احمد وحیدی وزیر کشور برای بازدید از چند طرح عمرانی به استان زنجان سفر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع آلمان به دلایل امنیتی از سفر به کشور عراق صرف نظر کرد.
تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی گزارش داد که سفر نتانیاهو به دو کشور قبرس و ترکیه به دلیل شرایط نامساعد جسمانی وی به حالت تعلیق درآمده است.
منابع عراقی از سفر دو روزه فواد حسین وزیر خارجه این کشور به انگلیس خبر دادند.
احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح گزارش سوال نماینده شیراز و زرقان از سجادی گفت: سوال نماینده مردم شیراز و 44 نفر از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر های استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درخصوص ساخت تأسیسات ورزشی است.
کرمان- وزیر کشور این هفته به استان کرمان سفر می کند.
وزیر امور خارجه کشور سوریه در سفری وارد ریاض پایتخت کشور عربستان شد. این سفر به دعوت رسمی فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان انجام گرفت.
وزیر کشور روسیه تنها چند روز پس از سفر رئیس‌جمهور اوکراین به جده برای حضور در نشست اتحادیه عرب، به ریاض سفر کرد.
سخنگوی وزارت برق عراق به اهداف سفر اخیر وزیر برق این کشور به عربستان پرداخت.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: عمان همواره همسایه و دوست قابل اعتمادی برای ایران است و مناسبات رو به رشد دو کشور با سفر سلطان عمان به تهران تقویت و تحکیم خواهد یافت.
احمد وحیدی وزیر کشور روز سه‌شنبه ۱۶ اسفند برای افتتاح چند طرح در حوزه شهری و بهداشت و درمان به استان زنجان سفر کرد.
منابع فلسطینی از سفر قریب الوقوع وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به کشوری در همسایگی ایران با اهداف خاص خبر دادند.
وزیر کشور در سفر به چهارمحال‌وبختیاری گفت: راه ارتباطی برخی روستا‌ها هنوز مسدود است. تعداد قابل توجهی ماشین‌آلات نیز به استان وارد شده است.
وزیر نفت برای بررسی میدانی شبکه شمال شرق کشور و راهکارهای جلوگیری از افت فشار گاز و اطمینان از تداوم پایداری کامل شبکه گاز شرق کشور به مشهد مقدس سفر کرد.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور روز سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ باحضور در استان آذربایجان شرقی، به شهرستان شبستر سفر و از ظرفیت‌ها و پروژه‌های گردشگری این شهرستان بازدید کرد.
جهرم- وزیر کشور در جریان سفر یک روزه خود به استان فارس از یادمان یاس کبود بازدید کرد.
وزیر ورزش و جوانان قصد دارد همچون دو دیدار قبلی ایران مسابقه با آمریکا را نیز از نزدیک تماشا کند.
رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان، گفت: سفر نخست وزیر ارمنستان به ایران نقطه عطفی در جهت ارتقا روابط میان دو کشور خواهد بود.
وزیر امور خارجه کشومان در دیدار سفیر جدید جمهوری بولیواری ونزوئلا در نزد کشورمان، سفر اخیر رئیس جمهور ونزوئلا به ایران را مرحله مهمی از روابط دو کشور دانست.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور و احمد وحیدی، وزیر کشور عصر پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ به منظور بررسی ابعاد حادثه تروریستی شاهچراغ و عیادت از مجروحان و دیدار با خانواده شهدای این حادثه به شیراز سفر کردند. دراین سفر قرار است معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور ضمن حضور در بیمارستان و عیادت مجروحان، در حرم شاهچراغ هم حضور یابند.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: با چهار بانده شدن مسیر مهران – ایلام، این مسیر همچون سال‌های گذشته یک طرفه نشد تا برای مردم محلی نیز مزاحمتی ایجاد نشود.
اهواز- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اولین سفر استانی ریاست جمهوری از خوزستان آغاز شده و اولین تحول در حوزه اموال تملیکی کشور در این استان رخ داد.
وزیر کشور اظهار داشت: در مذاکرات و گفتگو‌هایی که صورت گرفته، هم طرف عراقی اعلام آمادگی کرده و هم سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های خود ما اعلام شرایط مثبتی کرده‌اند و بحمدالله موضوع حل شده و زائران عزیز می‌توانند در کمال آرامش به عتبات عالیات بروند و به سلامتی بازگردند.
زارع‌پور کشور روسیه را دارای یکی از بزرگترین پایگاه فضایی دنیا برشمرد و گفت: ما به آنجا رفتیم و در کنار آن‌ها اقداماتی را انجام دادیم که به مزاق برخی‌ها خوش نیامده است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین هم از زائران خواست سفر خود را مدیریت کنند و تا یکی دو روز مانده به اربعین برگردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ