رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: ارائه خدمات سامانه عدل ایران به زودی پایدار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی آتش سوزی شب گذشته در کابل برق ورودی ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خاموش شدن مرکز داده این سازمان، ارائه خدمات الکترونیک ثبتی در دفاتر اسناد رسمی مختل شده است.
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:ساعات کاری دفاتر اسناد رسمی در صورت اختلال در خدمات الکترونیکی تا ساعت ۱۸ عصر تمدید می‌شود .
مدیرکل دفتر توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعیین حدود اختیارات مصوبات و پرداختی تسهیلات خط اعتباری ۳ هزار میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون خبر داد.
مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، گفت: قطع مصرف نان و برنج در مبتلایان به دیابت اقدام نادرستی است و حتی این امکان وجود دارد که با قطع این مواد غذایی اختلالات و عوارض ناشی از دیابت تشدید شود.
نناتان مونک، محقق این تحقیق گفت: اساسا آنچه ما دریافتیم، این است که رفتار‌های اضطرابی دوران کودکی مرتبط با انزوای اجتماعی و غمگینی به نظر می‌رسد خطر ابتلا به اختلال اضطرابی در زندگی بعدی را به همراه دارد.
طبق گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت محدودیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی، عامل اختلال در دسترسی کاربران به این سرویس دهنده است.
بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در دفتر باشگاه استقلال حاضر شده تا شاید به زودی قراردادش را با آبی ها ثبت کند.
محققان کانادایی روشی نوین ابداع کرده اند که در آینده به احیای بینایی بیمارانی با اختلالات مادرزادی منجر می شود.
رئیس گروه سلامت روان فرهنگستان علوم پزشکی، درباره روزه داری بیماران روانپزشکی، توضیحاتی ارائه داد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج تاکید کرد که امت اسلامی و عربی باید اختلافات داخلی خود را با گفتگو و برادری کنار بگذارد.
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این که برخی می‌گویند چرا نظام اسلامی دشمن تراشی می‌کند و با آمریکا در می‌افتد افزود: این دشمن شناسی است و دشمن تراشی نیست. چرا که استکبار جهانی دشمن ماست.
رایزن بازرگانی ایران در عراق گفت: در هفته‌های اخیر، صادرات تمام کالاهای دارای مجوز به عراق انجام شده و تنها در انتقال ارز مشکلاتی به‌وجود آمده که به‌زودی رفع خواهد شد.
دوره جامع توانبخشی شناختی دراختلالات روانپزشکی و نورولوژی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار می شود.
مشکلات بازی‌های ویدیویی هم برای گیمرها مصیبت‌های زیادی به‌بار آورده و هم صنعت بازی‌سازی و توسعه آن را به خطر انداخته است.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه صبح امروز این کمیسیون، حوادث اخیر کشور و موضوع اختلالات ارزی با حضور وزیر اطلاعات بررسی شد.
دو عضو هیات علمی شریف موفق به ثبت اختراع خود با عنوان «کشف جهش‌ها به صورت نوری در یک رشته دی‌ان‌ای» در دفتر ثبت اختراعات آمریکا «USPTO» به عنوان معتبرترین سیستم‌ ثبت اختراع جهان شدند.
طبق تعریفی که سازمان جهانی سلامت WHO در سال ۱۹۹۶ برای سلامت روان ارایه داد، سلامت روان به معنای نبود اختلال روانپزشکی نیست بلکه به این معناست که انسان‌ها قدرت انطباق و مدارا با فشار‌های روانی متعارف زندگی را داشته باشند، به کار مولد و مفیدی مشغول باشند و مشارکت مثبت در جامعه داشته باشند.
معاون دفتر سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اختلالات روانپزشکی شامل مواردی، چون افسردگی، اضطراب و اقدام به خودکشی است که به عنوان بیماری شناخته می‌شوند و ضرورت دارد مبتلایان به این نوع از اختلالات دوره‌های درمانی دارویی و غیر دارویی را سپری کنند.
معاون دفتر سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اختلالات روانپزشکی شامل مواردی، چون افسردگی، اضطراب و اقدام به خودکشی است که به عنوان بیماری شناخته می‌شوند و ضرورت دارد مبتلایان به این نوع از اختلالات دوره‌های درمانی دارویی و غیر دارویی را سپری کنند.
مدیرکل دفتر خدمات فنی، مهندسی و نگهداری وزارت صمت گفت: اختلالات چند روز اخیر در ارسال پیامک‌های رجیستری رفع شده است و اپراتورها نگران پرداخت هزینه‌های خود نباشند.
«حامد بیدی»، مدیرعامل سامانه کارزار و کارشناس فضای مجازی گفت: «ما یک طرح صیانت داریم و یک رویکرد صیانت‌گری. طرح صیانت به دلیل اعتراض‌های مردمی تا امروز تعلیق شده و شکست آن موفقیتی بزرگ برای جامعه مدنی است؛ اما این شکست ربطی به رویکرد صیانت‌گری ندارد و به نظر می‌رسد حامیان صیانت پس از تجربه طرح صیانت یاد گرفته‌اند در خفا آن را انجام دهند و اتفاقاتی که در‌حال وقوع است، در برخی ابعاد بسیار بزرگ‌تر از طرح صیانت است و صیانت‌گری همچنان ادامه دارد».
سالمندی یکی از مراحل طبیعی زندگی است که ویژگی‌های خاص خودش را دارد و میتواند با کاهش توانایی ذهنی و بدنی همراه باشد. ابتلا به بیماری‌های مزمن و حاد، مصرف همزمان چند دارو و احتمال تداخل‌های دارویی، بازنشستگی، از دست دادن شغل مناسب، کاهش منابع مالی و منزلت اجتماعی و از دست دادن دوستان همه عوامل استرس زایی برای سالمندان هستند که میتواند آن‌ها را با مشکلات روانی و بیماری‌های روانپزشکی روبرو کند.
در حالی که طبق تأکید سازمان هواپیمایی عرضه بلیت پروازهای اربعین فقط از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر مرکزی خواهد بود و آژانس‌ها و اپلیکیشین‌‌ها مشارکتی در عرضه ندارند، بررسی‌ها نشان از اختلال در تارنمای شرکت‌های هواپیمایی همزمان با افزایش تقاضا دارد.
رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی در جنبش حماس تاکید کرد که غزه هرگز بهای اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی را پرداخت نخواهد کرد و مقاومت می داند به چه شیوه ای بر این رژیم فشار وارد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ