نماینده چارچوب هماهنگی شیعی در پارلمان عراق، خواستار برگزاری جلسات پارلمان بعد از مخالفت دادگاه فدرال این کشور با انحلال آن شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چارچوب هماهنگی گروههای سیاسی شیعی عراق به موضوع واردات گاز از ایران واکنش نشان داد و از بغداد خواست که برای وادار کردن آمریکا به آزادسازی فوری طلب های ایران بابت صادرات اقدامی انجام دهد.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعی عراق تاکید کرد که توافق راهبردی این کشور با واشنگتن نیاز به بازنگری دارد.
چارچوب هماهنگی شیعی تایید کامل خود را از نخست وزیر این کشور برای خدمات رسانی و مبارزه با فساد ابراز کرد.
یک منبع سیاسی در عراق، نتایج اصلی نشست سران چارچوب هماهنگی در منزل هادی العامری (رئیس ائتلاف الفتح و از اعضای چارچوب هماهنگی) را اعلام کرد.
ائتلاف الفتح که از گروه های سیاسی عضو چارچوب هماهنگی (شیعی) محسوب می شود، اعلام کرد که در پی اصرار جریان صدر بر عدم گفتگو با جریان های سیاسی، دولت جدید عراق بدون حضور این جریان تشکیل می شود.
یکی از نمایندگان چارچوب هماهنگی شیعی در پارلمان عراق گفت که ۱۷۰ نماینده خواستار برگزاری جلسه پارلمان در روز چهارشنبه برای انتخاب رئیس جمهور شدند.
چارچوب هماهنگی شیعی عراق بر آمادگی خود جهت گفتگو و تفاهم با گروه های عراقی برای تشکیل دولت در این کشور تاکید کرد.
چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعی عراق به از سرگیری جلسات پارلمان این کشور واکنش نشان داد.
در شرایطی که چارچوب هماهنگی شیعی در عراق همچنان از محمد شیاع السودانی به عنوان نامزد نخست وزیری حمایت می کند، تلاش ها برای ازسرگیری جلسات پارلمان آغاز شده است.
علی الفتلاوی عضو ائتلاف فتح گفت که «محمدشیاع السودانی» همچنان گزینه چارچوب هماهنگی شیعی برای تشکیل دولت جدید است.
چارچوب هماهنگی شیعی در عراق با وجود مخالفت جریان صدر، همچنان بر نامزدی «محمد شیاع السودانی» برای پست نخست وزیری در این کشور پافشاری دارد.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعی عراق با تاکید بر از سرگیری جلسات پارلمان این کشور گفت که شرایط سیاسی کنونی عراق اجازه تاخیر در برگزاری جلسات را نمی دهد.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف دولت قانون تاکید کرد که چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعی بر نامزدی محمد شیاع السودانی اصرار دارند.
یک عضو چارچوب هماهنگی شیعی عراق تاکید کرد: جریان صدر به رهبری مقتدی صدر خواهان ادامه دوران نخست وزیری مصطفی الکاظمی است.
چارچوب هماهنگی شیعی عراق در واکنش به حوادث امروز عراق و به تعطیلی کشاندن قوه قضاییه عراق از سوی طرفداران صدر واکنش نشان داد.
دو تن از اعضای چارچوب هماهنگی شیعی در واکنش به درخواست رهبر جریان صدر مبنی بر برگزاری مناظره میان گروه های سیاسی، اعلام کردند که آماده برگزاری مناظره زنده تلویزیونی هستند.
دو تن از اعضای چارچوب هماهنگی شیعی در واکنش به درخواست رهبر جریان صدر مبنی بر برگزاری مناظره میان گروه های سیاسی، اعلام کردند که آماده برگزاری مناظره زنده تلویزیونی هستند.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعی از رایزنی های این حزب با گروه های کُرد و سنی برای برگزاری جلسات پارلمان خارج از منطقه سبز خبر داد.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعی اعلام کرد که رهبر ائتلاف فتح و رهبر جریان صدر امروز در استان نجف دیدار می کنند.
کمیته سازماندهی تظاهرات چارچوب هماهنگی شیعیان عراق با صدور بیانیه ای تظاهرات مردمی در حمایت از مشروعیت قانون را خواستار شد.
یک منبع در چارچوب هماهنگی شیعی اعلام کرد که احتمالا هادی العامری رئیس ائتلاف فتح و مقتدی صدر رهبر جریان صدر، اواخر هفته جاری دیدار می کنند.
طرفداران چارچوب هماهنگی شیعی به منظور شرکت در تظاهرات به سمت منطقه سبز در بغداد حرکت کردند.
چارچوب هماهنگی شیعیان عراق با صدور بیانیه ای بر ضرورت احترام به نهادهای قانونی در این کشور از جمله قوای مقننه و قضائیه تاکید کرد.
چارچوب هماهنگی شیعی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از پیشنهاد مقتدی صدر رهبر جریان صدر در زمینه برگزاری انتخابات زودهنگام در عراق ، حمایت می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ