تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه اینهایی که می‌گویند رفراندوم همه مدعی روشنفکری هستند که در فتنه ۸۸ دیدید با دموکراسی هم بد هستند، گفت: فتنه ۸۸ قبل از اینکه کودتا علیه نظام باشد کودتا علیه دموکراسی و رأی مردم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این‌بار در بازی شطرنج‌وار لیگ‌برتر فوتسال، آناصنعت قم میزبان سن‌ایچ ساوه است.
به نظر می رسد از میان بازیکنان استقلال هیچکس به انداه مهرداد محمدی خوشحال نیست.
مشاور فنی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به کار دشوار تیم در هفته سوم لیگ ملت‌ها، گفت: امیدوارم در چهار دیدار آناهایم پیروزی کسب کنیم تا شرایط بهتر شود و شرمنده مردم نباشیم.
هیچکس در فوتبال ایران به اندازه رحمان رضایی سابقه زندگی و فوتبال در ایتالیا را نداشته است.
برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، بار دیگر ثابت کرد همه تعریف‌هایی که پپ گواردیولا از او کرده، بی‌دلیل نیست.
بازیکنان سه کارته پرسپولیس برای ششمین هفته متوالی از دریافت کارت زرد جان سالم به در بردند.
هیچکس به اندازه یحیی بابت داشتن چنین بازیکنی و همچنین سایرستاره های تاثیرگذارمثل بیرو، گولسیانی، پورعلی گنجی، وحید وعیسی در لیگ بیست و دوم خوشبخت نیست
مژگان شاهسوند: با هزینه شخصی به مسابقات آسیایی اعزام شدیم / به ما وعده حمایت دادند اما زیر قول‌هایشان زدند
پروسه صعود به جام جهانی به همراه تیم ملی جوانان نیمه تمام ماند اما صمد مرفاوی خرسند از تیم خوبی که دور هم جمع کرده، است و اینکه در آینده تبدیل به ستاره های فوتبال ایران خواهند شد.
کارلو آنچلوتی نگران آینده‌اش نیست و به همه اطمینان داد که فقط به موفقیت رئال فکر می‌کند.
امروز سه‌شنبه، این سرمربی با انتشار پیامی جدید در استوری اینستاگرام خود، تصاویری از پیام‌های سسیلیا پدرو و خوزه ماریا پدروتو در تمجید از خودش را بازنشر کرد: "این در تاریخ ثبت می‌شود، هیچکس به اندازه سرخیو کونسیسائو در باشگاه پورتو عناوین کسب نکرده است. نبرد قهرمانی هنوز تمام نشده است و اهداف بیشتری برای بردن وجود دارد. ما با هم ادامه می‌دهیم و باید بدون قید و شرط از مربی خود حمایت کنیم. "
سال جدید برای فوتبال ایران احتمالا با رد شایع‌ترین تئوری برای تیم قهرمان همراه خواهد شد و دیگر هیچکس از آن سخنی به میان نخواهد آورد.
کاپیتان تیم فوتبال زیر 20 سال ویتنام می‌گوید درس بزرگی از شکست مقابل ایران گرفته‌اند.
شاگرد سابق قلعه‌نویی در سپاهان، پانزدهم اسفند 1401 را برای هواداران استقلال به یک روز تاریخی بدل کرد.
پاکو خمس در متن یکی از حواشی کم‌نظیر بازی با پرسپولیس قرار داشت؛ جایی که دستیار خود را با فشار شدید به روی نیمکت هل داد تا دیگر به داور اعتراض نکند.
153 گل در ترکیب پرسپولیس، رکوردی است که هیچکس نمی‌تواند به آن برسد، حداقل هیچکس تا حالا به رکورد او نزدیک نشده است.
علی دایی افتخار فوتبال ایران است و هر کسی مقابلش باشد، قالب تهی می‌کند اما من به عنوان یک جوان ۱۶ ساله پنالتی ایشان را مهار کردم تا یک شبه زندگی فوتبالی‌ام تغییر کند...
سعید عزت‌اللهی در مورد خوشحالی بعد از گل خود توضیح جالبی می‌دهد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری فرمودند: بنیه مردمیِ قوی جمهوری اسلامی و ارتباط و اتکاء مردم و نظام به یکدیگر، ثروتی ملی و حقیقتی غیرقابل کتمان است.
دومین روز مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان با دو رقابت پیگیری شد و در این روز مجتبی میرزاجانپور و فارینا رافائل عملکرد خوبی در تیم‌های خود داشتند و درخشیدند.
علوی تهرانی با بیان اینکه "هیچ کس زورش به این آدم نمی‌رسد" گفت: «دو کار می کند می گوید تقطیع شده است و بعد از ان لشکر سایبری راه می اندازد.» او خطاب به رائفی پور گفت:‌ «اگر تقوای علمی داری با عالمان مناظره کن و اگر تقوای عملی داری توبه کن.»
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، همچنان با معضل تحمل خطاهای متوالی از سوی بازیکنان حریف در این فصل هم روبرو است.
رونالدینیو، ملی پوش سابق برزیل با ابراز خوشحالی از قهرمانی تیم ملی آرژانتین تاکید کرد که لیونل مسی شایسته قهرمانی در این مسابقات بوده است.
شاید هیچ کس به اندازه کاپیتان پاری‌سن‌ژرمن در شکست امشب برزیل مقابل کرواسی مقصر نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ