با اعلام فدراسیون فوتبال برزیل، تیم ملی این کشور برای اولین بار در تاریخ خود در دیدار دوستانه برابر گینه لباسی کاملا مشکی به تن خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الهلال عربستان برای جذب نیمار برزیلی علاوه بر دستمزد هنگفت، مزایای زیادی نیز پیشنهاد داده است.
پلیس پدر ستاره برزیلی پاری سن ژرمن را به دلیل زمین خواری دستگیر کرد.
با اعلام فدراسیون فوتبال برزیل، تیم ملی این کشور برای اولین بار در تاریخ خود در دیدار دوستانه برابر گینه، لباسی کاملا مشکی به تن خواهد کرد.
اسپانیا در یک بازی ضدنژادپرستانه در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میزبان برزیل خواهد بود تا به این شکل، حمایت خود از وینیسیوس را نشان دهد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، در جریان بازی امشب با والنسیا به خاطر سیلی زدن به بازیکن حریف از زمین بازی اخراج شد.
برونو فرناندز دروازه بان سابق فوتبال برزیل در سال 2013 به خاطر کشتن همسر سابقش (الیزا سامودیو مدل برزیلی) و خوراندن جسدش به سگ ها به 22 سال و سه ماه حبس محکوم شده بود، اعلام کرد که می خواهد به مربی ورزشی تبدیل شود و در نظر دارد که روی پیشرفت ذهنی ورزشکاران بزرگ کمک کند.
دادگاهی بازیکن پیشین رئال مادرید و تیم ملی فوتبال برزیل را به خاطر تجاوز جنسی به ۹ سال زندان محکوم کرد.
غیبت وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی، در بین نامزدهای حضور در ترکیب برتر سال فیفا باعث خشم شدید رئال مادرید و تحریم این مراسم از سوی آنها شده است.
مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به احترام «پله» اسطوره برزیلی با یک دقیقه سکوت برگزار می‌شود.
تیته، مربی سابق تیم ملی برزیل، در ریودوژانیرو مورد حمله یک سارق قرار گرفت و به خاطر ناکامی برزیل در جام جهانی سرزنش نیز شد.
بعد از آن برتری تاریخی مقابل برزیل در جام جهانی 1986 برابر برزیل، ضربات پنالتی طعم خوشی برای فرانسه نداشته است.
یک هفته از حذف برزیل در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کرواسی می گذرد که نیمار هم اکنون به خاطر چیزی غیرمرتبط با فوتبال در صدر اخبار است.
انجمن ملی حفاظت و دفاع از حیوانات برزیل، به خاطر گربه آزاری مدیر رسانه ای تیم ملی برزیل از فدراسیون فوتبال این کشور شکایت یک میلیون دلاری کرده است.
هشت سال پیش تیم ملی بلژیک در جام‌جهانی برزیل هم در داخل و هم در خارج از زمین خوش درخشید. در داخل زمین به خاطر عملکردهای نسل طلایی نوظهورش و در خارج از زمین به خاطر هوادارش «اکسل دسپیگلائر».
انجمن ملی حفاظت و دفاع از حیوانات برزیل، به خاطر گربه آزاری مدیر رسانه ای تیم ملی برزیل از فدراسیون فوتبال این کشور شکایت یک میلیون دلاری کرده است.
فدراسیون فوتبال برزیل به خاطر طلسم ۲۰ ساله در جام جهانی می‌خواهد سنت شکنی کند.
ال‌پیبه خود را به خطر می اندازد و عشقش به فوتبال آرژانتین و لیونل مسی را ابرازمی کند: او سزاوار قهرمانیست.
سه بازیکن تیم ملی برزیل یک کارت زرد در کارنامه دارند و اگر فردا برابر کرواسی کارت بگیرند و برزیل هم پیروز شود، نیمه نهایی جام جهانی را از دست خواهند داد.
فیفا اعلام کرد به خاطر تخلف تیم ملی صربستان در جریان دیدار اخیرش مقابل برزیل تحقیق خواهد کرد و ممکن است مجازات‌ سختی علیه صرب‌ها در نظر بگیرد.
برزیل امشب در شرایطی مقابل صربستان به میدان می رود که خاطره خوبی از جام جهانی در قاره آسیا دارد.
گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی آرسنال، اعتراف کرد که به دلیل سیستم بازی پپ گواردیولا از منچستر سیتی جدا شده است.
نیمار که پس از ابراز حمایت خود در انتخابات از ژایر بولسونارو، رئیس جمهور فعلی برزیل، مورد حمله برخی کاربران قرار گرفته است.
نیمار که پس از ابراز حمایت خود در انتخابات از ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور فعلی برزیل، مورد حمله برخی کاربران قرار گرفته است.
گلزن ایران مقابل برزیل می‌گوید به خاطر علاقه قلبی اش به داماش، دوست داشت با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ