سرمربی تیم فوتبال سپاهان برای تماشای دیدار استقلال و پیکان به ورزشگاه آمده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت های سرمربی پرتغالی به حضور هوادار متمول در خریدهای تابستانی پرسپولیس می تواند با پاسخ همتای او در سرخپوشان پایتخت روبرو شود.
بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر درشرایطی آغاز می شود که روی نیمکت 16 تیم مربیانی حضور دارند که در ادوار گذشته هدایت تیم‌هایی را برعهده داشته‌اند اما دو نفر «سرمربی اولی» هستند.
در روزهای ابتدایی حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، بحث درباره انتقال احمدزاده به جمع آبی‌پوشان داغ دنبال می‌شد و او اکنون به این موضوع واکنش نشان داده است.
مراسم بزرگداشت منوچهر زندی ورزشی نویس پیشکسوت با حضور چهره‌های فرهنگی و ورزشی در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم که امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور داشت چهره‌های ورزش درباره شخصیت منوچهر زندی و تأثیر او در حوزه رسانه و ورزش ایران به سخنرانی پرداختند. در بخش پایانی این مراسم از سردیس منوچهر زندی رونمایی و از طرف فدراسیون‌های ورزشی فوتبال، اسکی، تنیس روی میز، و باشگاه ورزشی سپاهان از او تقدیر شد.
اولویت اول یحیی گل‌محمدی برای حضور در جمع سرخپوشان به سپاهان پیوست و این موضوع موجب عصبانیت شدید سرمربی این تیم شده است.
سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان گفت: واقعیت این است که شاید آمدن مربی روس به‌عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد دریچه جدیدی برای ما باز کند و چکش‌ کاری‌هایی در بعضی از فنون داشته باشد.
مجید رحیمی زاده حضور وسلین وویوویچ روی نیمکت سپاهان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حضور مربیان با دانش خارجی سطح کیفی مربیان داخلی را ارتقاء خواهد داد.
نخستین نشست کمیته زنان کانون مربیان فوتبال ایران بصورت آنلاین با حضور سرمربی و مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان برگزار شد.
عماد محمد رضا، ستاره سابق سپاهان و سرمربی کنونی تیم ملی جوانان عراق در انتظار صدور مجوز برای حضور زیدان اقبال توسط شیاطین سرخ است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است این تیم بازی راحتی برابر مس کرمان نخواهد داشت اما حضور هواداران می‌تواند به طلایی‌پوشان کمک کند.
سرمربی جدید تیم ملی نام شش بازیکن را در اولین لیست خود برای تیم ملی قرار داده است.
فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان می‌گوید ژوزه مورایس تا سه سال آینده تحت قرارداد این باشگاه است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان از ادامه همکاری قطعی سرمربی پرتغالی روی نیمکت این تیم و رد پیشنهاد حضور روی نیمکت تیم ملی خبر داد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبر مطرح شدن نام «ژوزه مورایس» سرمربی این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که هماهنگی در این مورد با فدراسیون وجود ندارد!
مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبر مطرح شدن نام «ژوزه مورایس» سرمربی این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که هماهنگی در این مورد با فدراسیون وجود ندارد!
قائمشهر- سرمربی تیم سپاهان اصفهان با بیان این که بازی مقابل نساجی ساده نبود، گفت: تیم سپاهن در حال پیشرفت است.
سرمربی سپاهان معتقد است حضور او در کنار خط در طول بازی، کمکی به بازیکنان این تیم نخواهد کرد و او باید کارش را در روزهای قبل از مسابقه انجام بدهد.
6 کشتی‌گیر و سرمربی با تیم فولاد مبارکه سپاهان برای حضور در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام قرارداد امضا کردند.
با حضور نماینده سازمان لیگ در اصفهان، ثبت قرارداد ۶ کشتی‌گیر و سرمربی با تیم فولاد مبارکه سپاهان انجام شد.
حالا لیگ برتر فوتبال ایران به رقابت های جذابی برای رسانه های پرتغال تبدیل شده است و این به سبب حضور ساپینتو در استقلال و مورایس در تیم سپاهان است.
بعد از انتخاب مورایس، باشگاه موضوع دستیار ایرانی را با او مطرح کرد، ولی سرمربی پرتغالی اعلام کرد فعلا برنامه‌ای برای این کار ندارد و به همین دلیل حضور عقیلی در کادرفنی منتفی شد.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت دوست داریم در بازی فردا خوب ظاهر شویم و بتوانیم بازی را ببریم.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت دوست داریم در بازی فردا خوب ظاهر شویم و بتوانیم بازی فردا را ببریم.
سرمربی پرتغالی سپاهان در تلویزیون پرتغال به عنوان کارشناس حضور پیدا خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ