مدافع برزیلی استقلال از دیدار با پیکان تهران در لیگ برتر خاطره خوبی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایسکو که زمانی در رئال مادرید درخشان کار می کرد ولی چند سالی است شدیدا افت کرده، بازگشتی پرفروغ به میادین داشت و بهترین بازیکن دیدار ویارئال-بتیس شد.
یکی از راه‌های کنار آمدن با نشخوار فکری این است که برای آن وقت بگذارید. یک تایمر را روی ۱۰ یا ۱۵ دقیقه تنظیم کنید و در آن زمان بدون احساس گناه در مورد شریک زندگی سابق خود فکر کنید. می‌توانید در این زمان کمی بنویسید یا روی چند سؤال در رابطه با این رابطه فکر کنید، اما وقتی تایمر خاموش شد، کارتان باید تمام شود. این کار به شما این امکان را می‌دهد که فضایی را برای احساسات خود نگه دارید، اما اجازه ندهید آن‌ها شما را از پا دربیاورند.
آلان ولاسکو، ستاره تیم دالاس پس از تعویض پیراهنش با لیونل مسی ، اسطوره تیم ملی آرژانتین گفت که هرگز این اتفاق را فراموش نمی‌کند.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنان ایران مزد زحماتشان را گرفتند، دو سال سخت کار کردند و نتیجه این تلاش قهرمانی آسیا و جهان بدون شکست بود.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنان ایران مزد زحماتشان را گرفتند، دو سال سخت کار کردند و نتیجه این تلاش قهرمانی آسیا و جهان بدون شکست بود.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، معتقد است که VAR در بازی امشب مقابل یونان به شدت کم کار بود.
مهدی عبدی، مدافع هوادار می‌گوید فصل سختی داشته اما سعی می‌کند از اتفاقاتی که افتاده درس بگیرد.
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از هواداران این تیم خواست که در دو هفته پایانی مازیار زارع و شاگردانش را تنها نگذارند و باخت مقابل مس را فراموش کنند.
رسم ویژه‌ای که در عهد قدیم انجام می‌شده و امروز فقط نامی از آن برده می‌شود، سنت «کلوخ‌اندازان» است. این کار را در روز‌های پایانی‌ماه شعبان انجام می‌دادند؛ پرتاب کلوخ به نیت بخشیده شدن گناهانشان.
توماس توخل از همین شروع کار نشان داد که ایده‌هایی کاملا متفاوت با ناگلزمان برای بایرن دارد و تغییرات او نیز زودتر از تصورات جواب داد.
یوونتوس در هفته بیست و هشتم سری آ امشب در خانه‌اش میزبان هلاس ورونا بود و موفق شد با برتری 1-0 به کار خود در این مسابقه پایان بدهد.
درخشش استثنایی ارلینگ هالند در منچسترسیتی هواداران این تیم را به یاد مصاحبه مشهور پپ گواردیولا در سال 2021 انداخته که با گریه می‌گفت سیتی هرگز نمی‌تواند خالی سرخیو آگوئرو را پر کند.
سعید دقیقی معتقد است دیگر تیمش لیگ برتری شده و می‌توان با اطمینان کامل از این موفقیت بزرگ حرف زد.
او درباره شیوه کسب اطلاع از او می‌گوید که تا جای ممکن او را در حصار کار پژوهشی نگه می‌داشتند «اما در میانه بحثهای علمی از من سئوالهایی می کردند؛ مثلا در مورد سفرهای رهبری یا افرادی که در نظام هستند اطلاعات جمع می کردند . یا عکسی را نشان من می‌دادند از سفیر انگلیس می‌پرسیدند آینده روابط چه می شود و اینجا چه گذشت. در حقیقت ارائه اطلاعات در مورد آخرین تغییر و تحولات داخل ایران انجام می شد.»
سرجی روبرتو، بازیکن بارسلونا، معتقد است که متئو لاهوز فراموش کرده بود که جوردی آلبا کارت دارد و مجبور به اخراج او شد.
رومن سایس می گوید ما نباید برخی چیزها را در مورد هلیلهوژیچ فراموش کنیم، از جمله اینکه او ما را به جام جهانی برد.
نباید فراموش کنیم که کار فرهنگی هم مهم است؛ آدم باید پولی را بدست آورد که لذتی هم داشته باشد؛ اینکه پول از خرید و فروش دلار بدست بیاید یا از تولید دارو که امتی از آن بهره مند می‌شوند و سود می‌برند. آقای وزیر منظورش این بود؛ سرمایه گذاری در صندوق‌هایی که در عرصه تولید دارو فعالیت می‌کنند.
لوئیس فن‌خال، مربی هلند، هنوز شکست هشت سال و نیم پیش برابر آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی برزیل را فراموش نکرده است.
تیم ملی فوتبال اسپانیا در ضربات پنالتی هر سه پنالتی اول خود را از دست داد تا اصلا کار به زدن پنالتی چهارم نکشد.
بازیکنان اروگوئه پس از پایان بازی با غنا حسابی به داور مسابقه اعتراض می‌کردند اما هیچ چیز برای آنها قابل تغییر نبود.
نفت MIS برای فراموش کردن باخت سنگین اخیرش کار سختی مقابل شاگردان با انگیزه ژنرال دارد.
کمی باورش سخت است. مس رفسنجان تا به این جای کار که 5 هفته از بازی ها سپری شده پیروزی به نام خود ثبت نکرده است.
ژوزه مورائس تاکید کرد باوجود اشتباه امروز یاسین سلمانی نباید فراموش کرد که او چه امتیازاتی برای سپاهان آورده است.
به نظر می رسد آرش رضاوند خودش هم پذیرفته که جدایی اش از استقلال قطعی است و با انگیزه بالا کارش را دنبال می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ