وزیر دفاع آلمان به دلایل امنیتی از سفر به کشور عراق صرف نظر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از تعرض «ایتمار بن گویر» به مسجد الاقصی، سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین به تعویق افتاد.
رسانه‌های عبری زبان در خبری معنادار از لغو سفر برنامه‌ریزی شده وزیر خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی طی هفته آینده خبر دادند.
لغو یک سفر خارجی دیگر در ورزش بخاطر بی‌پولی
هزاران نفر از شخصیت های دانشگاهی در اراضی اشغالی علیه رژیم صهیونیستی دست به اعتراضات زدند و از برلین و لندن خواستار لغو سفر نخست وزیر این رژیم به آلمان و انگلیس شدند.
فدراسیون تیروکمان به دلیل کمبود منابع مالی قادر به اعزام تیم‌ملی تیروکمان به «کاپ آسیا» نشد.
در پی اظهارات ضد فلسطینی وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی، شماری از آمریکایی ها خواستار ممانعت از ورود وی به خاک آمریکا شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به رغم فشردگی برنامه‌های سفر وزیر محترم در این زمینه تلاش شده بود که امکان فراهم شود، اما تاکنون چنین سفری قطعی نشده و شاهد سفر وزیر خارجه در چند روز آینده به کشور عراق خواهیم بود.
لغو سفر وزیر خارجه امریکا به چین در پی رویت یک بالن جاسوسی‌چینی در حریم هوایی امریکا نشان داد روابط این دو ابرقدرت تا چه اندازه شکننده است.
پکن با بی‌اهمیت جلوه دادن اخبار درباره لغو سفر از پیش ‌برنامه‌ریزی‌شده وزیر خارجه آمریکا به چین، اعلام کرد که این سفر هرگز به طور رسمی اعلام نشده بود.
وزیر دفاع ترکیه از لغو سفر همتای سوئدی خود به آنکارا که قرار بود ۲۷ ژانویه انجام شود، خبر داد.
وزیر دفاع ترکیه از لغو سفر همتای سوئدی خود به آنکارا که قرار بود ۲۷ ژانویه انجام شود، خبر داد.
با لغو سفر علی فتح‌الله‌زاده به امارات حالا باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
تل آویو مجوز سفر وزیرخارجه فلسطین به خارج از کرانه باختری را لغو کرد.
روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: در پی اقدام امروز «ایتمار بن گویر» ، مقامات امارات متحده عربی سفر هفته آینده «بنیامین نتانیاهو» به این کشور را لغو کرده اند.
یک منبع مطلع در وزارت خارجه گفت:با توجه به‌ برنامه پر اهمیت دیگری که در تهران در دستور کار قرار دارد، موضوع سفر با هدف شرکت در نشست مذکور از دستور کار خارج شد.
سفر تیم استقلال به امارات لغو شده است و این تیم به تمرینات آماده سازی و بازی های دوستانه خود در تهران ادامه خواهد داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای ارائه لایحه دفاعی به دادگاه عالی ورزش از سفر به سوئیس منصرف شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر خارجی این تیم به دبی تایید داد اما هنوز مقدمات این سفر از سوی باشگاه فراهم نشده است.
منابع عبری از لغو سفر یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مصر در پی شکست وی در انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خبر دادند.
منابع خبری به علت عدم مشارکت شاه مغرب در نشست سران عرب در الجزایر اشاره کردند.
سفر دو نماینده پارادوچرخه سوار ایران به مسابقات قهرمانی جهان فرانسه به دلیل عدم صدور مجوز از سوی شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان لغو شد.
ساعت به ساعت بر ازدحام در معابر مرزی کشورمان به سمت عراق افزوده می‌شود تا جایی که گزارش‌های رسیده حکایت از اختلال در روند خروج زوار از کشورمان دارد و منجر به اتخاذ تصمیماتی ویژه در این خصوص شده است؛ وضعیتی که موجب انسداد مرزها شده و وزیر کشور را بر آن داشته تا از زائران بخواهد «حتما حرکت خود را به سمت مرز‌های غربی تا اطلاع ثانوی و رفع مشکل در طرف مرز‌های عراقی به تاخیر بیاندازند.»
سفر تیم ملی آکروژیم به رقابت‌های قهرمانی در قزاقستان رسماً لغو شد.
در ادامه پیامدهای سفر جنجالی و تنش‌زای رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، چین دیدار وزیر خارجه این کشور با همتای ژاپنی‌اش را لغو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ