نیروهای ویژه پلیس آلمان امروز مرکز کنفرانس بین‌المللی برلین را درپی دریافت گزارشی مورد بازرسی قرار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس در حین بازرسی خانه لتبی، مجموعه‌ای از یادداشت‌های دست‌نویس را پیدا کرد که به‌طور مثال روی یکی از آن‌ها نوشته شده بود: «من شیطانم، من این کار را کردم.»
رئیس دفتر نظارت همگانی بازرسی فاتب گفت: با تلاش مأمور سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران، پسربچه ۸ ساله که داخل یک واحد مسکونی گرفتار حریق شده بود، نجات پیدا کرد.
در جریان بازرسی انجام شده از مامور پلیس مسلح قلابی یک دست لباس نظامی، یک دستگاه شوکر الکتریکی، باتوم فنری، تبر ۴۰ سانتی، چاقوی ۲۰ سانتی، یک قبضه سلاح کلت کمری، یک دستگاه بیسیم دستی و کارت شناسایی جعلی کشف و ضبط شد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه روز گذشته سه مظنون با شلیک هوایی پلیس در شاهرود متوقف و دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از خودروی مظنونان مقادیری مواد مخدر کشف شده است.
رئیس پاری سن ژرمن که متهم به ربودن و شکنجه تاجر فرانسوی-الجزایری، طیب بن عبدالرحمن، در سال 2020 است، دیروز خانه‌اش مورد بازرسی پلیس فرانسه قرار گرفت.
بیش از ۱۰۰۰ پلیس در آلبانی با حضور در مقر گروهک تروریستی منافقین در تیرانا به بازرسی این محل پرداختند.
بیش از ۱۰۰۰ پلیس در آلبانی با حضور در مقر گروهک تروریستی منافقین در تیرانا به بازرسی این محل پرداختند.
رئیس بازرسی کل فراجا از انتصاب فرمانده جدید انتظامی خوزستان و رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا خبر داد.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: هدف اصلی از اجرای طرح حاسبین ارزیابی سراسری از وضعیت صحت آماری در ثبتِ وقوع و کشف جرایم و ارزیابی عملکرد آنان است.
تصاویری از بازرسی پلیس ژاپن توسط تیم امنیتی آمریکایی‌ها در حاشیه‌ی اجلاس G۷ را مشاهده می‌کنید.
رئیس بازرسی پلیس راهور فراجا گفت: از مأمور وظیفه شناس پلیس راهور استان قم که کیف پول گمشده را به صاحبش برگرداند، تقدیر شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت از کشف بیش از سه میلیارد ریال لوازم بهداشتی خارجی قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی در محله نارمک خبر داد.
متهم دوم راکب خودرو سرقتی دستگیر و در بازرسی بدنی از وی و سارقی که اقدام به خودکشی کرده بود، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل توجهی اسکناس تقلبی کشف شد.
ولیپور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در بازرسی از صندوق کوچک موتورسیکلت متهم، آلات و ادوات سرقت را نیز کشف و ضبط کرده و متوجه شدند متهم یکی از موبایل قاپ‌های حرفه‌ای در تهران است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، بر تشدید نظارت های پلیس راهور از مراکز تعویض پلاک در روزهای پایانی سال تاکید کرد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به ماموران ایست و بازرسی قطار خنجک شهرستان زاهدان و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.
طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سوی پلیس مونستر، پلیس رکلینگهاوزن و دفتر دادستانی دوسلدورف، محل سکونت وی در جستجوی مواد سمی مورد بازرسی قرار گرفت. دورتادور خانه این مظنون هم محاصره شد و پلیس و نیرو‌های امدادی در آنجا مستقر شدند.
نماینده مجلس: باید انجام هرگونه ایست و بازرسی در جاده‌ها با رعایت حرمت مردم و با خودروی پلیس و لباس رسمی پلیس باشد تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند. در ماجرای اخیر خودرویی که قصد توقف ماشین‌ها و ایست و بازرسی در جاده را داشته، خودروی شخصی و عناصر آن با لباس شخصی بوده اند.
نماینده مجلس: باید انجام هرگونه ایست و بازرسی در جاده‌ها با رعایت حرمت مردم و با خودروی پلیس و لباس رسمی پلیس باشد تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند. در ماجرای اخیر خودرویی که قصد توقف ماشین‌ها و ایست و بازرسی در جاده را داشته، خودروی شخصی و عناصر آن با لباس شخصی بوده اند.
پلیس روسیه کامیونی که روی پل کریمه منفجر شد را درست قبل از انفجار روی پل بازرسی کرده بودند.
علیزاده طباطبایی گفت: باید مشخص شود که چه اتفاقی در اداره پلیس افتاده است؟ باید بازرسی و حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی بررسی کنند آیا مامور نیروی انتظامی مرتکب جرم شده یا خیر؟ اظهار نظر در مورد این پرونده بدون بررسی دقیق کارشناسی امکان پذیر نیست.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری زوج قاچاقچی در ایست و بازرسی شهرستان رودبار گفت: ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از این زوج کشف و ضبط شد.
پلیس ضد تروریسم آلبانی بیش از ۳۰ دقیقه ساختمان خالی سفارت ایران را مورد بازرسی و تفتیش قرار داد.
در حادثه انفجار در یک ایست بازرسی متعلق به پلیس طالبان در شهر فیض آباد واقع در افغانستان، چند نفر کشته و زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ