رومن سایس می گوید ما نباید برخی چیزها را در مورد هلیلهوژیچ فراموش کنیم، از جمله اینکه او ما را به جام جهانی برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چند ماه بعد او ماجرای خواستگاری را مطرح کرد و مدعی شد که قصد ازدواج با مرا دارد! من هم پیشنهادش را رد کردم و گفتم هنوز یک سال از مرگ همسرم نگذشته است، ولی او اصرار داشت که باید مرا ببیند به همین دلیل هم وقتی به مرخصی آمد، بلافاصله آدرس منزل پدرم را پیدا کرد و من برای اولین بار وقتی او را دیدم در شوک فرو رفتم چرا که همه جای دستانش آثار خراشیدگی با تیغ و چاقو بود. هنگامی که با دیدن این صحنه‌ها به او گفتم قصد ازدواج ندارم ناگهان چهره وحشتناکی به خود گرفت و سرش را محکم به دیوار کوبید!
تمام اخبار حول فوتبال آسیا در روز پنجشنبه به جام ملت‌های آسیا اختصاص داشت.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، می‌گوید حمایت هواداران این تیم از او برایش بهترین حس ممکن است.
فرزاد جعفری می گوید به خواب فرو رفتند و از باقی رقبا جا ماندند. اما الان وقت جبران است و سه دیدار هم بیشتر وقت نیست.
"دربی خودش یک جام است" این قانون نا نوشته ای است که از اولین شهرآورد پایتخت وجود داشته تا دربی شماره ۱۰۰ .
نایب رئیس انجمن روانشناسی بالینی گفت: چرا آدم‌ها به دیدار هم می‌روند؟؛ به نظر می‌آید باید در این دنیای مدرن و شلوغ و دنیای مجازی حتما یک جایی را برای معاشرت با آدم‌ها و استفاده از تجربیات باز کرد.
ستاره سابق تیم فوتبال السد می‌گوید پس از پایان رقابت‌های جام جهانی در قطر تحت فشار زیادی قرار داشته و به همین دلیل تصمیم به ترک این کشور گرفته است.
«متاسفانه به جای اینکه به سمت الگوی متکثر از حجاب برویم، ‌به سمت یک الگوی واحد رفتیم. این در حالی است که ما در ایران پوشش اقوام داریم و می‌شود الگوهای حجاب را روی آن سوار کنیم اما ما این ظرفیت را ندیدیم و چادر را تا بوشهر که خودش پوشش مناسب دارد، صادر کردیم...»
کارلوس که در هشت سال قبل از آخرین حضورش همواره از حمایت‌های مردمی برخوردار بود، در جام جهانی و زمانی که انتقادات زیادی متوجه بازیکنان تیم ملی می‌شد، یکباره با انتشار پستی، به‌طور ضمنی، آن‌هایی را که از بازیکنان تیم ملی انتقاد می‌کردند، دشمن تیم خطاب کرد. همین موضوع به‌طور‌کلی جایگاه او نزد هواداران زیادی از فوتبال ایران را تغییر داد. البته او با سیاست و حساب و کتاب خاصی در تلاش بود تا در کنفرانس‌های خبری از دولت در ماجرای رخداد‌های اخیر دفاع کند که این صحبت‌ها با حمایت جریانی خاص مواجه ش
تنیسور مطرح ایران گفت: فدراسیون طوری برنامه ریزی کرده که جام حذفی فقط جدال اسپانسرها و به نفع آنهاست، نه بازیکنان.
این مادر گفت: وقتی پای درددل «فردین» نشستم او آشکارا چیزی را بر زبان جاری نکرد، اما گفت به نامزدش مشکوک شده و همان گونه که در فضای مجازی با او رابطه داشت، با جوان دیگری هم وارد ارتباط نامتعارف شده است. پسرم گفت چون می‌ترسیدم که خانواده عروس مهریه را به اجرا بگذارند به ناچار به منزل آن‌ها رفتم که موضوع را حل کنیم، ولی مادر آن دختر با توهین و فحاشی مرا بیرون کرد و گفت: دختر من اصلاح نمی‌شود، او همین گونه است و...
یک رسانه آرژانتینی اعلام کرد که قوانین لمس جام جهانی در جشن قهرمانی آرژانتین نقض نشده و این جام تنها ۱۵ دقیقه در کنار بازیکنان بوده است.
متهم گفت: پدرم عضو باند بود. البته باند که نه. اینها رفقای پدرم بودند، یک بار پدرم حین فرار از بلندی پرت شد و پایش شکست. بعد از آن چون لنگ می‌زد و پادرد داشت سرقت‌های سنگین را نمی‌توانست برود، من به جای او رفتم.
در بازی فینال جام‌جهانی به پشت صحنه برنامه «جام ۲۲» در شبکه ورزش رفتیم و هیجان این رقابت را از زاویه‌ای متفاوت روایت کرده‌ایم.
آرژانتین با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل فرانسه فینال جام جهانی را برد؛ ضرباتی که در آن تخصص دارد و اغلب با موفقیت پشت سرش می گذارد.
کریستیانو رونالدو در پنجمین جام جهانی به دنبال فتح این جام است.
ثبت تصاویر گروهی بزرگان تیم ملی توسط عکاس گتی ایمیجز، جذاب‌ترین عکس‌های تیم کی‌روش در قطر است.
دختر ۱۴ ساله‌ گفت: به محل قرار با سروش رفتم او طلا‌ها را از من گرفت تا بفروشد، اما بعد از آن دیگر او را ندیدم. من که طلا‌ها را دزدیده و از خانه فرار کرده بودم، ترسیدم به خانه برگردم. از طرفی، چون جایی برای ماندن نداشتم و هیچ پولی هم برایم نمانده بود شروع به تکدی‌گری کردم تا خرج زندگی‌ام را به‌دست آورم و شب‌ها در پارک می‌خوابیدم.
هواداران نیس از کاسپر اشمایکل عصبانی هستند و در دیدار دیشب این تیم مقابل نانت دروازه‌بان دانمارکی را هو و به جای او سنگربان دوم تیم‌شان را تشویق کردند.
فرمانده کل سپاه گفت: کارتان به جایی رسیده است که به صهیونیست‌ها که خود در حال سقوط هستند تکیه کرده‌اید؛ آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هم باید از این شکست درس بگیرند و تکرار نکنند چراکه ما در هر چالشی قدرتمندتر شدیم؛ جنگ که شد با کلاشینکف به میدان رفتیم اما با موشک 700 کیلومتر برد سربلند بیرون آمدیم.
بار‌ها گفته‌ام که موافق بازگشت کی‌روش نیستم، چون آزموده را آزمودن خطاست. با کی‌روش ۲ بار به جام جهانی رفتیم و با اسکوچیچ هم این کار را کردیم.
تیم ملی بسکتبال ایران، پنجره چهارم انتخابی جام جهانی را با برد 79 بر 68 مقابل ژاپن آغاز کرد.
دختر جوان گفت: جناب قاضی هر وقت جایی دعوت بودیم دیر رسیدیم. هر وقت می‌خواستم خرید بروم باید تنها می‌رفتم، هر وقت می‌خواستم دکتر بروم تنها رفتم، تفریح و میهمانی و سفر و همه چی تنهایی بوده، حتی مسافرت هم با پدر و مادرم می‌رفتم، چون ایشون درگیر کارش بوده است؛ هم صحبتی و دیدارمان هم محدود به چند دقیقه در شبانه روز شده است.
سرمربی تیم نساجی معتقد است که شناخت مربیان از یکدیگر در هفته های اول خیلی می تواند کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ