عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بودجه حمل و نقل عمومی برای سال اینده افزایش می‌یابد، گفت: شماره گذاری اتوبوس‌ها سریع تر انجام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بودجه شبکه آزمایشگاهی در سال ۱۴۰۲ با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نسبت به سال گذشته ۲۵۰ درصد افزایش یافت.
مدیر عامل شرکت راه آهن گفت: در طول برنامه ششم توسعه حتی یک ریال از بند الف ماده ۵۷ قانون برنامه ششم توسعه  اختصاص پیدا نکرده که نتیجه آن عدم رشد حمل و نقل ریلی کشور در دولت گذشته بوده است.
مدیر گردشگری و میراث فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، از افزایش ۱۷ درصدی بودجه حوزه گردشگری سلامت مناطق آزاد خبر داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۷۰ درصدی بودجه این صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از سوی دولت خبر داد.
رئیس شورای عالی استان‌ها، از افزایش ۱۰۰ درصدی بودجه شورای عالی استان ها در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بودجه شهرداری تهران رسما پیش از سال جدید به شهرداری تهران ابلاغ شده است، افزود: افزایش کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در تهران از ابتدای اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: توسعه و تکمیل پایگاه‌های مدیریت بحران یکی از وظایفی است که شهرداری تهران باید آن را انجام دهد و برای ساخت و تکمیل سوله‌های مدیریت بحران ردیف بودجه‌ تعین شد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وضع نرخ تورم در ایران به گونه‌ای است که هرگونه افزایش قابل ملاحظه در مخارج بودجه عمومی دولت می‌تواند تورم‌های بسیار بزرگ‌تری در اقتصاد کشور ایجاد کند.
نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در سالهای آتی خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:در حوزه ایمنی نیز بودجه سال آینده با ۲۴ درصد افزایش مواجه بوده و مبلغ آن به ۴ هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان رسیده است.
یک مقام چینی اعلام کرد که این کشور به منظور پاسخگویی به نیازهای امنیتی خود، قصد افزایش بودجه نظامی را دارد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تمام تلاش مجلس افزایش پیدا نکردن سقف بودجه در سال آینده است و مغایرت ۴۰۰ همتی هم در بودجه درست نیست.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از افزایش ۵۰ درصدی بودجه مربوط به زنان خبر داد و گفت: همچنین یک درصد بودجه دستگاه‌ها به طرح‌های ارتقا و توانمندسازی زنان اختصاص می‌یابد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: بودجه سال آینده صندوق ۱۶۵ درصد افزایش یافته است.
دولت در لایحه بودجه امسال  ۴۰ درصد از مالیات بر ارزش افزوده را به وزارت آموزش و پرورش اختصاص دهد. همچنین مدارسی که الگوی مصرف را رعایت می‌کنند از  پرداخت هزینه های برق, گاز و آب معاف هستند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه عمرانی در لایحه بودجه سال آینده ۲۶ درصد افزایش یافته و ما باید راه را برای ورود بخش غیر دولتی جهت تکمیل پروژه های عمرانی باز کنیم.
ماکرون گفته است که اروپا باید از جنگ یک سال گذشته در اوکراین درس بگیرد. براساس بیانیه دفتر مکرون، از درس‌های جنگ اوکراین برای فرانسه این است که ارتش این کشور باید واکنش‌پذیرتر شود، ظرفیت اعزام سریع پیدا کند، تجهیزاتی با عملکرد بهتر داشته‌باشد و لجستیک و مهمات ارتش تقویت شود.
اعضای شورای شهر تهران با افزایش بودجه برای ایمن‌سازی گود برج میلاد و افزایش حقوق کارکنان شهرداری موافقت کردند.
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به بودجه فعلی، خواستار افزایش بودجه حمل و نقل سال آینده از سوی دولت شد.
دولت ژاپن در راستای افزایش هزینه های دفاعی خود، بودجه قابل توجهی را برای این بخش مصوب کرد.
امیر محمود غفاری با اشاره به جدیت موضوع نگهداری راه‌ها گفت: در لایحه بودجه سال آینده و احکام جدید افزایش تسهیلات برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه حمل‌و نقل در نظر گرفته شده است.
امیر محمود غفاری با اشاره به جدیت موضوع نگهداری راه‌ها گفت: در لایحه بودجه سال آینده و احکام جدید افزایش تسهیلات برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه حمل‌و نقل در نظر گرفته شده است.
بودجه برگزاری بازی‌های المپیک 2024 پاریس به دلیل تورم و برخی از هزینه‌های اضافه، 400 میلیون یورو افزایش یافت.
وزارت دفاع ژاپن با هشدار درباره اینکه جامعه بین‌الملل با سخت‌ترین دوران خود پس از جنگ جهانی دوم روبرو شده است، خواستار افزایش بودجه نظامی خود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ