شرایط کنونی منطقه کاملا متفاوت است، روابط جدیدی در دنیا در حال شکل‌گیری است، مثلاً سازمان همکاری شانگ‌های که ما در آن عضو هستیم و سازمان بریکس (چین، روسیه، هند، برزیل و جنوب آفریقا) و امکانات آن‌ها، همگی نشانه ظهور یک نظم جهانی جدید و متفاوت است، از سوی دیگر توانایی‌های آمریکا و غرب مدام در حال کاهش است، نقش آن‌ها در کل جهان کمرنگ، تضعیف و در حال عقب‌نشینی شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگونه تغییر ژئوپلتیک و جابجایی مرزهای کشورهای منطقه را نمی پذیرد، اظهار داشت: ایران از حق حاکمیت و تمامیت ارضی تمام کشورهای منطقه حمایت می‌کند.
وزیر امورخارجه کشورمان گفت: وزیر امورخارجه سوئد بصورت تلفنی به بنده گفت دولت این کشور اهانت به قرآن کریم را محکوم می کند و فرد اهانت کننده صرفا مجوز تجمع داشته و نه از پلیس و نه از دولت مجوزی برای قرآن سوزی نداشته است.به وی تاکید کردیم که بیانیه کافی نیست و فرد متخلف باید دستگیر و محاکمه شود. با توجه به پایان ماموریت سفیر فعلی سوئد با دستور رئیس جمهور سفیر جدید آنها پذیرفته نخواهد و سفیر جدید ما نیز به سوئد اعزام نمی‎شود تا زمانی که اقدام موثر از آنها دیده شود. منبع: دانشجو
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: به دستور رئیس جمهور تا زمانی که دولت سوئد اقدام مؤثری برای حفظ حرمت کتب آسمانی صورت ندهد، ایران سفیر جدید سوئد را نمی‌پذیرد.
احسان ارکانی، نماینده نیشابور در مجلس، می‌گوید: می‌خواهند واقعیت‌ها را زیر حرف‌های قشنگ و شعار‌های زیبا قایم کنند. در نگاه به شاخص‌ها، می‌بینیم بسیاری از آن‌ها رشد منفی دارند و اینکه ما گفتاردرمانی و شعاردرمانی کنیم، واقعا نمی‌دانم چقدر مطلوب باشد، اما باید قبول کنیم مردم این‌ها را از ما نمی‌پذیرند.
رئیس کمیته ملی امور اسرای یمن اعلام کرد که انصارالله آماده تبادل تمام اسرا با طرف مقابل است اما متجاوزان در این مسیر سنگ اندازی می‌کنند.
رئیسی با بیان اینکه مردم ما امروز به‌رغم وجود برخی کمبودها و کاستی‌ها از همیشه امیدوارترند، تأکید کرد: گواه صدق این مدعا حضور گسترده آحاد مردم با سلایق مختلف در راهپیمایی باشکوه و عظیم ۲۲ بهمن امسال است.
رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه هزینه مقاومت را به شیرینی می‌پذیریم گفت این هزینه ها باعث ارتقاء انقلاب اسلامی خواهد شد.
جعفرزاده ایمن آبادی با روند افزایشی تورم در کشور اظهار کرد: دولت خودش به خودش روحیه می‌دهد و اعضای کابینه هم به این نتیجه رسیدند که واقعیت‌ها را به رئیس جمهور نگویند، چون او تاب و تحمل شنیدن هیچ گزارش منفی ندارد، مجلس هم منفعل است و دولتمردان هیچ نقدی را هم نمی‌پذیرند. نتیجه عددسازی و دستاوردسازی این دولت همین است که می‌بینیم، زندگی برای مردم روز به روز سخت‌تر می‌شود و قطعا اوضاع در سال ۱۴۰۲ بدتر از ۱۴۰۱ خواهد بود.
بانوی المپیکی کشورمان گفت: شرایط برای ما در حال حاضر سخت شده است و شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذاریم، چرا که اعزام به مسابقات برای ما بسیار کم شده است.
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: ایران توانایی صید آبزیان در هر عمقی دارد و هیچ کشور خارجی را برای صید در ایران نمی‌پذیریم.
سلاجقه تأکید کرد: تعطیلی مدارس کمکی به آلودگی هوا نمی‌کند و این تصمیم در این مدت در بهبود شاخص‌ها اثری نگذاشته است. چراکه در شرایط تعطیلی، رفت و آمد‌ها قطع نمی‌شود و ممکن است خانواده‌ها باز هم با استفاده از وسایل نقلیه شخصی در خیابان‌ها رفت و آمد داشته باشند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، گفت: در نشست سال قبل سازمان ملل، مدیر اجرایی بخش زنان پرسشی را مطرح کرد که چرا شما برابری زن و مرد را نمی‌پذیرید؟ در پاسخ گفتم که تساوی به ضرر زن است و ما قبول نداریم. اما عدالت را می‌پذیریم.
صاحبه غفاراوا رئیس مجلس ملی آذربایجان در حاشیه نشست مجمع مجالس آسیایی با محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان گفت که طالبان گفتگوی بین‌الافغانی برای تشکیل یک دولت فراگیر را نمی‌پذیرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه عمامه‌پرانی‌ها بزرگنمایی می‌شود هر چند که وجود دارد افزود: البته قبل از انقلاب هم اراذل و اوباش این کارها را می‌کردند و و امروز مردم با غیرت با افرادی که دست به این اقدام می‌زنند برخورد می‌کنند و نگرانی دشمن از عمامه، کارایی آن است که مقتدرانه می‌تواند شاه و رژیم ستمشاهی را سرنگون کند.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی، اساس بر آن است که مردم در جریان گردش اطلاعات قرار گیرند، گفت: در قانون اساسی و قوانین موضوعه مقرر شده که مردم باید در جریان قرارداد‌ها و پیمان‌ها و نیز فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی قرار گیرند، مگر آن مواردی که به تعبیر امیرالمومنین علی (ع) احتمال سوء استفاده دشمن از آن‌ها وجود دارد.
وزارت خارجه عربستان در واکنش به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد که دیکته دیگران را قبول نمی کند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مردم ما اشک تمساح رسانه‌های رژیم صهیونیستی کودک‌کش و شبکه‌های انگلیسی درباره موضوع «مهسا امینی» را نمی‌پذیرند.
رئیس جمهور روسیه گفت: مردم دونتسک، لوهانسک و کریمه نتیجه کودتای سال ۲۰۱۴ را نمی‌پذیرند.
رئیس جمهور با اشاره به درگیری‌های روزهای گذشته در قفقاز گفت: پایبندی امضاکنندگان بیانیه سه جانبه آتش‌بس به مفاد آن و حل و فصل مسائل باقیمانده از طریق گفت‌وگو و راهکارهای دیپلماتیک، بهترین راه برای ایجاد آرامش و امنیت در منطقه قفقاز است.
رئیس فدرال رزرو بار دیگر بر عزم خود برای کاهش تورم تاکید کرد و گفت که از افزایش نرخ بهره تا زمانی که قیمت‌ها شروع به کاهش کنند، حمایت خواهد کرد.
مواضع کلی در قوه قضائیه از ناحیه ریاست قوه قضائیه بیان می‌شود و بر اساس اجازه رئیس قوه قضائیه، سخنگوی این دستگاه هم در بیان مواضع کلی می‌تواند ورود داشته باشد. ما اعتقاد داریم اگر نقصی در حجاب است، باید با فرهنگ سازی و آموزش برطرف شود و در مورد حجاب باید اندیشمندانه و بدون عجله و شتاب عمل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ