تراس باید بتواند محافظه‌کاران که کم نیستند را متقاعد کند که نیاز به چرخش سیاستگذاری درون حزبی و هزینه مقادیر زیادی از سرمایه سیاسی وجود دارد. این کار شاید از نظر اخلاقی درست نباشد، اما از نظر سیاسی برای بقای بلند مدت حزب ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماه عسل تیم‌های لیگ‌برتر فوتسال روز پنج شنبه به هفته دوم خود خواهد رسید.
رصدخانه آب وهوای اتحادیه اروپا تایید کرد جولای ۲۰۲۳ میلادی( ماه گذشته) گرمترین ماه تاریخ بوده است.
اساساً همان‌طور که زمین هر روز به دور خود می‌چرخد، جاذبه ماه آب‌هایی را که در نزدیک‌ترین فاصله قرار دارند، به سمت خود می‌کشد و جزرو مد ایجاد می‌کند. این جزر و مد‌ها در واقع یک «برآمدگی» بیضی شکل هستند که از یک طرف تحت تاثیر نیرو‌های گرانشی به سمت ماه کشیده می‌شوند و از سوی دیگر اینرسی می‌کوشد آن‌ها را سر جای خود نگه دارد.
دبیر شورای نگهبان عزاداری ماه محرم را عامل مهم بازسازی و ترمیم فضای فرهنگی جامعه دانست و گفت: به همین دلیل دشمنان اسلام همواره برای کم‌رونق شدن و انحراف این سنت حسنه برنامه‌ریزی کرده‌اند.
تجربه دولت‌های محمود احمدی‌نژاد که با یکدستی در حاکمیت همراه بود؛ این انتظار را ایجاد می‌کرد که تحرکات گروه‌های خودسر که تا آن زمان با عنوان «گروه‌های فشار» شناخته می‌شدند؛ کاهش می‌یابد و دیگر مانند دوران ریاست‌جمهوری سیدمحمد خاتمی «هر ۹ روز یک بحران» را رقم نمی‌زنند؛ اما طی این دو سالی که ابراهیم رئیسی روی کار است؛ هرازچندگاهی از درگیری این گروه‌ها و بر هم خوردن برنامه‌ای از سوی همین‌ها خبری منتشر می‌شود.
پایان فصل فوتبال مساوی بود با شروع فصل عروسی و گروهی از بزرگ‌ترین ستاره‌های فوتبال در این تابستان ازدواج کردند.
سنگ‌های گرانیتی به دلیل وجود آب فراوان و صفحات تکتونیکی سیاره ما که به ذوب شدن و بازیافت مواد در پوسته سیاره کمک می‌کنند، در زمین رایج هستند. تصور رایج این است که آن‌ها تقریبا در سایر نقاط منظومه شمسی وجود ندارند، اما یک پژوهش جدید اکنون به یک کشف غیرمنتظره دست یافته است. این کشف، یک توده گرانیتی بزرگ در سمت دور ماه است.
بوبکار کامارا، هافبک فرانسوی، پس از حضور در اردوی تیم ملی کشورش حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد.
به طور کلی ازدواج کار سخت و مهمی است. هنگامی که دوره شیفتگی و عاشقی اولیه پشت سر گذاشته می‌شود (یا اصطلاحا ماه عسل تمام می‌شود) سر و کله واقعیت پیدا می‌شود و ما شروع به درک عمیق‌تری از اینکه طرف مقابل‌مان کیست می‌کنیم و اینکه آیا او برای ازدواج با ما مناسب است یا نه.
ماه تأثیر غیرقابل انکاری بر جزر و مد در زمین دارد. کشش گرانشی آن باعث بالا و پایین رفتن سطح دریای سیاره ما می شود؛ اما اگر قرار بود ماه تأثیر کمتری روی سیاره ما داشته باشد چه؟
امید عالیشاه که در سفر تفریحی دبی به سر می‌برد با سرمربی اسبق تیم ملی ملاقات داشت.
امید عالیشاه که در سفر تفریحی دوبی به سر می‌برد با سرمربی اسبق تیم ملی ملاقات داشت.
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: ماه رمضان امسال، ماه رمضان بسیار باحال و پرشوری بود؛ در این ماه هم دعا بود، هم تضرع بود، هم توسل بود.
ماه عسل علی فتح‌الله‌زاده در ششمین بازگشت به استقلال خیلی زود به پایان رسید.
بعد از تساوی النصر مقابل الفیحا در لیگ عربستان که با حضور کریستیانو رونالدو در زمین اتفاق افتاد سرمربی النصر برای اولین بار از ستاره بزرگ پرتغالی تیمش انتقاد کرد.
در ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ نیز ماه رمضان بعدی آغاز می‌شود. در واقع امسال شاهد دو ماه رمضان خواهیم بود؛ یک بار در ابتدای سال، بار دیگر در پایان سال.
داستان دعواهای عقیدتی داخلی در طالبان البته جدید نیست، اما تازه‌ترین نشانه تند آن، حرف‌های سراج‌الدین حقانی، رهبر شبکه حقانی، از زیرگروه‌های طالبان و نیز سرپرست وزارت داخله دولت موقت خودخوانده طالبان در افغانستان است. او در سخنانی در ولایت خوست در نقدهایی البته بدون ذکر نام، دیگر مقامات طالبان را به انحصار متهم کرد.
چند روز قبل زن جوانی به اداره پلیس رفت و از سرقت طلا‌ها و اموال خانه‌اش خبر داد و گفت: برای ماه عسل به همراه همسرم به مسافرت رفته بودیم، اما زمانی که برگشتم، متوجه شدم تمامی طلا‌ها و پول‌هایی که در جشن عروسی به ما هدیه داده بودند، به سرقت رفته است.
برای کشتی گیر بد است که دوم شود، ببازد و بخندد. من سه نقره دنیا گرفتم تا شش ماه بعدش نمی‌شد با ده من عسل مرا خورد!  ما 5-5 در فینال بردیم. پنج کشتی‌گیر من باختند، بخندند؟ محمودی بچه شاه عبدالعظیم است و باخته، اگر بخندد آنجا مسخره اش می‌کنند
فولاد با نکونام تحقیر شد، ملوان به ماه‌عسل رفت
همه از قونیه برگشتند جز این ۳نفر؛ ماه عسل!
بانک‌ها وام اجاره ندهند، جریمه مالیاتی می‌شوند
برای نخستین بار یک فضانورد زن اروپایی خارج ایستگاه فضایی بین المللی پیاده روی فضایی انجام داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ