جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران در حال انجام است و هنوز نتیجه‌ای از این نشست بیرون نیامده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
پورتو شرایط بازار مهاجمان در فوتبال اروپا را رصد می‌کند و معتقد است در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی می‌تواند طارمی را با بالاترین رقم ترانسفر کند.
جیمی کرگر، اسطوره لیورپول، سیاست این باشگاه در قبال خرید رومئو لاویا را شرم‌آور دانست.
این روزها برخی باشگاه‌های بزرگ اروپایی و در راس آنها بارسلونا و رئال‌مادرید در حال چانه‌زنی با باشگاه فنرباغچه بر سر خرید پدیده این فصل این باشگاه ترکیه‌ای هستند.
مدیران باشگاه استقلال موفق شدند درصد قابل توجهی از بدهی مالیاتی این باشگاه را کاهش بدهند.
زنی ۸۷ ساله که درون چاه آب سقوط کرده بود، به طرز معجزه‌آسایی نجات پیدا کرد.
عصر روز گذشته جلسه‌ای متشکل از اعضای شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی و برخی مدیران دولتی در کمیسیون کشاورزی مجلس به منظور چانه زنی برای تعیین قیمت گندم برگزار شد که بی نتیجه ماند.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات بالاتر برود، قدرت چانه زنی کشورمان در مذاکرات و عرصه جهانی افزایش می‌یابد.
جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران بعد از ساعت‌ها چانه زنی و مذاکره فشرده در بامداد روز شنبه بیست و هفتم اسفند ماه همچنان بی‌نتیجه ماند.
موضوع این است که ما عملا در یک سال گذشته توان چانه زنی خود را از دست داده بودیم و حالا همان‌هایی که اجازه نداده بودند، برجام احیا شوند، برای دستیابی به توافق، حاضر شده‌اند از برگ برنده‌مان به عنوان یک امتیاز استفاده کننده و به طرف مقابل تقدیم کنند تا بلکه دوباره همه دور میز مذاکره جمع شوند
نام وضعیت سونیا مشخص نیست. اما نوزادانی که با چانه کوچک تا تقریباً بدون چانه متولد می شوند، اغلب میکروگناتیا یا هیپوپلازی فک پایین تشخیص داده می شوند؛ وضعیتی که در آن کودک فک پایین بسیار کوچکی دارد.
پس از اجرای جراحی اقتصادی، تامین کالاهای اساسی با قیمت مناسب برای بازار دغدغه های زیادی را به همراه داشته است.
روابط عربستان و پاکستان اغلب با عبارات «عموی ثروتمند، برادرزاده فقیر» توصیف می‌شود و به نظر می‌رسد اسلام آباد همواره به دنبال حمایت مالی ریاض است. اصلی‌ترین ابزار چانه زنی اسلام آباد با سعودی‌ها همکاری نظامی است. اشاره‌های رسمی به همکاری نظامی و دفاعی می‌تواند شامل اشتراک فناوری هسته‌ای و موشکی باشد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه مکانیسم فعلی بودجه‌ریزی بر اساس چانه‌زنی است، گفت: بودجه‌ریزی برنامه‌ای باید جایگزین بودجه‌ریزی هزینه‌ای شود.
فعال رسانه ای نوشت: از وقتی به چین و روس اطمینان دادیم که با اروپا و آمریکا رابطه گرم نداریم، قدرت چانه زنی ما با چین و روس هم از دست رفت. فقط در توازن قدرت میان غرب و شرق است که ایران می تواند مستقل و مقتدر بماند . این راهبردی است که دولت رییسی آن را نقض کرده است و حال باید پاسخگو باشد.
فعال سیاسی و رسانه ای در واکنش به بیانیه مشترک رئیس جمهر چین و عربستان نوشت: از وقتی به چین و روس اطمینان دادیم که با اروپا و آمریکا رابطه گرم نداریم، قدرت چانه زنی ما با چین و روس هم از دست رفت. فقط در توازن قدرت میان غرب و شرق است که ایران می تواند مستقل و مقتدر بماند . این راهبردی است که دولت رییسی آن را نقض کرده است و حال باید پاسخگو باشد .
ملی پوشان ایران بعد از شکست مقابل آمریکا و حذف از جام جهانی اشک ریختند.
ملی پوشان ایران بعد از شکست مقابل آمریکا و حذف از جام جهانی اشک ریختند.
رئیس کمیته ملی المپیک در دیدار با مسئولان فدراسیون تیراندازی ابراز امیدواری کرد این کمیته بتواند حمایت ویژه ای از تیراندازی داشته باشد.
یک کار شناس انرژی با اشاره به اینکه گاز ابزار چانه زنی های سیاسی است گفت: سواپ گازی ایران و روسیه یک قرارداد برد برد است.
رسانه‌های ضد انقلاب با سانسور حضور مردم در رویدادهای مهم تلاش می‌کنند ذهن جامعه با چالش مواجه شود تا تاکتیک خود که ترکیبی از فشار و چانه زنی است را دنبال کنند!
رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی گفت: در نظام مالیات ستانی هوشمند، داده و اطلاعات فراهم است و تشخیص مالیات به صورت سیستمی بوده و دیگر چانه زنی میان مودی و ممیز مالیاتی مطرح نیست.
معاون پیشین عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه با اشاره به تحولات اخیر عراق و کناره‌گیری مقتدی صدر از صحنه سیاست این کشورگفت: کناره‌گیری از سیاست، نه یک تصمیم برای اجرا که یک روش و تاکتیک ویژه سیاسی، برای تمهید مقدماتِ افزون‌تر و ادامه سیاست ورزیِ قدرتمندانه‌تر بوده و در چارچوب تاکتیکِ "فشار از پایین و چانه زنی در بالا" هم قابل تفسیر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ