آلومینیوم در دیداری که دو نیمه کاملا متفاوت داشت، توانست با تک گل محمدرضا آزادی از سد صنعت نفت عبور کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرانجام اولین فصل سال به پایان رسید و بورس دو نیمه بسیار متفاوتی را در این فصل پشت سر گذاشت. نیمه ابتدایی که از آغازین روز‌های فروردین شروع شد و تا ۱۶ اردیبهشت ماه ادامه داشت و شاخص کل توانست سقف قبلی خود را پس بگیرد و نیمه دوم که از ۱۶ اردیبهشت تا آخرین روز خرداد بود و چندان چنگی به دل نزد. در گفتگو با ۵ کارشناس به پیش بینی اولین هفته تابستان پرداخته ایم.
یکی از نگرانی‌های سهامداران این روز‌ها این است که همان اتفاقات سال ۹۹ در بورس تکرار شود. در گفتگو با نیما نائینیان کارشناس بازار سرمایه به تفاوت‌های بورس امروز با سال ۹۹ پرداخته ایم و این پرسش را مطرح کردیم که آیا شاخص کل به زیر دو میلیون واحد خواهد رسید؟
فرزین گروسیان امیدوار است با مدیریت خوب و همچنین ادامه حضور عبدالله ویسی در صنعت نفت، این تیم سال آینده شرایط بهتری داشته باشد.
وقتی همه نخود‌ها را از غلاف درآوردید و آبی به سر و رویشان زدید، وقت آن است بروید سراغ پخت و پز. بگذارید از همین اول بگوییم که برای پخت این خورشت بسته به جنس نخودفرنگی ها، حدود یک و نیم تا دو ساعت، زمان لازم است و عملا می‌توان آن را در لیست خورشت‌های فوری گنجاند و با کمترین زمان و البته مواد ممکن، یک خورشت متفاوت درست کرد.
در مصاف پارس جنوبی – استقلال محمد محبی می توانست یکی از ستاره های تیم میهمان باشد اما اینطور نشد و در بین دو نیمه تعویض شد!
مهدی قایدی دو نیمه کاملا متفاوت در لیگ بیست و دوم داشته است، بازیکنی که موتور گلزنی او از هفته هفدهم روشن شد.
دره «حصارک» در شمال تهران قرار دارد. این دره آبشار‌های فصلی دارد و آبشار اصلی این دره با آبشار نو سنگ حصارک شناخته می‌شود که این آبشار جزئی از بخش کن حساب می‌شود. در بالای آبشار حصارک، دره و آبشار کوچک دیگری وجود دارد که برای رسیدن به آن باید نیم ساعت پیاده‌روی کنید. اگر سمت چپ آبشار را ادامه دهید، به دره اصلی حصارک می‌رسید که این دره معروف به دره دو چناران است و دره اصلی محسوب می‌شود. در این دره گل‌ها و گیاهان متفاوتی مانند گل ختمی سفید وجود دارد. همچنین اگر همین مسیر را ادامه دهید در انتهای آن به قله «بند عیش» می‌رسید.
برخلاف گل رئال گلی که بارسلونا وارد دروازه حریف کرد از آزمون کمک داور ویدیویی سربلند خارج شد.
نیمه اول دیدار لسترسیتی و آرسنال در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که سهم هر دو تیم یک گل مردود اعلام شده بود.
درحالی که ارجاع نامه مجتبی توانگر نماینده مردم تهران از سوی دفتر رییس جمهور به کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در دو روز گذشته خبرساز شده است ، وزیر پیشین ارتباطات به این نامه واکنش نشان داده است.
امید نورافکن در دربی اصفهان یکی از بازیکنان شاخص سپاهان بود که در نیمه اول و دوم در دو پست متفاوت بازی کرد.
دیدارهای برگشت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال زنان به شکل زنده از آنتن پخش می شود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تایید کرد که تیمش در پیروزی 3-1 مقابل اتلتیکو، دو نیمه کاملا متفاوت داشت که خودش هم دلیل آن را نمی‌داند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت برگزار شد و غیبت تماشاگران حتی گل های به ثمر رسیده را هم سرد و بی روح کرده بود.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت برگزار شد و غیبت تماشاگران حتی گل های به ثمر رسیده را هم سرد و بی روح کرده بود.
کاپیتان و ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیدار مرحله نیمه نهایی دو رکورد دیگر از خود برجای گذاشت.
تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول از آن آمریکا و نیمه دوم از آن ایران. با این تفاوت که حریف در نیمه نخست به گل رسید اما ایران در نیمه دوم نه.
سرمربی تیم ملی ایران تصمیم گرفت با ترکیب‌های متفاوت در دو نیمه دیدار مقابل تونس تیمش را به زمین بفرستد.
یونس امامی و کامران قاسمپور به دیدار نیمه پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان راه پیدا کردند.
روبرت لواندوفسکی در بازی برابر بایرن مونیخ دو چهره کاملا متفاوت داشت. یک نیمه عالی و یک نیمه محو در زمین. آلیانز آرنا امشب برای ستاره لهستانی بهشت نبود.
پیش از پایان نیمه اول بازی تراکتور و هوادار دو تماشاگر تیم حریف وارد زمین شدند که سرنوشت متفاوتی داشتند.
آلومینیوم در دیداری که دو نیمه کاملا متفاوت داشت، توانست با تک گل محمدرضا آزادی از سد صنعت نفت عبور کند.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه بازی دو نیمه متفاوت داشت، گفت: در نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم.
معاون پذیرش فرابورس ایران در خصوص روند پذیرش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در فرابورس توضیحاتی ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ