رئیس اتحادیه صنف قنادان اعلام کرد: ۲۰ دی ماه هر سال به عنوان گرامیداشت «روز ملی قناد» انتخاب و به زودی در تقویم رسمی کشور نیز ثبت خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا محمد امامی یک ماه پس از اعلام حکم بیست سال محکومیت و جریمه بیش از هفتصد میلیاردی‌اش، آزاد شده که در حال سریال سازی است و حتی یک پلتفرم یا وی او دی هم راه اندازی کرده، یا تهیه کنندگی و ایجاد وی او دی را از درون زندان پیگیری می‌کند؟! اگر محمد امامی همچنان در حبس است، چگونه و با چه سرمایه‌ای پلتفرم راه اندازی و در یک سریال سرمایه گذاری کرده است؟!
امروز دوشنبه ۲۶ دی ماه و در دومین عرضه گواهی سپرده ربع سکه رفاه در بورس کالا به تعداد ۲۰ هزار قطعه ربع سکه طلا به قیمت ۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان به فروش رفت.
کلیه ساختمان‌های مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم‌های گرمایشی تا صبح روز دوشنبه مورخ ۲۶دی ماه جاری هستند.
قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۲۱ دی ماه سال ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور روز سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ باحضور در استان آذربایجان شرقی، به شهرستان شبستر سفر و از ظرفیت‌ها و پروژه‌های گردشگری این شهرستان بازدید کرد.
امروز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ خبر‌های بسیاری در حوزه اقتصادی، سیاسی و بورسی در رسانه‌ها منتشر شد که این ده خبر می‌توانند برای بورس فردا مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.
تایباد ـ همزمان با آغاز بارش برف در صبحگاه ۲۰ دی ماه، دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان تایباد به حالت آماده باش درآمدند.
تایباد ـ همزمان با آغاز بارش برف در صبحگاه ۲۰ دی ماه، کلیه دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان تایباد به حالت آماده باش درآمدند.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۳ مربوط به دی ماه ۱۴۰۱ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ دی ماه قابل برداشت است.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۳ مربوط به دی ماه ۱۴۰۱ به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ دی ماه قابل برداشت است.
در اطلاعیه جدید آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری آمده است: با توجه به شدت بارش برف در استان و لغزندگی معابر، روز سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه، فعالیت آموزشی کودکستان‌ها و دبستان‌های استان به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار می‌شود.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۰ دی ماه را بخوانید.
ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۰ دی ماه خبر داد.
بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک تکواندو باشگاه های کشور «جام نقش جهان» فردا سه شنبه ۲۰ دی ماه با برگزاری ۱۳ دیدار در خانه تکواندو برگزار می گردد.
بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک تکواندو باشگاه های کشور «جام نقش جهان» فردا سه شنبه ۲۰ دی ماه با برگزاری ۱۳ دیدار در خانه تکواندو برگزار می گردد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز هفدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۸۱۱ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز پانزدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۳۲۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۸۴۶ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز چهاردهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۲۶۹ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز دوازدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۷۰۶ هزار تومان است.
برج میلاد بامداد سه شنبه ۱۳ دی ماه از ساعت ۱ الی ۱:۲۰ دقیقه بامداد که لحظه شهادت حاج قاسم سلیمانی در عراق است، خاموش می‌شود.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از روز ۲۰ دی ماه و در خانه کشتی شهید صدرزاده آغاز خواهد شد.
تیم ملی هندبال ایران بامداد روز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه با ترکیب ۲۰ ورزشکار منتخی ووسلین عازم لهستان خواهد شد.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امتحانات نهایی دی ماه در استان شاهد حضور ۸۲ هزار نفر درس در قالب ۲۰ هزار و ۲۰۰ دانش آموز بود.
زمستان در بین ایرانیان به دو قسمت چله بزرگ و چله کوچک تقسیم می‌شده؛ چله بزرگ از اول دی ماه تا دهم بهمن ماه و چهل روز کامل و چله کوچک از یازدهم بهمن تا پایان بهمن ماه ۲۰ روز کامل بوده است؛ و به همین دلیل، چون بیست روز کمتر است، چله کوچک نامیده شده است. در واقع چله بزرگ از اول دی که همان شب معروف و به یاد ماندنی ما ایرانیان یلدا یعنی طولانی‌ترین شب سال است، شروع می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ