رئیس کمیته ساحلی فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی پاداش بین قاره‌ای و جام ملت‌های آسیا را دریافت نکرده‌اند و در حال حاضر هم بدون پاداش به مسابقات مقدماتی المپیک ساحلی می‌روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرتضی زنده دل و یاسمن لیموچی دو پومسه رو کشورمان در رقابت‌های انفرادی یونیورسیاد چین موفق به کسب مدال برنز شدند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نسبت به تبعیض میان ملی‌پوشان فوتبال با سایر قهرمانان از جمله کشتی از سوی مسئولان ورزش انتقاد کرد و گفت: به فوتبالیست‌ها بلافاصله پاداش واردات خودرو داده می‌شود اما قهرمانان کشتی هنوز پاداش ۳ سال قبل را نگرفته‌اند!
چهره شاخص فوتبال ایران و جهان در جریان حضور در اردوی تیم ملی کاراته، به ملی‌پوشان ایران قول داد که در صورت قهرمانی در رقابت‌های آسیایی، پاداش برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.
چهره شاخص فوتبال ایران و جهان در جریان حضور در اردوی تیم ملی کاراته، به ملی‌پوشان ایران قول داد که در صورت قهرمانی در رقابت‌های آسیایی، پاداش برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.
مازراتی گریکاله، پورشه ماکان و رنجرور ولار با مدل ۲۰۲۳ ؛ اینها نام چندتا از خودروهای لاکچری واردشده توسط فوتبالیست‌های تیم ملی است؛ پاداش خوردن ۶گل از انگلیس و باخت به آمریکا در جام‌جهانی...
وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تکواندو از اردوی تیم های ملی این رشته بازدید کرد. وی در این بازدید به ملی پوشان وعده داد پاداشی که از سوی هیات رئیسه مصوب شود را پرداخت خواهند کرد.
مراسم قرعه‌کشی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در بخش مردان و زنان به میزبانی دوربان آفریقای جنوبی انجام و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.
با دستور وزیر ورزش و جوانان هزینه‌های تیم ملی هاکی روی یخ زنان پرداخت می‌شود و همچنین به ملی‌پوشان پاداش داده خواهد شد.
اولین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته آقایان از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
مربی تیم ملی بوکس گفت: سرپرست فدراسیون بوکس وعده پرداخت پاداش 10 هزاردلاری را به تیم ملی داده و این موضوع انگیزه ملی پوشان را برای کسب مدال در رینگ جهانی دو چندان کرده است.
ماجرا این است که بخش زیبای کار ملی‌پوشان ایرانی در همین جام دیده نشد. بازیکنان تیم ملی از قبل تصمیم گرفته بودند اگر به دور دوم جام جهانی رفتند، هرچه پاداش می‌گیرند را به مؤسسه‌های خیریه اهدا کنند، ولی این مورد محقق نشد تا نیت خیر بازیکنان تیم ملی به ظاهر عملی نشود. اینجا، ولی اتفاق تازه‌تری رخ داده که واقعا قابل تحسین است.
ماجرای پاداش حواله خودرو برای بازیکنان تیم ملی، جنجال‌های زیادی را در فضای فوتبال ایران ایجاد کرده است.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پاداش خود از جام جهانی فوتبال را به آزادی زندانیان اختصاص داده‌اند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پاداش خود از جام جهانی فوتبال را به آزادی زندانیان اختصاص داده‌اند.
به گفته رئیس فدراسیون فوتبال حواله خودرو بابت پاداش صعود به جام جهانی هنوز به اعضای تیم ملی اهدا نشده است.
پاداش جام‌جهانی بین ملی‌پوشان تقسیم خواهد شد
در شرایطی که انتقادات فراوانی به دریافت پاداش ۱۵ هزار دلاری به تیم ملی فوتبال در جام جهانی از سوی ورزشکاران مختلف سایر رشته‌ها مطرح شده، پاداش دیگری نیز به اعضای تیم ملی فوتبال پرداخت شده است.
محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی به پاداش ملی‌پوشان فوتبال واکنش نشان داد.
قهرمان المپیک با شنیدن خبر اهدای حواله واردات خودرو به ملی پوشان فوتبال، از تاخیر در اهدای پاداش کشتی گیران و اختلاف فاحش پاداش ها گلایه دارد.
زمان نامناسب اعلام خبر پرداخت پاداش به ملی‌پوشان، جنجال‌ساز شد
قرار است به هر یک از ملی‌پوشان یک "سانتافه ۲۰۱۸ نیوفیس" برای صعود به جام جهانی داده شود؛ ماشین سواری‌ای که در حال حاضر قیمتی سه تا چهار میلیارد تومان دارد.
پس از ماه‌ها تلاش از سوی ملی‌پوشان فوتبال ایران برای گرفتن پاداش صعود به جام جهانی 2022 قطر، این امر با دستور مسئولان به سرانجام رسید.
خبرهای رسیده به خبرنگار تابناک حاکی از تعیین نقش و بازیگردانی چهره بارز دپارتمان تیم‌های ملی در دوران مهدی تاج است که دریافتی های نجومی بعنوان پاداش در ادوار مختلف دریافت کرده است. او این استوری را تهیه کرده و ملی‌پوشان را برای انتشار آن متقاعد نموده است.
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور گفت: باید در حوزه صنایع‌دستی همگرایی ایجاد کنیم. دانشگاه و بخش آموزش باید به این همگرایی کمک کنند تا فاصله‌ها کم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ