محمدحسین ساعی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به نامه احمد توکلی گفت: آقای توکلی زمانی احمدی نژاد را متهم می‌کرد به اینکه چرا مصوبات مجلس را ابلاغ نمی‌کند و می‌گفت که دیکتاتوری است و احمدی نژاد را با الفاظ زشتی متهم می‌کرد، اما الان برعکس آن رفتار عمل می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی خواستار تشدید مجازات حمل سلاح و دارندگان سلاح غیرمجاز شد.
محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرارداد ۱۰۰ دستگاه متروباس بسته شده و این دستگاه حمل و نقل عمومی وارداتی است البته ما این متروباس‌ها را به شرط انتقال فناوری به داخل کشور خریداری کردیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی جزئیات حمله گروهک تروریستی به مرز مشترک بین ایران و پاکستان که منجر به شهادت ۵ مرزبان ایران شد را تشریح کرد.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به استفاده از سلاح سرد توسط معتادان در زمانیکه از ورود آن‌ها به بوستان‌ها جلوگیری می‌شود، گفت: پیمانکاران بخاطر ترس از تجمع معتادان، جمع‌آوری پسماند در این محله را به ساعت ۴:۳۰ صبح تغییر دادند و لکه‌های بزرگ سیاه را در معابر شاهد بودیم که بار‌ها رنگ آمیزی می‌شدند، اما مجددا این لکه‌ها ایجاد شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: در خصوص وضعیت حمل و نقل به ویژه ناوگان روزمینی و تأمین تجهیزات، از شهردار تهران سوال پرسیدیم اما هنوز پاسخ داده نشده است.
عضو شورای شهر تهران گفت:ضمن تذکر به شهرداری تهران به دلیل عدم ورود به موقع در حوزه حمل و نقل عمومی باید در این زمینه بررسی لازم صورت بگیرد و گزارشات ارائه شود.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بودجه حمل و نقل عمومی برای سال اینده افزایش می‌یابد، گفت: شماره گذاری اتوبوس‌ها سریع تر انجام شود.
عضو شورای شهر تهران گفت:سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در رابطه با ساخت پارکینگ کم کاری کرده است.
عضو شورای شهر تهران گفت:حمل و نقل و آلودگی هوا ۳۳ درصد و یا به عبارتی یک سوم احکام برنامه چهارم توسعه شهر تهران را به خود اختصاص داده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: آقای زاکانی بعدازظهر روز چهارشنبه یا پنجشنبه باید به اتاق ماریتورینگ معاونت حمل و نقل می‌رفت و معاونت‌ها و شهرداران را به خط می‌کرد تا آن فاجعه نصف شب اتفاق نیافتد.
به گفته عضو شورای شهر تهران نمره شهرداری در حوزه حمل و نقل عمومی قابل قبول نیست و کمبود شدید این ناوگان نشانگر مدیریت نادرست است.
به گفته عضو شورای شهر تهران نمره شهرداری در حوزه حمل و نقل عمومی قابل قبول نیست و کمبود شدید این ناوگان نشانگر مدیریت نادرست است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه، حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
عضو شورای شهر تهران گفت:زمان پلاک گذاری یکصد اتوبوس وارد شده به شهر طولانی شده است و در شرایطی که آلودگی هوا یکی از معضلات است گفت توسعه حمل و نقل می‌تواند در کاهش این آلودگی اثرگذار باشد.
علی اصغر قائمی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد وعده ورود تراموا از سوی شهردار تهران به پایتخت، واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: در دوره‌های قبل چند نمونه اتوبوس‌های سه کابین وارد شد که تست هایش را انجام داد و می‌توانیم به جای تراموا در مورد ورود این اتوبوسها، تمرکز کنیم. البته در حالت کلی هر مد حمل و نقلی جدیدی که بخواهد در تهران فعال شود باید در وهله اول مصوبه شورایعالی ترافیک را اخذ کند و بعد از آن بایستی از شورای شهر تهران مصوبه بگیرد تا قابلیت اجرا پیدا کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: تهران دیگر نفس ندارد بهتر است توسعه حمل و نقل عمومی در اولویت اول قرار گیرد تا همچون پمپاژ کننده خون به رگ‌های دود گرفته شهر عمل کند و راه نفس شهر را باز کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: تهران دیگر نفس ندارد بهتر است توسعه حمل و نقل عمومی در اولویت اول قرار گیرد تا همچون پمپاژ کننده خون به رگ‌های دود گرفته شهر عمل کند و راه نفس شهر را باز کند.
رییس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد سهم آلایندگی شهر تهران مربوط به منابع آلاینده متحرک است، افزود: مدیریت شهری با وجود تمام مشکلات مالی با تامین منابع مالی لازم، اقدامات گسترده و موثری را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی که در سال‌های اخیر در تهران به دست فراموشی سپرده شده بود، بر داشته است؛ اما برای موتورسیکلت‌ها باید تصمیم ملی اتخاذ شود و شهرداری به تنهایی نمی‌تواند برای جایگزینی موتور‌های کاربراتوری به انژکتوری و برقی اقدام کند؛
رئیس و سخنگوی شورای شهر بوشهر گفت: "جعفرپورکبگانی" فرماندار اسبق و عضو شورای شهر بوشهر غروب امروز چهارشنبه از سوی افراد ناشناس با چاقو زخمی و به بیمارستان منتقل شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاشگران در روز‌های اخیر با تعرض به اموال عمومی و بیت‌المال، حمله به پلیس و نیرو‌هایی که برای تأمین امنیت و جان مردم به صحنه آمده بودند، هر گونه جنایتی را انجام دادند.
گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد یکشنبه از شهادت «خالد منصور» عضو شورای نظامی و فرمانده منطقه جنوبی سرایا القدس در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به رفح در غزه خبر داد.
جنگنده های رژیم صهیونیستی روز گذشته در حمله هوایی به غزه، تیسیر الجعبری، فرمانده منطقه شمالی گردان‌های قدس و عضو شورای نظامی این گروه مقاومتی را به شهادت رساندند.
جنگنده های رژیم صهیونیستی روز گذشته در حمله هوایی به غزه، تیسیر الجعبری، فرمانده منطقه شمالی گردان‌های قدس و عضو شورای نظامی این گروه مقاومتی را به شهادت رساندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ