رئیس دانشگاه تهران گفت: با افزایش ۵ برابری میزان بودجه مربوط به بورسیه دانشجویان افغان، برای سال جاری ۲۰ میلیارد تومان برای تأمین منابع مالی این بورسیه اختصاص داده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متقاضیان تسهیلات طرح «مروارید» بانک ملی ایران می توانند به صورت غیرحضوری و در کوتاه ترین زمان نسبت به افتتاح حساب خود در سامانه بام اقدام کنند.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط دهه شصتی‌ها باید برنامه ویژه‌ای برای آنان داشته باشیم و امیدواریم این تسهیلات به متولدین دهه‌های دیگر و شهر‌ها گسترش یابد.
اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همه تلاش بنده و همکاران این است که بتوانیم تسهیلات ویژه‌ای را در امر صدور گذرنامه و خروج و ورود از مرز برای زائران حسینی انجام دهیم.
اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همه تلاش بنده و همکاران این است که بتوانیم تسهیلات ویژه‌ای را در امر صدور گذرنامه و خروج و ورود از مرز برای زائران حسینی انجام دهیم.
رئیسی با بیان اینکه دولت سیزدهم با هرگونه رویه خلاف عدالت و تبعیض‌آمیز مخالف است، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی را مأمور کرد چنانچه آیین‌نامه‌ای وجود دارد که برای کارکنان بانک‌ها تسهیلات ویژه و غیرمتعارف در نظر گرفته، مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفته و به مردم اطلاع‌رسانی شود.
مدیر ارزیابی و سرمایه گذاری داخلی صندوق توسعه ملی گفت: ورود صندوق به فعالیت های حوزه انرژی به ویژه در صنعت برق می تواند به بهبود روند فعالیت های نیروگاه ها و کاهش خاموشی ها کمک کند.
سازمان ملی استاندارد ایران تسهیلات ویژه ای برای تولیدکنندگان و واردکنندگان ابلاغ کرد که پس از ابلاغ، توسط اداره‌های کل استاندارد استان‌ها وارد فاز اجرایی شد.
بیشترین تسهیلات بانک گردشگری در سال های گذشته به شرکت های تولیدی و صنعتی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار کشور پرداخت شده است.
بانک آینده با هدف ارزش‌آفرینی برای مشتریان و حمایت از دارندگان حساب‌های وکالتی نزد خود، طرح اعتباری ویژه‌ای را اجرایی کرد.
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: ۱۰۰۰ میلیارد تومان از ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیصی برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت شد.
بانک گردشگری به منظور ارائه خدمات ویژه به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها و تسهیل شرایط خرید اقلام و مایحتاج ضروری آنان، اقدام به طراحی "زی کارت"، کارت تسهیلات بدون سود کرده است.
رئیس شورای عالی استان‌ها از جایگزین کردن موتورسیکلت‌های برقی با موتورسیکلت‌های موجود با اعطای تسهیلات ویژه از سوی بانک‌های عامل خبر داد.
عضو هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: تسهیلات نوسازی با نرخ کمتر از جمله کمک‌های دولت برای تسریع نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری است.
آئینی گفت: تسهیلات بیش از ۵۰ هزار واحد نیازمند نوسازی در بافت فرسوده پرداخت شد.
مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست از اعطای تسهیلات ویژه به نیروگاه‌های تجدیدپذیر خبر داد و گفت: این موضوع در حفظ محیط زیست بسیار حائز اهمیت است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه پرداخت تسهیلات مسکن در خصوص بافت فرسوده و ساخت مسکن باید اهتمام ویژه صورت بگیرد.
یک مقام مسئول گفت:با کمک بانک‌ها در نحوه ارائه تسهیلات و حمایت سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ احتمال بهر برداری هزار مگاوات انرژی خورشیدی تا سال آینده وجود دارد.
رئیس هیأت مدیره انجمن دفاتر مسافرتی تهران در نامه ای از وزیر میراث فرهنگی خواست نسبت به اختصاص تسهیلات ویژه اعم از معافیت‌های مالیاتی، بیمه، عوارض، وام‌های کم‌بهره و غیره اقدام شود.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تا پایان سال تسهیلات برای کسانی که شرایط را داشته اند به طور کامل پرداخت می‌شود.
سازمان هواپیمایی عراق از اختصاص بیش از ۶۰۰ پرواز اضافی برای انتقال زائران اربعین امام حسین (ع) خبر داد.
بانک مرکزی ضوابط پرداخت تسهیلات طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در سال ۱۴۰۱ را ابلاغ کرد.
توافق‌نامه جوانی جمعیت ویژه زوج‌های دانشگاهی، بین بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و معاونت فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به امضا رسید.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بانک مرکزی باید گزارش مربوط به تسهیلات‌دهی بانک‌ها به ویژه تسهیلات کلان را به ما ارائه دهد و حتماً کمیسیون اصل ۹۰ مجلس پیگیر این موضوع خواهد بود.
سازمان تاکسیرانی شهر تهران با همکاری شرکت ایساکو امکان ارائه خدمات ویژه، برای تاکسیران‌های فعال در پایتخت تحت عنوان طرح تسهیلات حامی را فراهم آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ