اهواز- استاندار خوزستان گفت: از مدیریت بانک‌ها انتظار می‌رود ارتباط دوسویه با صنعت و مسکن برقرار کنند و برای تسهیلات در این حوزه‌ها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مردم خوزستان از یک دربی زیبا لذت بردند و امیدوارم در بازی‌های آینده اتفاقات بهتری رقم بخورد.
محکم‌کار خرید جدید استقلال خوزستان به دلیل محرومیت ۴ هفته‌‌ای نمی‌تواند تیمش را در بازی‌های ابتدایی یاری کند.
به منظور رفاه حال کارکنان جهت مشارکت و اجرای مراسم عزاداری ساعت آغاز به کار ادارات، سازمانها، شرکت ها، بانک‌ها و موسسات دولتی برای فردا شنبه مورخ ۷ مردادماه با دو ساعت تاخیر خواهد بود.
اهواز- جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: در بخش انتظامی و امنیتی همکاران ما پیش بینی‌های لازم را اندیشیده‌اند و آمادگی کاملی برای مأموریت اربعین دارند.
تصاویری از شالیزارهای خوزستان منتشر شده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. یک فعال فضای مجازی نوشت: این هایلایت زیبای طبیعت حاصل بارش‌های فراوانیست که در خوزستان باعث شده زمین‌های شالیزار برنج روستای سادات حسینی زیر آب بروند.
تصاویری از شالیزارهای خوزستان منتشر شده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. یک فعال فضای مجازی نوشت: این هایلایت زیبای طبیعت حاصل بارش‌های فراوانیست که در خوزستان باعث شده زمین‌های شالیزار برنج روستای سادات حسینی زیر آب بروند.
روز گذشته روز خوبی برای فوتبال خوزستان به خصوص فوتبال شهر اهواز بود. قهرمان لیگ برتر بار دیگر به بازی‌های لیگ برتر برگشت.
اهواز - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان خوزستان گفت: ۲۸ تیم جمعیت هلال احمر خوزستان برای امداد رسانی احتمالی به دلیل بارش‌های گسترده در آماده باش هستند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید بازیکنان این تیم در حال جبران اشتباهات نیم فصل اول برای صعود به لیگ برتر هستند.
اهواز - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از آماده باش تیم‌های امدادی این جمعیت به دنبال بارش‌های سراسری در سطح استان خبر داد.
امروز یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ دسته اول در تهران بین دو تیم سایپا و استقلال خوزستان برگزار می‌شود.
ملوان بندرانزلی در یکی از بازی‌های حساس خود در این هفته به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.
روز گذشته یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر با پیروزی قابل توجه مس رفسنجان مقابل فولاد خوزستان به پایان رسید.
یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته از لیگ دسته اول در استادیوم حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.
تیم فوتبال فولاد خوزستان توانست با درخشش خرید جدید خود در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود به برتری دست پیدا کند.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی‌های جام حذفی سخت‌تر از لیگ برتر است چون در لیگ فرصت برای جبران اشتباه وجود دارد ولی در حذفی زمان محدود است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در این ایام به علت ریزش هوای سرد عرض‌های شمالی و افت نسبی دما و رطوبت ناشی از بارش‌های اخیر پدیده غالب در اکثر نقاط استان مه یا مه رقیق خواهد بود.
در پی بارش‌های ۲ روز اخیر و تا ظهر دیروز جمعه، تعداد ۳۴۷ نفر به مراکز درمانی مراجعه که از این تعداد تنها پنج نفر بستری و بقیه با درمان سرپایی، مرخص شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور گفت: طبق هشدار هواشناسی، احتمال بارش شدید و رگبار، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در روز‌های جمعه و شنبه و در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان وجود دارد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تأثیر سامانه ناپایدار در استان گفت: تا پنجشنبه شاهد بارش‌های حجیم و گسترده‌ای به ویژه در شرق و شمال استان و در سایرنقاط به طور نقطه‌ای خواهیم بود.
سرمربی با تجربه تیم فوتبال گل‌گهر در مصاف هفته یازدهم مقابل فولاد خوزستان شاگردانش را با رویکرد متفاوتی نسبت به بازی‌های قبلی راهی میدان کرده بود.
پیکان برای هشتمین دیدار پیاپی، در اهواز و برابر فولاد شکست نخورد تا رکورد خاصی را در این استان به ثبت برساند.
اهواز- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته قرار است امسال ۵۰۰ تن ماهی قزل‌آلای رنگین کمان در مزارع گرمابی تولید شود.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه برای بقا در لیگ برتر نمی جنگیم، گفت: هدف ما این است که امسال با بازی‌های زیبا به پیشرفت و موفقیت برسیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ