مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی، آمادگی برای تولید پایدار و تامین برق مشترکان را اولویت اول صنعت برق حرارتی برشمرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رجبی مشهدی گفت: با افزایش یک درجه‌ای دمای کولرهای گازی ۳ درصد در مصرف برق صرفه‌جویی خواهد شد و اگر درجه وسایل سرمایشی از ۱۷ درجه بر روی ۲۴ درجه تنظیم شود،مصرف برق ۲۰درصد کاهش می یابد.
وزیر نیرو با بیان اینکه میزان مصرف برق کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ هزار مگاوات افزایش داشته است، افزود: با کمک و همکاری مردم می‌توانیم برق پایدار همه بخش‌ها را بدون مشکل تامین کنیم.
قراگوزلو گفت:برای عبور موفق ازاوج بار تابستان دراستانهای تهران، قم و البرز، ۹ پروژه الویت‌دار برقی در قالب۱۴۰ اقدام مهم وزارت نیرو اجرایی شده که به تأمین برق پایدار کمک می کند.
خزایی گفت: در تابستان نیز برای تولید پایدار برق و تأمین گاز مورد نیاز نیروگاه‌ها، به‌طور میانگین روزانه ۶۶۰ میلیون مترمکعب گاز غنی از میدان مشترک پارس جنوبی تولید می‌شود.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: برای تأمین برق پایدار صنایع برنامه ریزی شده تاپایان دولت سیزدهم ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه احداث شود که ۱۵۰۰ مگاوات آن تا پایان سال جاری احداث خواهد شد.
سخنگوی صنعت برق گفت: برق بیش از ۹۰ درصد واحدهای صنعتی کشور با هدف تولید حداکثری مطابق برنامه و بدون محدودیت درحال تامین است.
قراگوزلو گفت:به منظور عبور موفق از اوج بار تابستان پیشِ رو دراستان تهران، قم و البرز، ۹ پروژه اولویت‌دار برقی،در قالب ۱۴۰ اقدامِ وزارت نیرو اجرا شده که کمک بسیاری به تامین برق پایدار میکند.
پیشاهنگ گفت: با انجام بی‌وقفه فعالیت‌های تعمیراتی در ماه‌های گذشته، تمامی واحدهای نیروگاهی برای تامین انرژی پایدار شبکه سراسری در روزهای اوج مصرف برق تابستان آماده هستند.
برزی مهر گفت: باهماهنگی و تفاهم وزارت نیرو و وزارت صمت برای همکاری در احداث ۱۰ هزار مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی برق مطمئن و پایدار صنایع تامین می شود.
با هدف تأمین برق پایدار در استان تهران برنامه مدیریت بار در بخش اداری پایتخت و دو استان همجوار قم و البرز به صورت گسترده‌تری اجرایی می شود.
سخنگوی صنعت برق گفت: با اجرای طرح مدیریت مصرف، ناترازی تولید و مصرف جبران شده، شبکه‌های برق پایدار و برق تمامی مشترکان تامین می‌شود.
در جریان قطعی پیام رسانهای داخلی به دنبال عدم تامین برق منطقه، این سوال پیش می آید که چرا دیتاسنتر پایدار نبود و چه کسی مسؤول سهل انگاری و عدم پایداری شبکه بود؟
اجرای پروژه توسعه پست برق اختصاصی شرکت سنگ آهن مرکزی و خطوط انتقال آن از اساسی ترین زیرساخت های کارخانه گندله سازی، صنایع جوار معدنی و تامین برق پایدار منطقه است
مدیرعامل شرکت توانیر از روند احداث پست ۴۰۰ کیلوولت قم ۲ بازدید و با تاکید بر تسریع در روند احداث آن، این پروژه را در تامین پایدار برق استان قم مهم و حیاتی قلمداد کرد.
سخنگوی صنعت برق گفت: با تامین برق پایدار در کشور، به کسانی که در عرصه تولید فعالیت دارند اطمینان می‌دهیم که به حداکثر ظرفیت تولید خود دست خواهند یافت.
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه مردم نگران تأمین آب وبرق پایدارنباشند، گفت: ازمردم عزیز کشورمان می‌خواهیم برای حفظ پایداری شبکه باصرفه‌جویی ومصرف صحیح انرژی به ما در تحقق این امرمهم یاری برسانند
جواد اوجی وزیر نفت گفت: متاسفانه از روز گذشته در برخی از نقاط جنوب استان خراسان رضوی دچار قطعی گاز شدیم که پیش بینی شدبه سرعت گاز مایع در اختیار آن‌ها قرار گیرد و بخاری نفتی و گازی نیز توزیع شد. قطع گاز ترکمنستان به واسطه مشکل پیش آمده در این کشور است و حتی بر اساس اخبار رسیده شهر عشق آباد و استان‌های مجاور در پایداری شبکه گاز و برق دچار مشکل شده‌اند.
سخنگوی صنعت برق گفت: در صورتی که مشترکان مصرف برق و گاز خود را تنها ۱۰ درصد کاهش دهند، مشکلی در تامین برق پایدار و تامین سوخت اصلی نیروگاه‌ها نخواهیم داشت.
معاون شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد اگر اوکراین به دنبال تامین پایدار انرژی خود است، باید خواسته های روسیه را به رسمیت بشناسد.
مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: برای تامین برق پایدار تابستان سال آینده حدود ۱۰۷ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در نظر گرفته شده است.
معاون حقوقی، پشتیبانی و پارلمانی وزارت نیرو گفت: امسال آب و برق پایدار در مرزها ایجاد کردیم که هم برای مردم منطقه بماند و هم در سال‌های آینده قابل استفاده برای زائران باشد.
تبریز- رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: در نتیجه غفلت چند ساله در حوزه تامین برق پایدار برای صنایع و معادن استان، تنها ۴۳درصد برق مورد نیاز شهرک‌های صنعتی استان تامین می‌شود.
وزیر نیرو گفت: حمایت از انرژی‌های تجدیدپذیر از برنامه‌های اصلی وزارت نیرو در تامین برق پایدار و مطمئن بوده و اخذ مصوبات از شورای اقتصاد حاکی از تلاش دولت برای حمایت از این انرژی پاک است.
وزارت نیرو در دولت سیزدهم برنامه‌ریزی کرده است تا در قالب طرحی با عنوان نیروگاه‌های خود تامین برق صنایع، در سال‌های آینده کمبود برق در کشور را جبران کرده و برق پایدار صنایع را تامین کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ