معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی از ارائه خدمات درمانی نوین به بیمه شدگان سالمند این سازمان خبر داد و گفت: با ۵۰ هزار و ۶۸۵ مرکز درمانی غیر دولتی قرارداد منعقد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات مختلف پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرند و رباط کریم در مصلی شهر پرند خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید سازمان صد درصد هوشمند است و به ۳.۵ میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید سازمان صد درصد هوشمند است و به ۳.۵ میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهیم.
معاون بهداد فراجا از ارائه خدمات دندانپزشکی به اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبرداد.
یزد- سرپرست سازمان فاوا شهرداری یزد هدف اصلی فاوا را ایجاد سهولت در استفاده شهروندان از خدمات شهری و ترغیب آنها به سمت دریافت خدمات مبتنی بر هوشمندسازی شهری عنوان کرد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از هزینه کرد ۵۰۰۰ میلیارد تومانی برای کاهش دغدغه درمانی بازنشستگان خبر داد.
بانک سپه در راستای مصوبه هیأت وزیران مبنی بر ارائه خدمات پرکاربرد دستگاه های اجرایی از طریق پنجره واحد خدمات دستگاه و اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به مشتریان خود خدمات می دهد.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده ناوگان وارداتی از خارج کشور با عمر کمتر از 5 سال با رعایت ضوابط فنی مجاز به ارائه خدمات ترانزیتی هستند.
بانک آینده در راستای ارائه خدمات نوین بانکداری و بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در محصولات بانک، به‌منظور افزایش رضایت مشتریان و نوآوری در محصولات خود با هدف افزایش جذابیت کارت‌های هدیه و تولید کارت‌های هدیه اختصاصی برای مشتریان، «کارت هدیه با امکان واقعیت افزوده» را به سبد محصولات بانک افزود.
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی اعلام کرد چک های قدیمی کمافی‌سابق در تمام شعب بانک های سراسر کشور پذیرفته می‌شوند و محدودیتی در ارایه خدمات وجود ندارد.
سمنان- سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه خدمات رایگان دندانپزشکی به دانش آموزان روستایی ارائه می‌شود، گفت: این خدمات در قالب بسته ارتقای بهداشت صورت می‌گیرد.
شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین با نماد "توسن" همانند سنوات قبل خود، در آذر ماه با رشد درآمدی قابل توجهی روبه رو بوده و از ارائه خدمات و فروش نرم افزار در سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۱ مبلغ ۵۸۵ میلیارد تومان درامد کسب کرده است و با توجه به درآمد ۴۲۷ میلیارد تومانی این نماد بورسی در سال مالی قبل، نشان از رشد ۳۷ درصدی درآمد‌های این شرکت بورسی دارد.
ارائه خدمات گسترده و نوین بانکی در سطح استاندارد‌های جهانی، مستلزم داشتن کارکنانی مستعد و آموزش دیده است در همین راستا «بانک ایران زمین» توسعه مهارت‌های حرفه‌ای و توجه به اصل جانشین‌پروری را از اولویت‌های این بانک مطرح می‌کند.
هشتمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با موضوع ارزیابی عملکرد شعب و بررسی میزان تحقق اهداف تعیین شده با حضور مدیر شعب استان برگزار شد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از پیشگامی بانک ملت در ارائه خدمات جدید الکترونیک قدردانی و اظهار امیدواری کرد که روز به روز شاهد به ثمر نشستن اقدامات نوین دیگری در این عرصه باشیم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از پیشگامی بانک ملت در ارائه خدمات جدید الکترونیک قدردانی و اظهار امیدواری کرد که روز به روز شاهد به ثمر نشستن اقدامات نوین دیگری در این عرصه باشیم.
دکتر فرزین بر بهره گیری از ابزارهای نوین در جهت ارائه خدمات مالی مطلوب در استان کرمان تاکید کرد
یک کارشناس صنعت بانکی با بیان اینکه ایجاد امنیت و اعتماد سازی در نظام بانکی تنها با آگاهی‌سازی، فرهنگ سازی و ارائه آموزش‌های نوین امکانپذیر است، گفت: در این صورت با این اقدام اصولی می‌توان از فاش شدن اطلاعات بانک‌ها و مردم جلوگیری به عمل آورد، بنابراین نه تنها بانک‌ها و مؤسسات بانکی بلکه تمامی حوزه‌هایی که به ارائه خدمات در بستر اینترنت می‌پردازند باید به فکر توسعه امنیت سرویس‌هایشان باشند.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: چهار خدمت پرکاربرد بانک مرکزی پس از بازبینی و طی مراحل نهایی، ظرف چند روز آینده از طریق پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک ارائه می‌شود.
بانک ایران زمین با راه‌اندازی مرکز نوآوری ایران زمین و ارائه خدمات بانکی متنوع به شرکت‌های دانش بنیان و فین تک‌ها گام‌های موثری را در عرصه بانکداری نوین برداشته است.
کارشناس صنعت بانکی گفت: با روند روبه رشد ارائه خدمات، بانک‌ها باید خودشان را با فناوری‌های روز تطبیق داده و به سمت توسعه گام بردارند.
یک کارشناس بانکی گفت: اکوسیستم بانکداری دیجیتال باید به گونه‌ای ایجاد شود که در آن بازیگران مختلف به یک شبکه متصل شده و نیاز‌های مشتریان را به بهترین نحو برطرف کنند، به همین منظور بانک ایران زمین با تمرکز بر استراتژی تبدیل شدن به یک بانک دیجیتال در کشور خدمات نوینی را به مشتریان ارائه می‌دهد.
رگبار و رعد و برق در تهران
جمعه گذشته و در شرایطی که انبوه مسافران مسیر بازگشت به شهر و دیار خود را در پیش گرفته و راه‌های ارتباطی به ویژه در مبادی ورودی شهر‌ها با ترافیک سنگین و حتی گره خورده مواجه بود، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که هرچند کوتاه بود و فاقد توضیحات، بسیاری را شوک زده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ