اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه فولاد خوزستان از برگزاری جلسه بین علیرضا منصوریان سرمربی این تیم با مربیان آکادمی این باشگاه خبر داد.
استعفای جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در آستانه دیدار با الهلال عربستان توسط هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان پذیرفته شد!
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از برتری این تیم برابر نماینده عربستان از مسئولیت خود کناره گیری کرد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از برتری این تیم برابر نماینده عربستان از مسئولیت خود کناره گیری کرد.
سرمربی فولاد قصد دارد چه پیامی را به مسئولان عالیرتبه فولاد منتقل کند؟
نکونام: دیگر روی نیمکت فولاد نمی‌نشینم
معاون حقوقی باشگاه فولاد می‌گوید تلاش آنها برای توافق با پرسپولیس و حل دوستانه ماجراهای این بازی است.
طبعا من بیشتر با کسانی که انگلیسی صحبت می کنند ارتباط برقرار می کنم که تعدادشان زیاد نیست. با این وجود، با ایما و اشاره سعی می کنم با دیگران ارتباط برقرار کنم
فولاد در شروع بازی با تراکتور به مراتب بهتر از حریف بود و دو موقعیت عالی به وجود آورد که هر دو موقعیت از دست رفت.
برد بزرگ فولاد نکونام در خانه آلومینیوم و رحمتی
تیم فولاد در آخرین بازی خانگی دور رفت در برابر تیم هوادار به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت تا هشتمین تساوی را در چهاردهمین بازی تجربه کند.
فولادی‌ها که در هفت بازی خانگی گذشته خود یک برد و یک شکست و پنج تساوی کسب کرده بودند، در هشتمین بازی خانگی این فصل خود هم مقابل هوادار نتیجه‌ای بهتر از تساوی به دست نیاوردند
تیم پرستاره فولاد که در نقل‌وانتقالات تابستانی همه بازیکنان مدنظر جواد نکونام را با بودجه‌ای نجومی به خدمت گرفت، اکنون به رده دهم جدول لیگ برتر سقوط کرده است. فولاد در بازی عقب افتاده با ملوان، در انزلی سه گل خورد تا بابت لیگ قهرمانان آسیا هم هوادارانش را نگران کند
جواد نکونام همچنان سرمربی تیم ما است و موضع ما نسبت به حضور او در تیم‌ملی همان موضع قبلی است.
هرچند مدیران فولاد تا اینجا مخالفت خود را نسبت به جدایی نکونام و حضورش در تیم ملی را اعلام کرده‌اند، اما شنیده می‌شود مذاکراتی از سوی وزارت صمت با امیر قلعه‌نویی برای قبول نیمکت فولاد در صورت این اتفاق صورت گرفته باشد.
با وجود اعلام مهدی تاج در برنامه دیشب شبکه ورزش، باشگاه فولاد خوزستان بار دیگر با انتشار اطلاعیه ای مخالفت خود را با حضور جواد نکونام سرمربی خود به عنوان دستیار تیم ملی در جام‌جهانی اعلام کرد.
باشگاه فولاد در واکنش به صحبت‌های رییس فدراسیون فوتبال پیرامون حضور سرمربی این تیم در کادر فنی تیم ملی در جام جهانی، بیانه‌ای کوتاه صادر کرد.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: با نکونام به هماهنگی کامل دست پیدا کردیم و برای لیگ قهرمانان هم برنامه داریم. بنابراین او در فولاد ماندنی خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادعای سخنگوی فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد و در واکنش به حضور همزمان جواد نکونام در تیم ملی و فولاد گفت: مگر باشگاه ما زنگ تفریح است؟
فدراسیون فوتبال پذیرفته است که نکونام به طور پاره وقت در تبم ملی فعالیت کند و باشگاه فولاد را هم تمرین دهد! اتفاقی عجیب و غیر معمول برای یک سرمربی حرفه‌ای!
مخالفت علنی فولاد با انتقال نکونام به تیم ملی
باشگاه فولاد خوزستان مخالفت خود را با حضور جواد نکونام در تیم ملی به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش اعلام کرد.
خودکشی برای عشقی خیابانی!
جنون خرید در فولاد؛ نکونام دنبال اسماعیلی و دژاگه!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ