رصدخانه آب وهوای اتحادیه اروپا تایید کرد جولای ۲۰۲۳ میلادی( ماه گذشته) گرمترین ماه تاریخ بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نفت گفت: با وجود افزایش مصرف سوخت در کشور و رکورد شکنی ذخیره‌سازی سوخت مایع در نیروگاه‌ها، از ماه گذشته (تیرماه ۱۴۰۲) صادرات گازوئیل نیز آغاز شده است.
مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق گفت: میزان اوج مصرف برق در ۲۰ روز از ۲۴ روز مرداد ماه بیش از رکورد مصرف برق سال گذشته است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام شکسته شدن رکورد سال گذشته خرید گندم از کشاورزان در پایان چهارمین ماه سال، از خرید تضمینی بیش از ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تن خبر داد.
یک ماه گذشته بازار مسکن در رکود بوده است به طور مثال هزینه خرید یک خانه ۹۰ متری در منطقه شمال تهران در محله اقدسیه حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.
در یک ماه گذشته بازار مسکن در رکود بوده است به طور مثال هزینه خرید یک خانه ۹۰ متری در منطقه غرب تهران حدود ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.
در یک ماه گذشته بازار مسکن در رکود بوده است به طور مثال هزینه خرید یک خانه ۹۰ متری در منطقه شمال تهران در محله اقدسیه حدود ۹ میلیارد تومان است.
در یک ماه گذشته بازار مسکن در رکود بوده است به طور مثال هزینه خرید یک خانه ۹۰ متری در محله ستارخانه حدود ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد اعلام کرد: قیمت مواد غذایی در جهان در ماه ژانویه برای دهمین ماه متوالی کاهش یافته است و اکنون ۱۸ درصد کمتر از رکود قیمت‌ها در ماه مارس گذشته است.
مدیرعامل شرکت سایپا آذین گفت: شرکت سایپاآذین در 11 بهمن ماه سال جاری توانست با تولید 270 هزار ست صندلی از تولید سال 1400 عبور کند.
معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در اواخر سال گذشته بر اساس اهداف تعیین شده از سوی مدیرعامل گروه مبنی بر افزایش تولید در سال ١٤٠١، استراتژی خود را بر همین اساس تعیین و تمامی تامین کنندگان و قطعه سازان را مکلف به اجرای آن کرد.
براساس نظرسنجی گسترده از اقتصاددانان که نشان‌دهنده تغییر موضع بزرگ در پیش‌بینی‌های اقتصاد جهانی در چند هفته گذشته است، منطقه یورو از خطر رکود قریب‌الوقوع جسته است. نظرسنجی این ماه Consensus Economics نشان می‌دهد که اکنون اقتصاددانان انتظار رشد ۱/ ۰ درصدی را در طول ۲۰۲۳ دارند. از جمله مواردی که ممکن است موجب خوش‌بینی بازار نسبت به رشد اقتصادی شده باشد می‌توان به کاهش قیمت انرژی، یارانه‌های دولتی و بازگشایی زود از موعد چین، اشاره کرد که موجب افزایش تقاضای جهانی شده است.
هم زمان با میلاد حضرت زهرا (س)، شرکت زامیاد موفق شد با تولید 37 هزار و 401 دستگاه خودرو، از کل تیراژ تولید سال گذشته عبور کند.
طی ماه های گذشته افزایش بی رویه قیمت دلار موجب شد تا بازار مسکن در رکود قرارگیرد و خریداران و فروشندگان را در بلاتکلیفی کامل قرار داده است.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و در هفته 35و تا پایان 23 آذرماه، از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
اثر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی یا به قول دولت «جراحی اقتصادی» آنقدر ترسناک بوده که حالا رکورد تورم تاریخ در بخش خوراکی شکسته شده است. تورم خوراکی‌ها، ۶ ماه پس از این «جراحی» حالا به ۶۷.۵ درصد در آبان‌ماه رسیده؛ عددی که در تاریخ ایران پس از جنگ جهانی دوم بی‌سابقه است.
تحلیل کارشناسان مرکز پژوهش‌های اتاق ایران تحولات شامخ آبان‌ماه حاکی از این است که در این ماه، شاخص صنعت به دلایلی نظیر چشم‌انداز فزاینده قیمت مواد اولیه، با شامخ کل دچار واگرایی شده و باوجود افول شامخ کل، رشد کرده است. به‌طورکلی اعداد شامخ کل به دست آمده از ابتدای سال، بهبود قابل توجهی را در محیط کسب‌وکار نشان نمی‌دهند. در گزارش ماه گذشته عنوان شد که عدد به دست آمده برای مهرماه کمترین عدد به دست آمده از ابتدای سال گذشته بود .
معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و طی هفته گذشته از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
پس از ثبت رکورد فروش در ماه گذشته، شرایط فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی توسط ایران خودرو دیزل برای این ماه اعلام شد.
با گذشت هفت ماه از سال، امروز بانک مرکزی در گزارشی از تحولات بازار مسکن تهران خبر داد. گزارشی که نشان از رشد حدود یک درصدی قیمت یک متر خانه در مقایسه با پایان تابستان دارد و از سوی دیگر بیان گر رکود در دادوستدهاست.
گروه خودروسازی سایپا در ادامه روند افزایشی تولید در سال جاری نسبت به سال گذشته، در ابتدای آبان سال جاری با تولید ۲۵۳ هزار و ٧٦٢ دستگاه خودرو نسبت به ابتدای آبان سال گذشته با تولید ۲۴۷ هزار و ٦٩٩ دستگاه خودرو به میزان ۶ هزار و ٦٣ دستگاه بیشتر تولید کرده است.
گروه خودروسازي سايپا در ادامه روند افزايشي توليد در سال جاري نسبت به سال گذشته، در ابتداي آبان سال جاري با توليد 253 هزار و ٧٦٢ دستگاه خودرو نسبت به ابتداي آبان سال گذشته با توليد 247 هزار و ٦٩٩ دستگاه خودرو به ميزان 6 هزار و ٦٣ دستگاه بيشتر توليد کرده است.
وزارت ورزش در هشت ماه گذشته سه سرپرست را برای فدراسیون ژیمناستیک انتخاب و معرفی کرده اما هنوز نتوانسته مقدماتی برگزاری انتخابات این فدراسیون تاثیرگذار اما پرحاشیه را فراهم کند.
بررسی نظام مالیاتی کشورهای توسعه‌یافته بیانگر آن است که اولین اقدام جهت مبارزه با تقلب مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه «مدیریت ریسک تمکین مالیاتی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ