موضوع این است که ما عملا در یک سال گذشته توان چانه زنی خود را از دست داده بودیم و حالا همان‌هایی که اجازه نداده بودند، برجام احیا شوند، برای دستیابی به توافق، حاضر شده‌اند از برگ برنده‌مان به عنوان یک امتیاز استفاده کننده و به طرف مقابل تقدیم کنند تا بلکه دوباره همه دور میز مذاکره جمع شوند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا خالدآبادی سرانجام کارت بازی خود را دریافت کرد و در لیست استقلال قرار گرفت.
اصفهان- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: سال گذشته ۱۶ درصد از مسافران کارت اتوبوس خود را نزدند که این موضوع موجب وارد آمدن ضرر ۲ میلیارد تومانی به این شرکت شد.
فرایند دریافت کارت آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۲ آغاز شده و در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاه به نشانی www.hrtc.ir قابل مشاهده است.
هافبک فصل قبل فولاد به دلیل مشکل قلبی خود نتوانسته تاکنون تاییدیه ایفمارک را برای حضور در لیگ بیست و سوم بگیرد.
کارت بازی کاپیتان سابق سپاهان صادر شده و این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش ندارد
محمد حسین مرادمند با اقدامی به موقع در همان ابتدای دیدار با صنعت نفت یک موقعیت خطرناک را از صنعتی‌ها گرفت.
سازمان ثبت احوال کشور در امضای تفاهمنامه با بانک ملی جمهوری اسلامی ایران همکاری جهت انجام پروژه‌های مشترک به منظور ایجاد راه‌اندازی یا توسعه کسب و کار‌های مبتنی بر حوزه صلاحیتی طرفین انجام شد.
علیرضا نقی‌زاده پیش از بازگشت به رختکن تیمش از داور کارت زرد گرفت‌.
اولی گلادیسون نیز مجوز حضور روی نیمکت فولاد در برابر گل‌گهر را پیدا نکرده است.
مدیر نقل و انقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: در صورت عدم تکمیل پرونده باشگاه برای بازیکنان جدید خود آنها نمی‌توانند در هفته اول بازی کنند.
کارت شرکت در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت دادگستری سال ۱۴۰۲ منتشر شد.
مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
محمد محبی در دیدار روستوف برابر زنیت سن پترزبورگ روی نیمکت این تیم حضور دارد.
پرسپولیس روز پنجشنبه لیگ بیست و سوم را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی آغاز می کند و همه در انتظار رونمایی از خط تهاجمی تیم هستند.
مجرمان با استفاده از ترفند‌های زیرکانه، مالباختگان را متقاعد کرده که جهت دریافت جایزه خود سریعاً کد‌هایی که از طریق پیامک برای آن‌ها ارسال می‌شود را بخوانند؛ شکات نیز با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی کارت بانکی و خالی شدن حساب خود شدند.
روزنامه جمهوری اسلامی از اهدای کارت هدیه ۲میلیون تومانی به خبرنگاران حاضر در نشست خبری نماینده مدیرعامل طرح جنجالی پتروشیمی میانکاله مازندران خبر داد.
کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ تا روز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ در سامانه آزمون سراسری (مندرج در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد.
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ از روز یکشنبه ۱۱ تیر ماه سال جاری خبر داد.
اواخر خرداد هر سال با پایان مهلت کارت‌های آمایش، حساب‌ بانکی مهاجران افغانستانی برای مدتی نامعلوم مسدود می‌شود؛ اقدامی که بیش از یک دستورالعمل مدیریتی، اعمال رفتارهای سلیقه‌ای به نظر می‌رسد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی سوال ملی روح‌الله نجابت از وزیر ورزش و جوانان پیرامون علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر‌های استانی رئیس جمهور با وعده‌های وزیر را بررسی کردند.
مارکوس آکونیا، مدافع تیم سویا، بعد از تکل خشن روی دنی سبایوس با کارت قرز مستقیم داور روبرو شد.
هافبک تیم استقلال گفت: کارت زردی که داور به من داد درست بود و من ناراحت هستم که در فینال حضور ندارم.
وینیسیوس جونیور، بازیکن رئال مادرید با وجود اخراج مقابل والنسیا در بازی برابر رایووایکانو می‌تواند تیمش را همراهی کند.
ریکاردو ساپینتو برای انتخاب نفرات دفاعی تیمش و به خصوص در دفاع وسط کار سختی پیش رو دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ