با وجود انحصار در بازار برق، تصویب اساس‌نامه تشکیل تنظیم‌گر بخشی برق توسط شورای رقابت در سال ۱۳۹۱ و پیشنهاد آن به دولت در سال ۱۳۹۷، هنوز تنظیم‌گر بخشی رقابتی برق تأسیس نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رودبار- مدیر عامل نیروگاه شهید بهشتی لوشان با تاکید بر لزوم به کارگیری توان و تخصص داخلی در بخش‌های مختلف گفت: تحریم‌ها منجر به توقف صنعت برق نشده است.
رئیس پژوهشگاه نیرو گفت: ما به دنبال این هستیم که دفاتری در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی چین دایر کنیم و به صورت معکوس نیز کشور چین در راستای تبادل فناوری دفتری در پژوهشگاه نیرو داشته باشد.
دبیر سندیکای صنعت برق کشور گفت: ناترازی صنعت برق میراث دولت‌های گذشته بوده که باید برای حل آن اقدامات زیربنایی را در دستور کار قرار داد.
رئیس پژوهشگاه نیرو گفت: برنامه‌های وزارت نیرو در راستای توسعه برق و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر است.
محققان و فناوران یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده‌اند تجهیزات صنعت برق را در حوزه ریزپردازنده‌ها تولید و نیاز بازار به این محصولات راهبردی را تامین کنند.
مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران پیش‌بینی کرد با توجه به افزایش دما در روزهای آتی مصرف برق کشور نیز ۲۰۰۰ مگاوات افزایش داشته باشد.
قراگوزلو گفت:به منظور عبور موفق از اوج بار تابستان پیشِ رو دراستان تهران، قم و البرز، ۹ پروژه اولویت‌دار برقی،در قالب ۱۴۰ اقدامِ وزارت نیرو اجرا شده که کمک بسیاری به تامین برق پایدار میکند.
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان توانسته‌اند با تولید رله‌های حفاظتی برای کاربرد در شبکه‌های توزیع برق ۱۰ درصد نیاز شرکت‌های برق منطقه‌ای را رفع کند.
ناترازی برق تمام نشده و مجبور هستیم برنامه‌های مدیریت مصرف را همچون گذشته ادامه داده و اجرا کنیم؛ اما اگر مشترکان خانگی همراهی کنند از این فشار کاسته می‌شود.
وزیر نیرو با اشاره به طراحی 140 اقدام اساسی برای تامین برق فصل گرم گفت: یک اقدام از 140 اقدام اساسی صنعت برق برای مردم شرف اتفاقات بسیار ویژه و مثبتی را رقم می‌زد و یک خبر خوب است که انشاالله در هفته پیشرو و روز دوشنبه 11 ازدیبهشت آن را به سمع و نظر مردم می‌رسانیم.
۳۴ پروژه عظیم آب و برق در استان خوزستان با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو افتتاح و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی، آمادگی برای تولید پایدار و تامین برق مشترکان را اولویت اول صنعت برق حرارتی برشمرد.
وزیر نیرو  گفت: با شروع فعالیت دولت سیزدهم تلاش شد از نگرانی مردم درباره تأمین آب و برق کاسته شود.
وزیر نیرو در یادداشتی تداوم حرکت رو به‌ جلو صنعت آب و برق کشور را تشریح کرد.
طرح‌های صنعت برق و حوزه اصلاح الگوی مصرف از طریق منابع بند (ط) تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور مورد حمایت قرار می‌گیرند.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره اهمیت وجود زیرساخت‌های مخابراتی، از همکاری صنعت انتقال نفت و برق دراین خصوص خبر داد.
وزیر نیرو گفت: تا پایان سال‌جاری ۱۱۲ طرح بزرگ صنعت آب و برق افتتاح و مرحله بهره‌برداری می رسد.
علی اکبر محرابیان در جمع خبرنگاران گفت : در ابتدای انقلاب صنعت برق وابستگی صد درصدی داشت در حالیکه اکنون ۹۵ درصد قطعات برقی محصول داخلی است.
مدیرعامل شرکت توانیر، از برنامه‌ریزی و تمرکز صنعت برق کشور برای عبور موفق از فصل سرما خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حذف ماده ۸ طرح مانع زدایی از توسعه صنعت برق جهت تأمین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.
مشهد ـ معاون هماهنگی توزیع توانیر بر رفع مشکلات نقدینگی، به عنوان مهمترین چالش صنعت برق که در فرآیند خدمت رسانی به مردم مشکلاتی ایجاد کرده است، تاکید کرد.
طرح مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق به درخواست عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و دستور رئیس مجلس شورای اسلامی، به کمیسیون انرژی برگشت.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد شرکتهای دانش بنیان فعال در صنعت برق مورد حمایت قرار می گیرند.
سطح کیفی محصولات در صنعت برق و الکترونیک با بهره‌گیری از خلاقیت و فناوری‌های پیشرفته و به‌روز ارتقا یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ