مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان از تشکیل مجمع عمومی فوق‌العاده باشگاه‌های سرخابی پایتخت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک رفاه کارگران برگزار و صورت‌های مالی این بانک به تایید و تصویب مجمع رسید.
یکی از روش‌های اصلی افزایش سرمایه شرکت‌ها در بازار بورس افزایش سرمایه از طریق آورده‌ی نقدی سهامداران و انتشار حق تقدم است. در این گزارش به حق تقدم‌هایی که در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت‌ها تصویب شده است و تا پایان شهریور ۱۴۰۲ مهلت دارند پرداخته شده است.
با انتخاب اکثریت سهام‌داران بانک تجارت و در جریان مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده این بانک اعضای هیات‌مدیره بانک تجارت معرفی شدند.
با انتخاب اکثریت سهام‌داران بانک تجارت و در جریان مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده این بانک اعضای هیات‌مدیره بانک تجارت معرفی شدند.
مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون فوتبال امارات امروز چند اصلاحیه در اساسنامه و آیین‌نامه انتخابات را تصویب کرد.
نخستین مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی به ریاست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و حضور اعضای مجمع در مرکز همایش های منطقه آزاد کیش برگزار شد.
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش مدعی شد تغییرات در هیئت مدیره دو باشگاه سرخابی بعد از پایان لیگ برتر و جام حذفی انجام می‌شود.
مجامع عمومی فوق‌العاده و عادی به‌طور فوق‌العاده بانک تجارت با تصویب اصلاح بخشی از اساسنامه این بانک و انتخاب یک عضو جدید در هیات مدیره برگزار شد.
مجامع عمومی فوق‌العاده و عادی به‌طور فوق‌العاده بانک تجارت با تصویب اصلاح بخشی از اساسنامه این بانک و انتخاب یک عضو جدید در هیات مدیره برگزار شد.
در مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام بانک رفاه کارگران افزایش سرمایه این بانک به میزان 660 هزار میلیارد ریال به تصویب رسید.
در مجمع عمومی فوق‌العاده همراه اول افزایش سرمایه 59.33 درصدی سهام این شرکت تصویب شد.
در مجمع عمومی فوق‌العاده همراه اول افزایش سرمایه ۵۹.۳۳ درصدی سهام این شرکت تصویب شد.
مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران ۲۱ اسفندماه برگزار می‌شود.
مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران 21 اسفندماه برگزار می‌شود.
هیات رئیسه فدراسیون والیبال برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده در اسرع وقت را تصویب کرد.
مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده صاحبان سهام بیمه سینا با تصویب صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ به کار خود پایان داد.
شرکت‌هایی که طی هفته جاری به مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده‌ می‌روند در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئت مدیره، افزایش سرمایه) تصمیم‌گیری می‌کنند کدامند؟
مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فرابورس ایران برگزار شد و طی آن افزایش سرمایه ۲۰ درصدی «فرابورس» از محل سود انباشته و اندوخته احتیاطی به تصویب رسید.
با توجه به اینکه از صنوف سینمایی خواسته نشده تا نامزدهای خود را برای انتخاب بازرس معرفی کنند، این احتمال وجود دارد که آبان ماه یک مجمع دیگر برای برگزاری انتخابات بازرس شکل بگیرد و با توجه به اینکه مجمع عمومی فردا برگزار می‌شود، خانه سینما باید فراخوان برگزاری مجمع فوق‌العاده را بدهد که موارد برگزاری مجمع فوق‌العاده از جمله از موارد خاص و فوق‌العاده است.
Omnid Mocobot ها به منظور همکاری و کمک به انسان‌ها در بلند کردن و جابجایی اشیاء سنگین طراحی شده اند.
دولت سیزدهم به‌طور رسمی در ۱۴ مرداد ماه روی کار آمد؛ در آن زمان شاخص کل بورس بر روی کانال یک میلیون و چهارصد هزار واحد قرار داشت و طولی نکشید که در بازه زمانی شش‌ماهه شاخص کل بورس با افت‌های پی‌درپی به کانال یک میلیون و صد هزار واحدی نزدیک شد.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۲۸۶ بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۹ هزار و ۶۹۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی دامداران ایران گفت: در حال حاضر نهاده‌های دولتی در اختیار دامداران قرار می‌گیرد بنابراین فعلاً هیچ افزایش قیمتی در این بخش نخواهیم داشت.
سخنگوی جبهه اصلاحات در خبری اعلام کرد که با پیشنهاد اعضا و تصمیم هیئت رئیسه جلسه فوق العاده مجمع عمومی جبهه اصلاحات به منظور بررسی بازداشت مصطفی تاجزاده برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ