رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سپاهان و هیچ باشگاه دیگری حق ندارد از قانون درباره سقف بودجه تخطی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که استقلال و پرسپولیس از حضور در بورس هیچ سودی نبرده اند و زیان ده هم شده اند، گفت: رونالدو هم به فوتبال ایران بیاید رشد نمی‌کنیم!
منصور قنبرزاده تاکید کرد که به هیچ وجه زمان آغاز مسابقات لیگ بیست و سوم به تعویق نخواهد افتاد.
روز گذشته هیچ یک از داوران اجازه مصاحبه با خبرنگاران را پیدا نکردند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت که برای سقف هزینه های باشگاهی در لیگ جدید، هیچ تفاوتی بین نمایندگان آسیایی و دیگر تیم های لیگ نخواهد بود.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: به واسطه تحریم‌ها، نه فدراسیون فوتبال و نه باشگاه‌ها نمی‌توانند به هیچ شکلی، مبلغی را از فیفا و AFC دریافت کنند
ی درباره واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و اینکه آیا این موضوع باعث شده مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل و توسط AFC تایید شود هم گفت: به نظرم فردا این موضوع در دولت تصویب خواهد شد. اصل این است که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای تصمیم بگیرد و طبق قانون فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در تایید و یا حذف نمی‌تواند داشته باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی درباره جلسه‌اش با مدیران سرخابی و نمایندگان مجلس ارائه کرد.
گفته می‌شود مهدی تاج برای مناصب آسیایی خود سالانه حدود ۲۰۰هزاردلار درآمد کسب می‌کند. این در حالیست که کرسی آسیایی تاج در مقاطع مختلف هیچ کمکی به منافع فوتبال ایران نکرده است.
نکته عجیب اینکه در هیچ یک از بخش‌های انتخابات امروز چه برای پست ریاست و چه برای صندلی های نواب رئیس، بیش از یک نامزد و کاندیدا وجود نداشت!
هاشمی‌طبا گفت: در روابط بین المللی کشور دوست پیدا نکنید. همه کشور‌ها بر اساس منافع خودشان، گرایش به هر طرف که چرب‌تر باشد یا منافعش بیشتر باشد دارند. با بعضی از کشور‌ها ممکن است یک لحظه دشمنی پیدا کنند، بعد با هم کنار می‌آیند. این که ما بگیم فلان کشور دوست ماست، شاید در تعارف بگوییم، ولی کشور‌ها منافع خودشان را می‌خواهند و به دنبال منافع خودشان هستند. ما خیلی ساده لوح هستیم که بخواهیم بگوییم یا باور کنیم فلان کشور دوست ماست، آن‌ها دوست خودشان هستند.
دلایلی چون شیوع ویروس کرونا، آلودگی هوا ، خطرات پوسیدگی ورزشگاه آزادی، آماده نبودن زیرساخت برای ورود بانوان و ملاحظات امنیتی چندماه اخیر ، به عنوان دلایل منع حضور تماشاگران در استادیوم‌ها مطرح شده بود.
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه دولت انگلیس هیچ گاه حتی در ظاهر نخواسته سابقه تلخ و شوم به جامانده از عملکرد خود در کشور را ترمیم کند، گفت: دست پلید این دولت علیه ملت ایران کاملاً مبرهن است.
رئیس کمیته داوران می گوید که رقابت های لیگ بیست و سوم با استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی برگزار می شود.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ گفت هیچ خبر موثری درباره حذف ایران یا ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ گفت هیچ خبر موثری درباره حذف ایران یا ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد شکایت از افراد توهین کننده به فوتبالی‌ها را تا آخر پیگیری می‌کند.
حمیدرضا سجادی می‌گوید هیچ مخالفتی با کاندیداتوری تاج در انتخابات فدراسیون از سوی نهادهای نظارتی نشد.
تاج: چند هیچ از ژاپن و کره و قطر عقبیم
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می گوید که حتی اگر همین الآن همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
سرپرست سابق فدراسیون فوتبال گفت: انتخاب من اسکوچیچ است و بجز او پای هیچ نامه‌ای را امضا نخواهم کرد.
مهدی تاج کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد ویلموتس بسیار درست است و هیچ حقوق‌دانی تا حالا نگفته این قرارداد ایراد دارد.
یکی از موضوعاتی که این سال‌ها مطرح شد، مسئله عرضه اولیه استارت آپ‌ها در بازار سرمایه بود. موضوعی که با پیچیدگی‌های خاصی جهت عرضه همراه بود. تپسی اولین نماد استارت آپی بود که درج نماد شد اما تاکنون این نماد به عرضه اولیه نرسیده است. در گفتگو با میثم فدایی مدیرعامل فرابورس به بررسی آخرین خبرها درباره عرضه اولیه استارت آپ ها پرداخته ایم.
آمار بالای سکته مغزی در ایران؛ سردرد شایع ترین بیماری مغز و اعصاب
مسلم است که سوابق کاری هیچ فردی با تغییر یا اصلاح قانون پاک نمی‌شود. آیا باید با تکیه بر «عطف به ماسبق» نبودن قانون جدید، اینطور القا شود که اگر کسی 29 سال خدمت کرده، می‌تواند 35 سال دیگر خدمت کند یا 6 سال تا بازنشستگی دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ