میزان پاداش کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در مهرماه سال جاری مشخص شد.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران همراه این مربی پرتغالی در کشور قطر رویت شد.
محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی ایران به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد.
حسین فرکی در گفت و گویی مفصل به انتقاد از تصمیمات فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش پرداخت.
پیام خداحافظی کی‌روش با تیم ملی ایران
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران فاش کرد که این هفته مذاکره برای انتخاب تیم جدید این مربی پرتغالی آغاز می‌شود و تیم ملی آمریکا هم برای جذب کی‌روش ابراز تمایل کرده است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که سابقه حضور در تیم مصر را هم دارد قصد دارد مطالبات خود را با شکایت در فیفا پیگیری کند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که سابقه حضور در تیم مصر را هم دارد قصد دارد مطالبات خود را با شکایت در فیفا پیگیری کند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای تیم ملی باید یک سرمربی جدید انتخاب بشود و تا چهار سال آینده در تیم بماند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای تیم ملی باید یک سرمربی جدید انتخاب بشود و تا چهار سال آینده در تیم بماند.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: به کی‌روش و بچه‌های خوب تیم تبریک می‌گویم و از همه آن‌ها به سهم خود سپاسگزار هستم و برای آن‌ها آرزوی روز‌های بهتری دارم. امروز «ایران واحد و با امید» می‌تواند ما را به فردای بهتری برساند؛ و به قول دوست مان «چقدر خوبیم ما»
تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی مقابل تونس شکست خورد تا با انجام آخرین بازی دوستانه آماده دیدار با انگلیس و شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بشود.
پسرخوانده کی‌روش باردیگر به تیم ملی ایران آمد!
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که در جلسه با رئیس جمهور اتفاقات خوبی رخ داد، گفت: توقعات از تیم ملی در جام جهانی باید در حد انتظار باشد.
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو نشست خبری مرد پرتغالی ابهام را بیشتر کرده اما لیست آخر تقریبا مشخص شده است
دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و چین در حالی در ورزشگاه آزادی در حال پیگیری است که کارلوس کی‌روش تماشاگر این دیدار است.
«اگر عمق عقبه زمین تیم ملی، ما را آسان گل‌خور نکند، با مهاجمین و هافبک‌های آبرومند و درستی که داریم، می‌توانیم به هرتیمی در این جام گل بزنیم.»
قرار است تیم جوانان ایران با هدایت صمد مرفاوی هنگام برگزاری اردوی تیم ملی کنار بازیکنان تیم ملی حضور داشته باشند.
کارشناس فوتبال با بیان این که تیم ملی هنوز در خط دفاعی ضعف‌هایی دارد گفت: کی‌روش از برگزاری دیدارهای اردوی اتریش درس‌های خوبی گرفت که می‌تواند در آینده به این تیم کمک کند.
کارلوس کی‌روش انتقام باقیمانده دوره کلمبیا را از اروگوئه گرفت و نخستین شکست لاسلسته با مربی جدیدش را به این تیم تحمیل کرد. یوزها با این برد روحیه آور، قدرت خود را به رخ حریفان جام جهانی کشیدند
فدراسیون جهت تلاش‌های بی‌وقفه و صعود به جام جهانی قدردان دراگان اسکوچیچ خواهد بود، اما با تصویب هیات رییسه کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده است.
با تصمیم فدراسیون فوتبال ایران، کارلوس کی‌روش پرتغالی بار دیگر هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت تا ایران را در مسابقات جام جهانی 2022 قطر هدایت کند.
بازگشت کی‌روش به تیم ملی ایران تکذیب شد
در شرایطی که به نظر می‌رسید کی‌روش منتظر اتفاقات نیمکت تیم ملی ایران است، او سفری به مصر داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ