هواشناسی استان یزد نسبت به وقوع وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک در روز سه‌شنبه در اغلب مناطق این استان هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- فالوده یزدی یکی از دسرهای خوش طعم و گوارا و البته عامه پسند محسوب می‌شود که خنکی آن، بازار بهار و تابستان بستنی فروشی‌ها را داغ کرده و با خبر ثبت ملی آن، بازارش داغ‌تر خواهد شد.
یزد- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد از هم استانی ها خواست برای کاهش اثرات آلودگی هوا بر سلامتشان، از حضور غیرضروری خارج از منزل خودداری کنند.
یزد- مدیر مرکز مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان یزد اعلام کرد: کوچ یک باره مشترکان از کولرهای آبی به سمت کوره‌ای گازی، تفاوت ۳۰ هزار مگاواتی را در مصرف برق در فصل گرم سال رقم زده است.
تیم رسانه ورزش با حضور عادل فردوسی‌پور در یزد دیدار خیرخواهانه‌ای با تیم پیشکسوتان یزد برگزار می‌کند.
دبستان کیخسروی اولین دبستان یزد بود که به همت ارباب کیخسرو مهربان از زرتشتیان دانش‌دوست و نیکوکار در اواخر دوره قاجار و اوائل دوره پهلوی اول در این شهر بنا نهاده شد.
یزدی‌ها در یک نمایش درخشان با دو گل در نیمه دوم رویای آبی‌های خوزستانی را نقش بر آب کردند.
شهداب در چهارمین سال فعالیت خود به دومین عنوان قهرمانی‌اش در لیگ رسید.
روزنامه ایران نوشت: هم‌میهن ترجیح داد در صفحه اول خود به این اتفاق نپردازد. آرمان امروز، آرمان ملی و مردمسالاری، تنها در صفحه دوم خود اشاره کوتاهی به این سفر داشتند. آفتاب‌یزد البته استثنا بود که به دلیل مقصد سفر یعنی یزد، در صفحه نخست خود استقبال گسترده یزدی‌ها از رئیس‌جمهور را منعکس کرد.
سخنگوی دولت گفت: استقبال گرم یزدی‌ها نشان داد امید و وحدت برای پیشرفت ایران پررنگ‌تر از همیشه است.
تیم‌های پیکان تهران، هورسان رامسر، نیان الکترونیک خراسان، گیتی‌پسند اصفهان، پاس گرگان، لبنیات هراز آمل و شهرداری ارومیه در هفته هفدهم لیگ برتر مردان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
صدرنشین رقابتهای لیگ برتر والیبال که پس از قطعی کردن قهرمانی اش در نیم فصل دو بازی را واگذار کرده بود، در آخرین دیدار بالاخره به روند بردهای خود برگشت.
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی با انجام ۴ دیدار به پایان رسید و 3 جایگاه نخست جدول در اختیار یزدی‌ها باقی ماند.
یزد- فرمانده انتظامی استان یزد از کلاهبرداری ۴ میلیارد تومانی از یزدی‌ها به واسطه خرید و فروش‌های اینترنتی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ