مشاور فرهنگی معاونت ورزش قهرمانی وزارت و جوانان با اشاره به تشکیل یک فدراسیون جدید گفت: متاسفانه وزارت ورزش با دستورات رئیس جمهور و تاکیدات مقام معظم رهبری همگام نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیومرث هاشمی از محسن زمانی از پیشکسوتان داوری فوتبال ایران که بدلیل بیماری بستری است، عیادت کرد.
فدراسیون بدنسازی همچنان بدون توجه به دستور وزارت ورزش مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی به دلیل مشکلات متعدد، کماکان به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی اقدام می‌کند.
از میان ۹ کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی، ۸ نفر برای حضور در انتخابات تایید صلاحیت شدند.
رئیس انجمن فانکشنال فیتنس گفت: با کارشکنی و با نفوذ برخی افراد در وزارت ورزش از اعزام به مسابقات آسیایی جلوگیری شد و حالا نمی‌دانیم این اتفاق باز هم برای رقابت‌های جهانی رخ خواهد داد یا خیر.
وزارت ورزش بجای علیرضا دبیر سرپرست منصوب می‌کند
مدیر کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان درباره استعفای رسانه‌ای سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان به خبر پرداخت کمک ۱۵۰ میلیاردی به پرسپولیس واکنش نشان داد.
دستور سجادی به حراست وزارت ورزش: بدون مماشات با عوامل داخل و خارج از باشگاه استقلال که مسبب اتفاقات تاسف‌بار تمرین دیروز بودند، برخورد کنید.
با دستور وزیر ورزش و جوانان، مرکز حراست این وزارتخانه مامور شد «بدون مماشات» با عوامل و مسببان اتفاقات رخ داده در تمرین استقلال برخورد کند.
وزیر ورزش و جوانان با دستور به حراست این وزارت خانه، خواستار رسیدگی به اتفاقات و حواشی در تمرین روز گذشته استقلال شد.
بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی ورزشکاران به دستور وزیر ورزش و جوانان اجرایی شد.
وزارت ورزش، مجمع استقلال را هوا کرد
وزارت ورزش و جوانان به رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد تا تعیین تکلیف دوره‌های آموزشی سال گذشته این فدراسیون، از برگزاری هرگونه دوره آموزشی جدید خودداری شود.
با دستور معاون اول رئیس‌جمهور و ابلاغ وزارت ورزش به کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و فدراسیون‌ها، عقد قرارداد دلاری با ورزشکاران و مربیان خارجی ممنوع شد.
سمنان- مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه بهبود سرانه ورزشی مدارس در دستور کار است، گفت: یک هزار و ۷۰۰ پروژه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) بهره‌برداری می‌ شود.
سمنان- مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه بهبود سرانه ورزشی مدارس در دستور کار است، گفت: یک هزار و ۷۰۰ پروژه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره سرنوشت رئیس فدراسیون متهم به اختلاس گفت: تا زمان صدور رای نهایی، ما مجبوریم حکم تعلیق فرد متهم به اختلاس را اجرا کنیم و این دستور دادستان است.
وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون تکواندو به عنوان یکی از فدراسیون ها موفق نام برد و گفت: به بخش هایی از وزارت ورزش دستور داده ام موضوع دوپینگ در این رشته را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.
مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان، توضیحاتی را درخصوص صدور حکم دستور موقت از سوی دیوان عدالت اداری برای ابطال انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری ارائه کرد.
وزیر ورزش در مورد اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود از بالا نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود و اینکه آیا وزارت ورزش چنین برنامه‌ای در دستور کار دارد یا خیر، گفت: نمی‌توانم فرمایش ایشان را قضاوت کنم، اما وزارت ورزش همیشه حامی تمام ورزش کشور است و ما تلاش کردیم از رنگی شدن وزارت پرهیز کنیم. هر کسی که مسئول وزارت ورزش یا سازمان تربیت بدنی بوده، او را به شوخی به یک رنگ منتسب کردند.
رئیس فدارسیون تیراندازی گفت: دستور العمل همکاری وزارت ورزش و دفاع از سوی وزیر ورزش امضا شود خیلی از مشکلات تیراندازی را حل می کنیم.
یکی از اعضای مجمع فدراسیون سوارکاری گفت: برای پیگیری موضوع به وزارت ورزش مراجعه کردیم اما به ما اعلام شد که به دستور معاون وزیر اجازه ورود به وزارتخانه را نداریم.
براساس مدارک و مستندات پرونده تخلفات در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، وزارت ورزش باید مردادماه رئیس این فدراسیون را کنار می‌گذاشت اما با وجود رای رسمی، هنوز این اتفاق رخ نداده است.
خروج داویدووا پس از فراخوان بسیج عمومی محدود برای جنگ با اوکراین و دستور وزارت ورزش روسیه به نهادهای ملی برای تعلیق اردوهای آموزشی در خارج از این کشور صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ