معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی گفت: تمام مدیران کل در پنج استان مرزی موظف شدند،ظرفیت‌های اقامتی را برای ارائه خدمت به زوار امام حسین(ع) به کار گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهداد فراجا از بسیج ظرفیت‌های بهداشتی، امدادی و درمانی برای پشتیبانی از ماموریت اربعین امسال خبر داد.
تعطیلی ادارات دولتی بجز شعب بانک ها، بیمارستان ها، مراکز درمانی، اورژانس و دستگاه‌های خدمات رسان و تشدید آمادگی بیمارستان ها، اورژانس و مراکز بهداشتی درمانی جهت ارائه خدمات به بیماران احتمالی از جمله تصمیمات این کارگروه است.
مرکز نظارت بر تیم‌های ملی طی مکاتبه با فدراسیون‌ها، بر لزوم حضور ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی در تست آمادگی جسمانی موردنظر این مرکز تاکید کرده است.
مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران پیش‌بینی کرد با توجه به افزایش دما در روزهای آتی مصرف برق کشور نیز ۲۰۰۰ مگاوات افزایش داشته باشد.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه دشمن حتی جرات فکر کردن به حمله به ایران را ندارد گفت: مولفه‌های قدرت و آمادگی قوای مسلح عامل بازدارندگی دشمن شده است.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت:آمادگی داریم موانع ساختاری زیست بوم نوآوری و فناوری کشور را با هر گونه سیاستگذاری رفع کنیم.
معاون وزیر دفاع از آمادگی مرکز مین‌زدایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای توسعه فعالیت‌های بین‌المللی خود خبر داد.
سازمان تأمین‌اجتماعی از آمادگی بیمارستان‌های این سازمان در سراسر کشور برای استمرار ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و مسافران نورزوی در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در سراسر استان اصفهان از امروز آمادگی پذیرش میهمانان را دارند.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: این رزماش برای نمایش توانمندی فرزندان غیور کشور انجام خواهد گرفت و نیرو‌های مسلح نشان خواهند داد که آمادگی کامل برای دفاع از مراکز حساس و حیاتی کشور را خواهند داشت.
شاگردان صمد مرفاوی صبح و بعدازظهر امروز تمرینات تاکتیکی خود را برای آمادگی هرچه بیشتر پیگیری کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هلال‌احمر ایران آمادگی دارد مباحث مربوط به مدیریت تجمعات انبوه را در سطح بین‌المللی در مراکز آموزشی خود ارائه دهد.
کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران در سومین مجمع گفت‌وگوی تهران که روز گذشته در مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه برگزار شد، از آمادگی تهران برای بازگشت به تعهدات هسته‌ای خبر داد.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین که با لباس نظامی از مرکز فرماندهی عملیات مشترک در کمیته مرکزی نظامی حزب کمونیست بازدید می‌کرد خواستار تقویت توانمندی ارتش و آمادگی برای مبارزه شد. شی جین پینگ که با لباس نظامی از مرکز بازدید می‌کرد خواستار آن شد تا ارتش توانمندی خود را بر تحقق این هدف متمرکز کند و در پی پویایی در ماموریت‌های عصر جدید باشد.
میزان آمادگی هواپیماها، پهپادها، رادارها، سامانه‌های پدافندی، موشک‌ها و مراکز فرماندهی و کنترل ، در بازدید امیر سرلشکر موسوی از یگان‌های هوایی و پدافند هوایی ارتش در بندرعباس بررسی شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از طرح تشویقی شهرداری تهران برای بیمارستان ها و مراکز درمانی که برای جمع آوری و حمل پسماندهای پزشکی شان اعلام آمادگی کنند، خبر داد.
وزیر خارجه مصر از آمادگی قاهره برای همکاری با جامعه جهانی جهت ایجاد مرکز نگهداری و توزیع مواد غذایی و غلات در آفریقا خبر داد.
مرکز ملی فضای مجازی تشدید روند ایران هراسی سایبری را محکوم و آمادگی خود را برای اعزام هیئت فنی جهت بررسی اتهام آلبانی و تبادل اطلاعات فنی میان گروه های واکنش به حوادث سایبری کرد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از آمادگی دولت سیزدهم برای حمایت روزافزون از زیست‌بوم صنایع خلاق در حوزه کودکان به منظور توسعه این شاخه از حوزه نوآوری در کشور خبر داد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از آمادگی دولت سیزدهم برای حمایت روزافزون از زیست‌بوم صنایع خلاق در حوزه کودکان به منظور توسعه این شاخه از حوزه نوآوری در کشور خبر داد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از آمادگی دولت سیزدهم برای حمایت روزافزون از زیست‌بوم صنایع خلاق در حوزه کودکان به منظور توسعه این شاخه از حوزه نوآوری در کشور خبر داد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در نشست درس‌آموخته‌های سیل امامزاده داوود (ع) گفت: در برخی موارد ما آماده هستیم اما آمادگی ما عملیاتی نیست.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: در صورت تأمین اعتبار مالی می‌توانیم مراکز تخصصی همودیالیز را در سراسر کشور توسعه دهیم.
آموزش سرقت با تیر وکمان فقط ۵۰۰ هزار تومان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ