چت بات‌های هوش مصنوعی می‌توانند به غلبه بر محدودیت‌های انسانی، از جمله سرعت، زبان‌های خارجی و محدودیت نویسنده کمک کنند و به طور بالقوه در همه چیز از نوشتن ایمیل گرفته تا گزارش‌ها و مقالات و کارزار‌های بازاریابی کمک کننده خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رمزارز ورلدکوین که یک پروژه ارز دیجیتال است، توسط سم آلتمن مدیرعامل شرکت OpenAI و خالق ربات گفتگوگر ChatGPT روز گذشته راه‌اندازی شد.
رمزارز ورلدکوین که یک پروژه ارز دیجیتال است، توسط سم آلتمن مدیرعامل شرکت OpenAI و خالق ربات گفتگوگر ChatGPT روز گذشته راه‌اندازی شد.
گزارشی تازه نشان می‌دهد که تعداد کاربران ChatGPT روند نزولی پیدا کرده است و این اتفاق می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از
ربات چت فقط با اطلاعات مربوط به سال ۲۰۲۱ و قبل از آن تغذیه شده است؛ با این حال همه چیز کمی متفاوت خواهد بود، زیرا ChatGPT از نظر مرور وب برخی از ارتقاء‌های عمده را دریافت کرده است و اگر بخواهید می‌تواند در وب جست‌وجو کند، اما باز مشکلی وجود دارد.
به عقیده «یان لی‌کان»، مدل‌های هوش مصنوعی به دلیل آموزش براساس متن، دارای محدودیت‌های زیادی هستند.
مشخص شد که ChatGPT در چندین حوزه دانش از جمله مدیریت کار، انکولوژی زنان و مراقبت‌های پس از جراحی که بر پروتکل استاندارد متمرکز شده‌اند، بهتر عمل می‌کند، اما در موقعیت‌های بسیار مفهومی این کارآیی را ندارد.
در گذشته نه چندان دور، موج‌های پروپاگاندا بر پایه متن‌ها و پیام‌های از پیش نوشته شده یا گروهی از افراد که به آن‌ها پول پرداخت شده بود، بنا می‌شد، اما اکنون فناوری‌هایی نظیر ChatGPT دورنمای ایجاد یک موج تبلیغاتی دروغین به وسیله ربات‌ها را به کلی تغییر داده‌اند.
OpenAI ادعا دارد که تمام مشکلات امنیتی قبلی را برطرف کرده است و اکنون در طرحی اختصاصی مبلغ ۲۰ هزار دلار را برای یافتن هر مشکل امنیتی به متخصصان می‌پردازد. درهرحال توصیه می‌شود که از به‌اشتراک‌گذاشتن اطلاعات شخصی خود مثل نام کامل، آدرس محل سکونت یا کار، شماره تماس و جزئیات بانکی در گفت‌وگو با چت‌بات‌های هوش مصنوعی خودداری کنید
مایکروسافت که از اوپن‌ای آی پشتیبانی می‌کند، چت‌جی‌پی‌تی را ماه گذشته و پس از آن که آژانس حفاظت از داده‌های ایتالیا، تحقیقاتی را در مورد نقض مشکوک قوانین حریم خصوصی توسط این فناوری آغاز کرد، آفلاین کرد.
GPT سرواژه «ترنسفومرِ از پیش تعلیم‌یافته زایا» است؛ به زبان ساده‌تر، یعنی این فناوری سعی می‌کند عملکرد مغز انسان را تقلید کند. ولی برخلاف ChatGPT که مطابق نامش به چت‌کردن نیاز دارد، یعنی باید از کاربر ورودی بگیرد، AutoGPT نیازمند دریافت ورودی‌های متعدد از کاربر نیست.
لوپز-لیرا گفت: در حال حاضر، ChatGPT به داده‌هایی فراتر از تاریخ آموزش خود در سپتامبر ۲۰۲۱ دسترسی ندارد و این یعنی، ابزار هوش مصنوعی OpenAI با ترند‌های اخیر بازار، اخبار یا تحولاتی که می‌توانند تاثیر قابل توجهی بر قیمت سهام و تصمیم‌ها سرمایه‌گذاری داشته باشند، آشنا نیست.
گفته شده که سامسونگ با محدودکردن طول دستورات ChatGPT به یک کیلوبایت یا ۱۰۲۴ کاراکتر، تلاش کرده است تا از بروز مشکلات مشابه در آینده جلوگیری کند.
ظاهراً بعضی از حساب‌های کاربری ChatGPT طی یک هفته اخیر مسدود شده‌اند و این مسئله برای اکانت‌هایی با شماره‌هایی آسیایی بیشتر صورت گرفته است.
ChatGPT یک ربات هوش مصنوعی است که اطلاعات را به صورت مکالمه ارائه میکند. میتوانید از او سوالاتی درباره ناامیدی و ترس و افسردگی بپرسید و پاسخ بگیرید، اما آیا این میتواند پاسخگوی نیاز‌های درمانی شما باشد؟ این ربات میتواند جای روانپزشک یا مشاور را برای شما بگیرد؟
ChatGPT و فناوری‌های مشابه آن، برنامه‌های پیچیده تکمیل جملات هستند؛ نه بیشتر و نه کمتر. پاسخ‌های عجیب و غریب آنها، تابعی از میزان قابل پیش‌بینی بودن انسان‌ها در صورت داشتن اطلاعات کافی پیرامون راه‌های ارتباط ما هستند.
چت بات‌ها یا بیش از حد تولید می‌کنند (هم حقایق و هم گزاره‌های نادرست را تولید می‌کنند و تصمیمات اخلاقی و غیر اخلاقی را به طور یکسان مورد تایید قرار می‌دهند) یا کم‌تر تولید می‌کنند (عدم تعهد به هر گونه تصمیم و بی‌توجهی به پیامد‌های تصمیم گیری). با توجه به غیر اخلاقی بودن، ساختگی و جعلی بودن آنان از نظر علمی و بی‌کفایتی زبانی این سیستم‌ها، ما صرفا می‌توانیم به محبوبیت گسترده چت بات‌ها بخندیم و یا گریه کنیم.
در اینجا پرسش‌هایی اساسی مطرح می‌شود از جمله آن که چگونه پذیرش سریع فناوری‌ها در اکثر موارد نتوانسته سیستم‌های اجتماعی و اقتصادی را در گذشته تغییر دهد؟ و آیا هوش مصنوعی ممکن است علیرغم نقاط ضعف اش تاثیری متفاوت را به همراه داشته باشد؟
اپلیکیشن هوش مصنوعی جدید (Chat GPT) که میلیون‌ها کاربر را چند ماه اخیر به سوی خود جذب کرده می‌تواند پارادایم‌های آموزشی را مختل کند.
هوش مصنوعی مولد چالشی فلسفی و عملی در مقیاسی است که از آغاز عصر روشنگری به این سو تجربه نشده است.
نشریه تایم یک مجله خبری برخط آمریکایی است که دفتر آن در نیویورک است. نشریه تایم نخستین بار در ۳ مارس ۱۹۲۳ در شهر نیویورک منتشر شد و سالها توسط بنیانگذار مشترک و تأثیرگذار آن «هنری لیوس»(Henry Luce) اداره می‌شد.
پژوهشگران بر این باورند که یافته‌های آنها نشان می‌دهند ChatGPT ممکن است به یک فناوری ارزشمند در آموزش پزشکی تبدیل شود. آنها نوشتند که ربات هوش مصنوعی، توانایی جزئی برای آموزش پزشکی با ارائه مفاهیم بدیع و غیر واضح دارد که ممکن است در حوزه آگاهی یادگیرندگان نباشند.
اگر درباره‌ChatGPT، ابزار هوش مصنوعی که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده، سوالی بپرسید جواب‌‌‌هایی که می‌‌‌گیرید فی‌‌‌البداهه، قطعی و اغلب اشتباهند. ChatGPT که اخیرا نقل مجالس شده، یک چت‌‌‌بات «پاسخگو» است که می‌تواند در گفت‌وگوها به سوالات پیچیده مخاطب پاسخ دهد.
هوش مصنوعی توسط شرکت‌های آمریکایی به گونه‌ای طراحی شده و به کار می‌رود که کارگران را بی توان و جابجا می‌کند و تجربه مصرف کننده را کاهش می‌دهد و در نهایت اکثر سرمایه گذاران را ناامید می‌سازد. با این وجود، تاریخ اقتصادی نشان می‌دهد که لازم نیست این گونه باشد.
خالق جی میل معتقد است ظهور Chat GPTکسب و کار گوگل را ظرف ۲ سال نابود می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ