توانایی ذهنی و بدنی همراه باشد. ابتلا به بیماری‌های مزمن و حاد، مصرف همزمان چند دارو و احتمال تداخل‌های دارویی، بازنشستگی، از دست دادن شغل مناسب، کاهش منابع مالی و منزلت اجتماعی و از دست دادن دوستان همه عوامل استرس زایی برای سالمندان هستند که میتواند آن‌ها را با مشکلات روانی و بیماری‌های روانپزشکی روبرو کند.
منابع یمنی از تداوم اختلافات میان شورای انتقالی وابسته به امارات و نیروهای وابسته به ریاض در یمن خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ