مدیر آکادمی باشگاه استقلال دلیل عدم انتقال دو بازیکن پایه این تیم به پیکان و هوادار را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال ملاثانی علیرغم اینکه تیمی پر هوادار محسوب می‌شود اما با ماجراهایی عجیب این روزها مواجه شده است.
استقلال ملاثانی باید کارش را در لیگ یک با سه امتیاز منفی آغاز کند.
سرمربی استقلال ملاثانی تاکید کرد همه خوزستان باید برای موفقیت این تیم تلاش کنند.
سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی معرفی شد.
محسن برهانی گفت: به هیچ‌وجه در مرحله حکم‌شناسی و تصدیق حکم بر موضوع، ضابطان جایگاهی ندارند. احیای این استقلال و حس امنیت قضات و انتقال این پیام که قوه قضاییه تمام قد پشت قضات است، می‌تواند برکات بسیاری برای ملک و مملکت ایجاد کند. برخی قضات خود را در برابر برخی ضابطان بی‌پناه حس می‌کنند.
خبر حضور آرش برهانی در کادر فنی تیم امید صحت ندارد و او دستیار رضا عنایتی نخواهد شد.
برهانی، حقوقدان در گفت‌وگویی ویدئویی درباره حجاب و راهکار‌های حاکمیت برای مقابله با بی‌حجابی توضیح می‌دهد. او در بخشی از این گفتگو با اشاره به حواشی رخ داده در بحث حجاب تاکید می‌کند که همه این فجایع ناشی از عبور از حیطه قانون است.
برهانی از استقلال برکنار شد، حاجیلو آمد
مسئولان باشگاه استقلال در تصمیمی عجیب مدیر آکادمی این باشگاه از سمتش برکنار کردند.
من به مردم توصیه می‌کنم از دادستان‌هایی که بی‌قاعده دستور پلمب مغازه را می‌دهند و حتی قضاتی که دستور ضبط ماشین را می‌دهند، به دادسرای انتظامی و قضات شکایت کنند. باید همه ما قبول کنیم قانون چه ازسوی شهروندانِ قانون‌مدار و چه ازسوی حکومت، در برخورد با شهروندانی که قانون را نقض می‌کنند؛ خط قرمز است. اگر ما این نقطه محوری را پذیرفتیم آن‌وقت دیگر نیازی به درگیری نداریم چراکه فصل‌الخطاب ما قانون است. باید برای جلوگیری از اقدامات خودسرانه و هرج‌ومرج همه را به قانون ارجاع دهیم.
برهانی نوشت: تحقیقات مقدماتی به استناد م ۹۱ ق‌آدک محرمانه است و این اطلاع‌رسانی، جرم است.
سرپرست باشگاه استقلال، آقای گل تاریخ این باشگاه را دد سمت خود ابقا کرد.
محسن برهانی حقوقدان، با انتشار یک ابلاغیه نوشته است: دانشگاه آزاد با زبان تهدید، اساتید را ملزم به تذکر دادن در خصوص حجاب دانشجویان کرده است. جنگ استاد و دانشجو؟! این تکلیف‌سازی نه قانونی است، نه شرعی و نه عاقلانه. ما معلمیم نه آجان و گزمه و داروغه! با تخریب رابطه معلّمی، در نهایت علم است که به فنا می‌رود.
محسن برهانی، حقوقدان درباره «فتوا‌های فقهی» نسبت به «قضاوت زن» نوشت: چرا قانونگذار فتوایی را برگزید که زنان را از این موقعیت شغلی محروم نماید.
محسن برهانی نوشت: خروجی نظارت استصوابی، پدیده‌هایی بی‌نیاز از نظر ملت هستند.
دیدار دربی پایتخت میان امیدهای استقلال و پرسپولیس با نیم ساعت تأخیر برگزار می شود.
برخی معتقدند عفو رهبری، «عفو نیست بلکه حکم حکومتی است». محسن برهانی حقوقدان با ذکر این مطلب تاکید می کند که مجریان با تبصره های «من درآوردی»، شیرینی این اقدام حکمیانه را نکاهند. و این دستور شامل تمامی مراحل از قبل از دستگیری، تا دادسرا و دادگاه و تجدید نظر است. اغلب حقوق دان ها نیز چنین استنباطی را به اشکال دیگر ارائه کرده اند.
محسن برهانی حقوقدان می‌گوید با توجه به عدم عذرخواهی خبرگزاری فارس شکایت علیه این خبرگزاری ثبت شد.
محسن برهانی حقوقدان و استاد دانشگاه می‌گوید نامه مخالفت با عضویتش در هیأت علمی دانشگاه تهران را در مانند سایرین اولین بار خبرگزاری‌ها دیده است.
محسن برهانی پس از انتشار توییت‌هایی در مخالفت با برخی اعدام‌ها با عنوان «محاربه» مورد غضب رسانه‌های اصولگرا قرار گرفته است.
محسن برهانی حقوق‌دان و وکیل دادگستری می‌گوید: در برخی دادنامه‌ها وجود فیلم، دلیلی برای جرم اجتماع و تبانی دانسته شده است.
مدیر آکادمی استقلال درباره شرایط تیم های پایه و همچنین بزرگسالان و وضعیت کنونی این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.
آقای گل اسبق استقلال و مدیر آکادمی این روزهای باشگاه، مدعی است که نباید انتقادات و فشار روی سجاد شهباززاده افزایش یابد و این مهاجم قادر است به زودی قدرت گلزنی خود را به نمایش بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ