بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی مخالفت دادگاه عالی این رژیم با انتصاب آریه درعی به عنوان وزیر امور داخلی و بهداشت، وی را از این مقام برکنار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر این رژیم درباره وضعیت شکننده امنیتی در کرانه باختری هشدار داد.
رسانه‌های عبری زبان از تشدید تدابیر امنیتی برای حفظ جان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سایه اوضاع وخیم داخلی در اراضی اشغالی خبر دادند.
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی با انتقاد از تک‌روی بنیامین نتانیاهو در اجرایی کردن برنامه اصلاحات قضایی هشدار داد که با ادامه پافشاری نتانیاهو، تل‌آویو به سرعت به سمت جنگ داخلی پیش خواهد رفت.
وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو ضمن افتخار و مباهات به قتل‌عام فلسطینیان در دوران حضورش در قدرت، بر لزوم کشتار بیشتر آنها تاکید کرد.
جنبش حماس، تشکیلات خودگردان و وزارت‌خارجه اردن با صدور بیانیه‌هایی جداگانه تعرض امروز وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کردند.
«ایتمار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو صبح امروز، در اقدامی تحریک‌آمیز و تحت حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کرد.
منابع عبری از تشدید تنش‌ها میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر امنیت داخلی کابینه‌اش خبر می‌دهند، امری که نگاه‌ها را به سوی شکننده شدن اتئلاف نتانیاهو معطوف داشته است.
صهیونیست‌ها برای هجدهمین هفته متوالی، تظاهرات علیه نتانیاهو و سیاست‌های کابینه او را از سر گرفتند و شماری از آنها مقابل خانه رئیس رژیم صهیونیستی و وزیر امنیت داخلی این رژیم تجمع کردند.
هاآرتص در گزارشی از دو برابر شدن آمار کشته‌شدگان اسرائیلی در عملیات‌های فلسطینیان طی سال جاری خبر داد و این مساله را ناشی از سیاست‎های افراط‌گرایانه وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو دانست.
هاآرتص در گزارشی از دو برابر شدن آمار کشته‌شدگان اسرائیلی در عملیات‌های فلسطینیان طی سال جاری خبر داد و این مساله را ناشی از سیاست‎های افراط‌گرایانه وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو دانست.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اقدامی که با انتقاد شدید محافل صهیونیستی روبرو شده با تشکیل گارد ملی تحت فرماندهی مستقیم وزیر امنیت داخلی کابینه اش موافقت کرد.
نفتالی بنت، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در واکنش به توافق ایران و عربستان از کابینه نتانیاهو انتقاد کرد و گفت که این توافق شکستی مفتضحانه برای دولت رژیم صهیونیستی بوده و در نتیجه ضعف و اختلافات داخلی بوجود آمد.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی از نخست وزیر کنونی این رژیم خواست تا وزیر امنیت داخلی اسرائیل را برکنار کند.
«آوی ماعوز» رئیس حزب افراطی «نوعام» و معاون وزیر در کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نخستین قربانی اختلافات داخلی در این رژیم لقب گرفت.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که در اسرائیل، جنگ داخلی راه نخواهد افتاد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست حمایت از «آریه درعی» وزیر برکنار شده امور داخلی و بهداشت مشارکت و از وی تمجید به عمل آورد.
نتانیاهو در پیامی خطاب به درعی که از شخصیت های راستگرای افراطی رژیم صهیونیستی محسوب می شود، عنوان کرد: با حزن و اندوه شدید مجبور به اتخاذ تصمیم برکناری تو از کابینه شدم!
رسانه های صهیونیستی شامگاه شنبه از تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم برای اخراج «آریه درعی» وزیر امور داخلی درپی حکم دادگاه عالی خبر دادند.
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی انتصاب وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی را ملغی اعلام کرد.
مقامات ارشد صهیونیست به دلیل سیاست های افراط گرایانه ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو، لب به انتقاد از وی گشوده اند.
«بنی گانتز» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی مسئولیت وقوع هر گونه جنگ داخلی در این رژیم را بر عهده بنیامین نتانیاهو دانست.
بن‌گویر به منظور نشان دادن اقتدار خود در مقام وزیر امنیت داخلی اسرائیل از یک‌سو و تحریک گروه‌های مسلح فلسطینی به‌خصوص حماس از سوی دیگر، از مسجدالاقصی دیدار کرده است. او خواهان آن است که حماس در واکنش به این حادثه، از نوار غزه به سمت اسرائیل راکت پرتاب کند تا زمینه برای جنگ تازه‌ای بین دو طرف فراهم شود؛ جنگی که بن‌گویر و همفکرانش، شدت عمل بی‌سابقه در برابر آن و «پیروزی نهایی» را وعده می‌دهند.
ایتمار بن گویر رئیس حزب قدرت یهودی و از شخصیت های راستگرای افراطی که وزیر پیشنهادی امنیت داخلی در کابینه نتانیاهو نیز هست، اعلام کرد در آینده نزدیک به مسجدالاقصی یورش خواهد برد.
ایتمار بن گویر رئیس حزب قدرت یهودی و از شخصیت های راستگرای افراطی که وزیر پیشنهادی امنیت داخلی در کابینه نتانیاهو نیز هست، اعلام کرد در آینده نزدیک به مسجدالاقصی یورش خواهد برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ