نخستین جشنواره فرهنگی هنری سراسری و پویش ملی مردمی نهال انتظار با هشتگ «به یاد او نهالی بنشان» پنج شنبه ۲۲ تیر در تالار ایوان ری برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اختتامیه نخستین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار می‌شود.
اختتامیه نخستین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار می‌شود.
رشت- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برگزاری نخستین جشنواره فرش دستباف در سوم تیرماه سال جاری همزمان با دهه تولید و تجارت در استان خبر داد.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ارسال ۳ هزار اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره شناسایی توانمندی‌های سالمندان تهران با عنوان گنجینه‌های شهر خبر داد.
آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره برترین‌های علوم ورزشی روز سه شنبه برگزار خواهد شد.
نخستین جشنواره قرآنی نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه برگزار شد.
اصفهان- ندا سپاهی خبرنگار خبرگزاری مهر اصفهان در نخستین دوره جشنواره استانی «قاصد آب» رتبه دوم بخش خبر را کسب کرد.
مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران از برگزاری نخستین جشنواره کارآفرینی، نخستین کنفرانس ملی کار آفرینی و اولین استارت آپ ویکند ایثارگران خبر داد.
فراخوان نخستین جشنواره عکس قاب عدالت با موضوع: وکیل مدافع
رییس جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی گفت: امروزه بخش زیادی از اقتصاد و منابع مالی و تسهیلات در اختیار دولت است و حمایت‌های خیلی کمی از طرف مسؤلین دولتی به مقوله بازار می‌شود.
در حالی که در اقدامی عجیب برای نخستین بار ترکیب هیات داوران بخش ملی هنوز اعلام نشده، اسامی منتشر شده که به نظر می‌رسد به مثابه لو رفتن اسامی هیات داوران این بخش باشد. بر اساس این اطلاعات، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند. گفته می‌شود داوران فیلم‌ها را...
جشنواره تئاتر فجر چهل و یکم از امروز -اول بهمن- با برگزاری مراسم افتتاحیه و آغاز نمایش‌های صحنه‌ای نخستین گام خود را برمی‌دارد و تا یازدهم بهمن که برگزیدگان در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد، این دوره از جشنواره تداوم خواهد داشت.
اصفهان- برای نخستین بار در استان اصفهان، جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب» برگزار می شود.
مطابق با روند نمایش آثار به صورت آنلاین و حضوری در 2 سال گذشته، مستندهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در تمام بخش‌ها به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرند و افرادی که امسال متقاضی حضور در جشنواره هستند و ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان از تماشای آثار حاضر در جشنواره بهره‌مند شوند.
مطابق با روند نمایش آثار به صورت آنلاین و حضوری در 2 سال گذشته، مستندهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در تمام بخش‌ها به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرند و افرادی که امسال متقاضی حضور در جشنواره هستند و ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان از تماشای آثار حاضر در جشنواره بهره‌مند شوند.
شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در حالی به دبیری محمد حمیدی مقدم ۲۰ تا ۲۵ آذر در پردیس ملت برگزار می‌شود که برای نخستین بار تنها چند روز پیش از آغاز این رویداد، شاهد اعلام فیلم‌های حاضر در جشنواره هستیم
گناباد ـ دبیر برگزاری جشنواره گل پرکنی زعفران گناباد گفت: نخستین جشنواره و رقابتهای گل پرکنی زعفران گناباد در روستای باغ آسیا شهرستان گناباد برگزار شد.
نخستین جشنواره ملی «نذر قلم» به مناسبت هفته بزرگداشت زن و با نگاهی به زنان ایثارگر به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس فراخوان داد.
انصراف گروهی از فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه از حضور در جشنواره، کناره گیری شماری از سینماگران پیشکسوت از همکاری با جشنواره و تعلیق عضویت جشنواره فیلم کوتاه تهران در کنفرانس فیلم کوتاه به عنوان محور رویدادهای بین المللی فیلم کوتاه، پررنگ‌ترین حواشی بود که به نظر می‌رسد، بیش از آنکه متاثر از تحرکات خارجی باشد، محصول سوءتدبیر داخلی است.
انصراف گروهی از فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه از حضور در جشنواره، کناره گیری شماری از سینماگران پیشکسوت از همکاری با جشنواره و تعلیق عضویت جشنواره فیلم کوتاه تهران در کنفرانس فیلم کوتاه به عنوان محور رویدادهای بین المللی فیلم کوتاه، پررنگ‌ترین حواشی بود که به نظر می‌رسد بیش از آنکه متاثر از تحرکات خارجی باشد، محصول سوءتدبیر داخلی است.
همزمان با برگزاری نخستین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، جزئیات اعطای جایزه به محصولات فناورانه دانشجویی حوزه سلامت منتشر شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از برگزاری نخستین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با هدف ارج نهادن به فعالیت‌های دانشجویان خبر داد.
سهراب صادقی با اشاره به استقبال خوب مشتریان از دومین دوره برگزاری جشنواره نیک آفرین گفت: با توجه به تجربه نخستین دوره برگزاری جشنواره نیک آفرین، دومین دوره این جشنواره نیز با استقبال مشتریان روبه رو شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ