پیمان بابایی پس از برخورد با سنگربان پیکان، از ناحیه چانه دچار مصدومیت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
در ویدئو زیر کم‌فروشی عجیب یک نانوایی در سنگین‌تر کردن وزن چانه خمیر را ببینید .
باشگاه پاری سن ژرمن به تدریج برای جدایی کیلیان امباپه آماده می‌شود.
آلوارو موراتا و دیه‌گو سیمئونه جلسه ای خصوصی برای تعیین تکلیف این ستاره برگزار کردند.
صدای مورد نظر به طرز هولناکی شبیه به صدای مردگان جهنمی در فیلم‌های ترسناک است و چانچه این صدا واقعا مربوط به همان چاه باشد واقعا باید از انچه در زیر پیمان قرار دارد بترسیم.
مدیران باشگاه استقلال موفق شدند درصد قابل توجهی از بدهی مالیاتی این باشگاه را کاهش بدهند.
عصر روز گذشته جلسه‌ای متشکل از اعضای شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی و برخی مدیران دولتی در کمیسیون کشاورزی مجلس به منظور چانه زنی برای تعیین قیمت گندم برگزار شد که بی نتیجه ماند.
برای اینکه استقلال همچنان در کورس تیم های مدعی قهرمانی باقی بماند، چاره ای جز پیروزی در بازی امروز برابر صنعت نفت ندارد.
در اتفاقی عجیب، کمک داور بازی لیورپول و آرسنال، ضربه ای را به صورت مدافع لیورپول وارد کرد.
جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران بعد از ساعت‌ها چانه زنی و مذاکره فشرده در بامداد روز شنبه بیست و هفتم اسفند ماه همچنان بی‌نتیجه ماند.
جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران در حال انجام است و هنوز نتیجه‌ای از این نشست بیرون نیامده است.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: سال سخت و شلوغی را پشت سر گذاشتیم.
موضوع این است که ما عملا در یک سال گذشته توان چانه زنی خود را از دست داده بودیم و حالا همان‌هایی که اجازه نداده بودند، برجام احیا شوند، برای دستیابی به توافق، حاضر شده‌اند از برگ برنده‌مان به عنوان یک امتیاز استفاده کننده و به طرف مقابل تقدیم کنند تا بلکه دوباره همه دور میز مذاکره جمع شوند
در روز‌های اخیر شایعه وجود جیوه قرمز در چرخ خیاطی قدیمی موجب افزایش قیمت آن‌ها تا میلیارد تومان هم شده در حالیکه این موضوع از اساس کذب است. و دو سال پیش نیز چنین شایعه‌ای در عربستان رواج پیدا کرده بود.
تیم فوتبال استقلال تهران برای ادامه رقابت قهرمانی با تیم های مدعی چاره ای جز کسب سه امتیاز مقابل پیکان تهران ندارد اما سابقه نشان داده حریف امروز می تواند ترمز آبی ها را بکشد.
نام وضعیت سونیا مشخص نیست. اما نوزادانی که با چانه کوچک تا تقریباً بدون چانه متولد می شوند، اغلب میکروگناتیا یا هیپوپلازی فک پایین تشخیص داده می شوند؛ وضعیتی که در آن کودک فک پایین بسیار کوچکی دارد.
پس از اجرای جراحی اقتصادی، تامین کالاهای اساسی با قیمت مناسب برای بازار دغدغه های زیادی را به همراه داشته است.
درمان آکنه با پوست تمیز شروع می‌شود و مهمترین گام برای درمان جوش، شستشوی اصولی پوست است.
رئیس کمیته ملی المپیک در دیدار با مسئولان فدراسیون تیراندازی ابراز امیدواری کرد این کمیته بتواند حمایت ویژه ای از تیراندازی داشته باشد.
یک کار شناس انرژی با اشاره به اینکه گاز ابزار چانه زنی های سیاسی است گفت: سواپ گازی ایران و روسیه یک قرارداد برد برد است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: نمی‌خواهیم بر سر قیمت سطل زباله چانه بزنیم و حتی اگر قیمت آن یک میلیون تومان هم باشد آیا باید برای آن چانه بزنیم.
رئیس شورای شهر تهران گفت:نمی‌خواهیم بر سر قیمت سطل زباله چانه بزنیم و حتی اگر قیمت آن یک میلیون تومان هم باشد آیا باید برای آن چانه بزنیم.
رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی گفت: در نظام مالیات ستانی هوشمند، داده و اطلاعات فراهم است و تشخیص مالیات به صورت سیستمی بوده و دیگر چانه زنی میان مودی و ممیز مالیاتی مطرح نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ