سخنگوی وزارت برق عراق به اهداف سفر اخیر وزیر برق این کشور به عربستان پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امورخارجه مالزی به منظور دیدار با مقامات ایران امروز به تهران می‌آید.
کویت به سفر وزیر خارجه کشورمان به عربستان واکنش نشان داد.
یک تحلیلگر امور سیاسی عراق اعلام کرد که سفر نخست وزیر این کشور به سوریه در کنار حل بحران برق با همکاری ایران، به مذاق کاخ سفید خوش نیامده است.
یک تحلیلگر امور سیاسی عراق اعلام کرد که سفر نخست وزیر این کشور به سوریه در کنار حل بحران برق با همکاری ایران، به مذاق کاخ سفید خوش نیامده است.
کرمان- وزیر کشور این هفته به استان کرمان سفر می کند.
برق ۳ وزارتخانه پرمصرف قطع شد، اوجی به آمریکای لاتین سفر کرد و توزیع آب در محدوده‌های دارای افت فشار تا ساعاتی دیگر عادی می شود از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
وزیر نفت در رأس هیئتی به‌منظور تقویت همکاری‌های انرژی با سه کشور منطقه آمریکای لاتین به همراه رئیس جمهور تهران را به مقصد کاراکاس، پایتخت کشور ونزوئلا ترک کرد.
چابهار- رئیس جمهور در ادامه سفر به جنوب سیستان و بلوچستان خط تبادل برق از چابهار به پاکستان را با حضور نخست وزیر این کشور افتتاح کرد.
معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ایتالیا امروز و مقارن با تشدید تنش‌ها در روابط رم و پاریس، سفر خود به فرانسه را لغوکرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو همکاری‌های شانگهای به میزبانی هند حضور می‌یابد.
وزیر امور خارجه اسرائیل، سفر به عربستان سعودی در آینده را بعید ندانست بدون آن که هنوز تاریخی برای انجام آن مشخص شده باشد، جایی که اظهار داشت: سفر به عربستان روی میز است.
یک رسانه صهیونیستی از سفر فردا سه‌شنبه وزیر خارجه این رژیم به باکو خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه عراق از سفری خبر داد که وزیر خارجه اوکراین به این کشور خواهد داشت.
وزیر خارجه مصر امروز دوشنبه برای ابراز همدردی با دولت و ملت سوریه در پی زلزله اخیر، وارد دمشق شد.
وزیر ورزش روسیه به منظور دیدار با همتای ایرانی خود وارد کشورمان شد.
وزیر نیرو برای توسعه و تحکیم روابط دوجانبه در حوزه‌های مختلف، صبح روز چهارشنبه عازم ترکمنستان شده و با معاون رئیس الوزرا و جمعی از وزرا و مقام های ارشد آن کشور، دیدار می‌کند.
وزیر ورزش و جوانان بعد از بازگشت به ایران دوباره عازم قطر شد تا تماشاگر دیدار ایران و ولز باشد.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: با چهار بانده شدن مسیر مهران – ایلام، این مسیر همچون سال‌های گذشته یک طرفه نشد تا برای مردم محلی نیز مزاحمتی ایجاد نشود.
مخبر تقویت پایانه های مرزی عراق، تأمین آب و برق و افزایش تعداد باجه های کنترل گذرنامه را با اهمیت دانست و ضمن اعلام آمادگی ایران برای هرگونه کمک در این زمینه، افزود: تأمین امکانات سرمایشی، آب شرب و کمک های درمانی در پایانه های مرزی از جمله مواردی است که باعث سفر راحت تر زائران می شود.
وزیر بهداشت طالبان به تهران سفر کرد
وزیر کشور اظهار داشت: در مذاکرات و گفتگو‌هایی که صورت گرفته، هم طرف عراقی اعلام آمادگی کرده و هم سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های خود ما اعلام شرایط مثبتی کرده‌اند و بحمدالله موضوع حل شده و زائران عزیز می‌توانند در کمال آرامش به عتبات عالیات بروند و به سلامتی بازگردند.
مشاور و مسئول پیگیری‌های ویژه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در توییتی خبر از سفر سید عزت‌الله ضرغامی طی یک سال گذشته به ۸۴ شهرستان داد.
شیراز – «محمد علی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح شنبه به استان فارس سفر می کند.
زارع‌پور کشور روسیه را دارای یکی از بزرگترین پایگاه فضایی دنیا برشمرد و گفت: ما به آنجا رفتیم و در کنار آن‌ها اقداماتی را انجام دادیم که به مزاق برخی‌ها خوش نیامده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ