در پی دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، نحوه وصول، محاسبه و هزینه کرد حقوق دولتی معادن بررسی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل دفتر بازرسی سازمان امور مالیاتی در مکاتبه ای با رئیس فدراسیون فوتبال خواستار ارائه اطلاعات تکمیلی در مورد درآمد ۱۲۷ میلیارد تومانی یکی از دلالان فوتبال ایران شد.
سرپرست معاونت سیاسی و قضائی سازمان بازرسی از استقرار هیأت‌های بازرسی در کنسولگری‌های نجف و کربلا و رصدنحوه خدمات رسانی این دفاتر نمایندگی وزارت خارجه در ایام اربعین خبر داد.
کمیته ویژه جهت راستی آزمایی و بررسی سقف بودجه ابلاغی در باشگاه‌های لیگ برتر به درخواست سازمان بازرسی کل کشور مستقر می‌شود.
کیاپاشا بازرس کل امور ورزش سازمان بازرسی گفت: تقریبا در همه رشته‌ها ورزشکاری داشتیم که مهاجرت کرده باشد ولی در فوتبال ندیدیم بازیکنی مهاجرت کند چون در این رشته پرداخت‌ها بد نیست.
اخیرا معدود افرادی مدعی شده‌اند که در زمان بازداشت نزد ضابطان قضائی، بازرسی برهنه بدنی در خصوص آنها انجام شده است.
سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: انتظار مردم از سازمان بازرسی، برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی است.
به منظور بررسی «نحوه انعقاد قراردادهای بازیکنان و کادر فنی در فوتبال کشور» هیأت بازرسی در فدراسیون فوتبال مستقر شد.
نیروهای ویژه پلیس آلمان امروز مرکز کنفرانس بین‌المللی برلین را درپی دریافت گزارشی مورد بازرسی قرار دادند.
ذبیح‌الله خدائیان؛ رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تایید وقوع سوءاستفاده در فولاد مبارکه خبر داد و اظهار کرد: پیش از این، سازمان بازرسی در این خصوص ورود کرده و پرونده‌ای تشکیل شده بود که پیشتر در مرجع قضایی بود و اکنون در پرونده اخیر، ادغام شده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی کل کشور هم یکی از دستگاه هایی است که در موضوع تغییر حال دانش آموزان که به مسمومیت سریالی مشهور شده بررسی هایی انجام خواهد داد.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به تازگی از تهران به وین بازگشته در کنفرانس خبری درباره توافقات به دست آمده در سفر اخیرش به ایران ابراز خرسندی کرد.
سازمان بازرسی: دبیرکل فدراسیون فوتبال دوشغله است
سعید رازانی مدیرکل سازمان بازرسی لرستان اظهار داشت: علت مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد هنوز به‌خوبی روشن نیست و به‌همین دلیل این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار سازمان بازرسی قرار گرفته است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی در زمینه کمک به بخش صنعت کشور پای کار است و با ترک فعل‌ها قاطعانه برخورد می‌کند.
به گفته رئیس فدراسیون شطرنج و در پی اظهارات اخیر نایب رئیس این فدراسیون، بررسی و بازرسی های لازم بر اساس اسناد و مدارک موجود آغاز شده است.
رسانه های آمریکا از بازرسی منزل مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و کشف یک سند محرمانه طی آن خبر دادند.
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور در راستای اقدامات نظارتی خود نسبت به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، میزان تکالیف و مأموریت‌های محقق‌نشده را اعلام کند.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت:سازمان بازرسی کل کشور با ورود به موضوعات کلان محور به دنبال آن است که بازرسی های کارآمد، موثر، اثربخش و فراگیری را در دستور کار قرار دهد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از هرگونه امضای متمم قرارداد اعضای تیم منع است و نمی تواند در قراردادها تغییری ایجاد کند.
با توجه به اینکه از صنوف سینمایی خواسته نشده تا نامزدهای خود را برای انتخاب بازرس معرفی کنند، این احتمال وجود دارد که آبان ماه یک مجمع دیگر برای برگزاری انتخابات بازرس شکل بگیرد و با توجه به اینکه مجمع عمومی فردا برگزار می‌شود، خانه سینما باید فراخوان برگزاری مجمع فوق‌العاده را بدهد که موارد برگزاری مجمع فوق‌العاده از جمله از موارد خاص و فوق‌العاده است.
رئیس دفتر بازرسی ویژه و نماینده ویژه رییس جمهور در امر مبارزه با فساد، موضوع تخلف در فولاد مبارکه را مربوط به دولت قبل عنوان و تصریح کرد: آیت الله رئیسی از زمان ریاست قوه قضائیه پیگیر این فساد بود.
بازرس ‌کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد که این سازمان به موضوع حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی ورود کرده است.
در راستای انجام وظیفه نظارتی؛ سازمان بازرسی کل کشور پیرامون چالش ها و ابهامات نحوه تخصیص یارانه‌ها از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی توضیح خواست.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۲۸۶ بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۹۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ