سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو با ابراز رضایت از وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این رقابت‌ها پایان حضورم در ایران نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از مثبت اعلام شدن نمونه "علی هاشمی" ملی پوش وزنه برداری توسط آزمایشگاه مرجع، حکم ۳ ساله محرومیت وی صادر شد.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی را بررسی و حمایت از تیم فوتبال امید را هم در دستور کار قرار دادند.
یکی از اتفاقات جالب توجه در بازی دوستانه تیم امید و تیم ملی، بسته شدن بازوبند کاپیتانی روی دست دو بازیکن سپاهانی بود.
مدافع چپ ۱۹ ساله ذوب‌آهن امیدوار است در تیم المپیک نیز رویای بزرگ خود را به نتیجه برساند.
محمد قربانی هافبک جوان طلایی‌پوشان دیگر بازیکنی است که این روزها بحث انتقالش بعدش از حزباوی‌پور داغ شده است.
تیم ملی والیبال ایران از هشتم مهر ماه در برزیل برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2024 به مصاف حریفان خود خواهد رفت.
دبیرکل کمیته المپیک از بسته شدن لیست همه رشته ها در بازیهای آسیایی خبر داد و گفت: اگر وزارت و کمیته المپیک بخواهند فرصت اصلاحات داریم.
رئیس کمیته غواصی آزاد فدراسیون نجات غریق گفت: حضور تیم‌های ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان (استخری) برای نخستین بار و در راستای اضافه شدن غواصی آزاد به بازی‌های جهانی و همچنین برنامه‌ریزی‌های المپیکی انجام شد.
مسئول کمیته غواصی آزاد فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: این‌ اعزام برای نخستین بار و در راستای اضافه شدن غواصی آزاد به «بازی های جهانی» و همچنین برنامه ریزی های المپیکی انجام شد.
کاپیتان اسبق پرسپوليس و مربی کنونی ذوب‌آهن از گزینه شدن مهدی تارتار برای نیمکت تیم ملی و همچنین انتخاب دستیاران ایرانی امیر قلعه‌نویی دفاع کرد.
فدراسیون اسکی که حاشیه های پرتعدادی را پشت سرگذاشته است، با پناهنده شدن یکی دیگر از ورزشکاران المپیکی این رشته وارد مرحله تازه ای از آشفتگی خود شده است.
نمی‌شود برای صعود ایران به مرحله سوم هم شانسی قائل شد، چه برسد به اینکه از این تیم انتظار المپیکی شدن داشته باشیم.
حدودا ۶ ماه گذشته از مصاحبه جنجالی پدر حسن یزدانی و تیره شدن روابط مرد هشت مداله با قهرمان المپیک ۲۰۰۰ سیدنی؛ درحالیکه به نظر رابطه رئیس فدراسیون و ستاره تیم ملی حالا مثل قبل شده، حاشیه جدیدی پیرامون علیرضا دبیر و حسن یزدانی شکل گرفته است.
دوپینگ وزنه‌بردار مدال‌آور قزاقستان در بازی‌های المپیک توکیو مثبت اعلام شد.
مراسم قرعه‌کشی دور نخست تیم‌های ملی زنان برای حضور در المپیک پاریس انجام شد.
ملی‌پوش ی گفت: در بازی‌های آسیایی تمام تلاشمان را می‌کنیم که طلسم مدال‌آوری را بشکنیم.
تیم ملی فیتنس چلنج ایران در حالی برای دومین بار به عنوان قهرمانی جهان رسید که ایران در این رشته نوپا در دنیا پیشتاز است.
کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای هشت ساعته، ضمن ابقا سرمربی تیم ملی تا بازیهای المپیک 2024 پاریس، فیض الله نفجم را به کادر فنی اضافه کرد.
پیشکسوت تپانچه می‌گوید زمان زیادی برای کسب سهمیه المپیک نداریم و انتخاب دو سرمربی برای تیم تپانچه ممکن است باعث افت رکورد و کم شدن سهمیه ها شود.
پس از مثبت شدن تست دوپینگ ۳ ملی پوش ناشنوا در بازیهای المپیک برزیل، میزبانی مسابقات جهانی کشتی فرنگی و آزاد در رده سنی جوانان و بزرگسالان از ایران گرفته شد.
با نزدیک شدن به آغاز رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا ، اردوی پایانی تیم ملی بانوان در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) فرمول جدیدی برای نحوه صعود تیم‌ها به مسابقات والیبال المپیک 2024 پاریس ترسیم کرده است.
عضو جدید هیات اجرایی کمیته ملی المپیک دیکته شدن لیست به اعضای مجمع کمیته المپیک را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ