بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران اعتراف کرد که برزیل کاملا مستحق پیروزی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرار است جمع دوستان در تیم ملی برزیل کامل شود و کاکا، ستاره سابق رئال و میلان به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی در تیم ملی مشغول به کار شود.
لوکاس پاکتا، هافبک 25 ساله تیم ملی برزیل، کاملا صادقانه در مورد نیت فوتبالیست ها از حضور در فوتبال عربستان صحبت کرد.
با اعلام فدراسیون فوتبال برزیل، تیم ملی این کشور برای اولین بار در تاریخ خود در دیدار دوستانه برابر گینه، لباسی کاملا مشکی به تن خواهد کرد.
با اعلام فدراسیون فوتبال برزیل، تیم ملی این کشور برای اولین بار در تاریخ خود در دیدار دوستانه برابر گینه لباسی کاملا مشکی به تن خواهد کرد.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، می‌گوید ترکیبی از سه هم‌تیمی‌سابقش کامل‌ترین فوتبالیست ممکن خواهد شد: رونالدو نازاریو، دیوید بکام و کریستیانو رونالدو.
تیم ملی والیبال ایران از هشتم مهر ماه در برزیل برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ به مصاف حریفان خود خواهد رفت و دو دیدار حساس ملی‌پوشان در کمتر از ۲۴ ساعت انجام خواهد شد.
آرسنال یکی از باشگاه‌هایی است که گفته می‌شود دنبال نیمار هستند و امانوئل پتی معتقد است ستاره برزیلی کاملا به درد توپچی‌ها می‌خورد.
شرایط کنونی منطقه کاملا متفاوت است، روابط جدیدی در دنیا در حال شکل‌گیری است، مثلاً سازمان همکاری شانگ‌های که ما در آن عضو هستیم و سازمان بریکس (چین، روسیه، هند، برزیل و جنوب آفریقا) و امکانات آن‌ها، همگی نشانه ظهور یک نظم جهانی جدید و متفاوت است، از سوی دیگر توانایی‌های آمریکا و غرب مدام در حال کاهش است، نقش آن‌ها در کل جهان کمرنگ، تضعیف و در حال عقب‌نشینی شده است
برزیل از تخلیه کامل اردوگاه هواداران «بولسونارو» در برازیلیا پس از ۲ ماه خبر داد.
رئیس مجلس عالی روسیه می گوید رئیس جمهور برزیل آماده از سرگیری روابط با روسیه در بسیاری از زمینه ها است.
نیمار، ستاره برزیل، بعد از حذف شدن از جام جهانی قطر در یک استوری اینستاگرامی از همه هواداران تشکر کرد و گفت تلخی این شکست تا مدتها از بین نخواهد رفت.
طبق ادعای رسانه‌های برزیلی، ریچارلیسون غمگین‌ترین بازیکن برزیل در رختکن پس از شکست از کرواسی بود و کسی نمی توانست او را آرام کند.
فیلم کامل ضربات پنالتی برزیل و کرواسی
سون هیونگ مین می گوید که فکرش را هم نمی کرد که در چهار بازی جام جهانی به صورت کامل بازی کند.
برای نخستین بار طی ۲۸سال اخیر در جام‌جهانی، هیچ تیمی در مرحله گروهی موفق نشد ۹ امتیازی شود. برزیل هم پس از ۱۷مسابقه و ۲۴سال بالاخره در مرحله گروهی باخت. جام شگفتی‌ها در قطر ادامه دارد.
برای اولین بار طی ۲۸سال اخیر در جام‌جهانی، هیچ تیمی در مرحله گروهی موفق نشد 9 امتیازی شود. برزیل هم بعداز ۱۷مسابقه و ۲۴سال بالاخره در مرحله گروهی باخت و حالا به کره‌جنوبی رسید. جام شگفتی‌ها در قطر ادامه دارد
جام‌جهانی قطر | برزیل بعداز ۲۴سال در مرحله گروهی باخت ، هیچ تیمی ۹ امتیازی نشد! + نمودار کامل مرحله حذفی
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای فتح جام بین قاره‌ای این دوره باید از سد تیمی بگذرد که هدایت آن را یک چهره کاملا آشنا به عهده دارد.
گابریل ژسوس برزیلی در 8 بازی اخیر نتوانسته گلی برای آرسنال به ثمر برساند اما با این وجود، میکل آرتتا نگرانی خاصی درباره مهاجمش ندارد.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، در مصاحبه جدید خود گفت که نیمار سه سال پیش تمایل جدی برای بازگشت به بارسلونا داشت ولی الان او از شرایطش در پاریس کاملا راضی است.
کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل گفت: ایران بازیکنان خیلی خوب و تیم کاملی در مسابقات قهرمانی جهان دارد.
مراسم ویژه باشگاه رئال مادرید برای خداحافظی با کاسمیرو امروز برگزار شد. مراسمی که فضایی کاملا احساسی داشت و ستاره برزیلی بغضش شکست.
مراسم ویژه باشگاه رئال مادرید برای خداحافظی با کاسمیرو امروز برگزار شد. مراسمی که فضایی کاملا احساسی داشت و ستاره برزیلی بغضش شکست.
آلومینیوم در دیداری که دو نیمه کاملا متفاوت داشت، توانست با تک گل محمدرضا آزادی از سد صنعت نفت عبور کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ