«اصغر زبرجدی» به عنوان مدیر کل روابط عمومی وزارت دفاع منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل بانک ملی ایران ضمن بازدید از اداره کل روابط عمومی در فضایی صمیمانه با کارکنان این اداره دیدار و گفت‌وگو نمود.
مدیرکل روابط عمومی بانک ملت در پیامی، فرارسیدن ۱۷ مردادماه سالروز بزرگداشت مقام خبرنگار را به فعالان حوزه رسانه تبریک گفت.
مدیرکل روابط عمومی بانک ملت در پیامی، فرارسیدن 17 مردادماه سالروز بزرگداشت مقام خبرنگار را به فعالان حوزه رسانه تبریک گفت.
مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از لغو امتحانات روز چهارشنبه دانشگاه خبر داد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان انتشار کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: فروش بلیت پروازهای اربعین از ۴ شهریور آغاز و تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت؛ امسال فروش بلیت از طریق درگاه اینترنتی صورت می‌گیرد.
مدیر روابط عمومی و بخش رسانه وزارت کشور عراق اعلام کرد که به دستور فرمانده کل نیرو‌های مسلح و با تلاش‌های وزیر کشور هماهنگی‌هایی با اقلیم کردستان عراق برای استقرار تیپ ۲۱ مرزبانی در استان سلیمانیه در مرز‌های ایران تصمیماتی اتخاذ شد.
مدیر کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان درباره استعفای رسانه‌ای سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) ضمن اعلام انتقال ۷۸ هزار زائر خانه خدا، عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ را تببین کرد و شرایط و پیچیدگی‌های این عملیات را توضیح داد.
مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) ضمن اعلام انتقال ۷۸هزار زائر خانه خدا، عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ را تببین کرد و شرایط و پیچیدگی‌های این عملیات را توضیح داد.
مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس جمهور با رد شایعه هک سایت ریاست جمهوری، گفت: هفته گذشته از نسخه جدید سایت رونمایی شد و امروز در تکمیل پروژه ارتقای امنیت، سایت به طور موقت از دسترس خارج شد.
مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس شورای مصلحت ترکمنستان به عنوان عالی‌ترین مقام کشور همسایه شمالی روز سه شنبه نهم خرداد به ایران می آید.
بر اساس اعلام مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، هیات‌مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ترمیم خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان از تشکیل مجمع عمومی فوق‌العاده باشگاه‌های سرخابی پایتخت خبر داد.
مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از مرتفع شدن موضوع مالکیت مشترک دو باشگاه‌ تهرانی برای بارگذاری در سامانه حرفه‌ای‌سازی خبر داد.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۵۷۱ هزار نفر با استفاده از ناوگان‌های حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی استان اصفهان در نوروز ۱۴۰۲ سفر کردند.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۵۷۱ هزار نفر با استفاده از ناوگان‌های حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی استان اصفهان در نوروز ۱۴۰۲ سفر کردند.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا روز جمعه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۱ خبر داد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش از آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ خبر داد.
مراسم معارفه و تودیع سیدمجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و مهدی سوهانیان رئیس اسبق این اداره کل با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران، اعضای هیات مدیره و هیات عامل برگزار شد.
مراسم معارفه و تودیع سید مجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و مهدی سوهانیان رئیس اسبق این اداره کل، با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران،اعضای هیات مدیره و هیات عامل، برگزار شد.
مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کل کشور گفت: دکتر بهمنی عضو سازمان نظام پزشکی زنجان بود و بر اساس اظهارات سازمان نظام پزشکی شعبه زنجان، وی در سانحه رانندگی جان خود را از دست داده است و مراسم خاکسپاری این مرحومه نیز برگزار شد.
با صدور حکمی از سوی مدیرعامل بانک ملت، حمید یادروج سکان هدایت اداره کل روابط عمومی این بانک را در دست گرفت.
بر اساس قانون مدنی هر فرد می‌تواند همه اموالش را وصیت کند، اما این وصیت تا یک سوم مال (ثلث) آن نیازی به تنفیذ (رضایت و قبول) توسط ورثه متوفی ندارد و اگر وصیت بیشتر از یک سوم مال باشد، برای اینکه اجرا شود ورثه باید به آن رضایت داشته باشند و به اصطلاح آن را تنفیذ کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ