سرمربی سپاهان معتقد است حضور او در کنار خط در طول بازی، کمکی به بازیکنان این تیم نخواهد کرد و او باید کارش را در روزهای قبل از مسابقه انجام بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر سیاوش یزدانی و باشگاه سپاهان سیاست سکوت را در برابر حرف های ساپینتو در پیش گرفته اند اما مربی خارجی سپاهان دلیل جذب سیاوش یزدانی از سوی باشگاه سپاهان را فاش کرد.
بدون تردید یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران در سال‌های گذشته به جدایی سیاوش یزدانی از استقلال و پیوستن این بازیکن به سپاهان برمی‌گردد
استقلال در دور برگشت و بعد از خارج کردن نام سیاوش یزدانی از ترکیب تیم در تلاش برای جذب بازیکن خارجی بود اما در نهایت این پروسه در تیم آبی متوقف شد.
سیاوش یزدانی بازیکن خبرساز فوتبال ایران روزهای سختی را در اردوی طلایی‌پوشان پشت سر می‌گذارد.
مصدومیت مانوئل فرناندز و همینطور حضور سیاوش یزدانی دو ابهامی هستند که مورایس و دستیارانش برای انتخاب ترکیب اصلی به آن فکر کرده‌اند.
باشگاه استقلال تکلیف بازیکن خارجی که قرار است ،به جای سیاوش یزدانی به اردوی تیم آبی ملحق شود را این هفته مشخص خواهد کرد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره جزئیات شکایت سیاوش یزدانی به فرهیختگان گفت: باید ببینیم عنوان شکایتی که این بازیکن کرده چیست این در حالی است که به خاطر تعطیلات هنوز ابلاغی به دست ما نرسیده که ببینیم جزئیات یا عنوان این شکایت چیست.
روزهای متمادی از فسخ قرارداد باشگاه استقلال با سیاوش یزدانی می گذرد اما هنوز این باشگاه بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه نکرده است.
در صورت نهایی‌شدن فسخ قرارداد یزدانی با استقلال باید این بازیکن را شاگرد جدید ژوزه مورایس در سپاهان بدانیم.
مدیرعامل استقلال مجددا از خرید یک بازیکن بزرگ به حای سیاوش یزدانی خبر داد.
مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال جدایی سیاوش یزدانی از این تیم را به سود بازیکن و تیم دانست و گفت: مدافع استقلال در تیم دیگری موفق خواهد شد.
استقلال در روزهای آینده یک بازیکن جدید به ترکیب اضافه خواهد کرد.
باشگاه استقلال در مورد اقدام مدافع خود که از سوی سرمربی آبی پوشان کنار گذاشته شده است، اطلاعیه ای صادر کرد.
باشگاه استقلال در مورد اقدام مدافع خود که از سوی سرمربی آبی پوشان کنار گذاشته شده است، اطلاعیه ای صادر کرد.
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید اگر این تیم سیاوش یزدانی را از دست دهد، چه کسی را در بازار نقل و انتقالات پیدا خواهد کرد چرا که هیچ بازیکن خوبی اجازه جدایی از تیمش را ندارد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با وارد کردن اتهام به مدافع خود این بازیکن را از حضور در تمرینات تیمش کنار گذاشت.
در حالی که تعدادی از تیم‌های لیگ برتری خواهان جذب مدافع استقلال هستند، خبر‌هایی درباره تمایل این بازیکن برای جدایی از استقلال نیز دست به دست می‌شود.
سیاوش یزدانی که پیش از عزیمت استقلال به اصفهان برای بازی با ذوب آهن به خاطر توئیت علیه جشن تولد ساپینتو از تمرین با این تیم منع شده بود، امروز بار دیگر به اردوی تیم برگشت.
با وجود پاک کردن توئیت و عذرخواهی سیاوش یزدانی از ریکاردو ساپینتو هنوز سرمربی تیم استقلال با بازگشت این بازیکن به اردوی تیم موافقت نکرده است.
با مصاحبه‌ای که امروز سیاوش یزدانی انجام داد شاید طی روزهای آینده شاهد بازگشت این بازیکن به استقلال باشیم.
لیگ بیست و دوم همزمان با پایان خدمت سربازی یزدانی و مرادمند شروع شد اما این دو بازیکن چند هفته دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات ساپینتو رسیدند.
محرومیت سیاوش یزدانی سنگین‌تر از محرومیت عارف غلامی خواهد بود و حتی ممکن است موجب اخراج این بازیکن از اردوی تیم استقلال شود.
یزدانی حتی در صورت دریافت مجوز نظام وظیفه قادر به حضور در جمع شاگردان ساپینتو نیست. مگر اینکه نام یک بازیکن تا زمان بسته شدن پنجره تابستانی از لیست آبی‌ها خارج شود.
با بازگشت سیاوش یزدانی به استقلال این باشگاه مجبور است نام یک بازیکن را از لیست خود خارج کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ