سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران نگهداری ۸۰۰ شیت نقشه در گنجینه موزه نقشه تهران را یک فرصت طلایی برای مطالعه در خصوص اطلاعات جغرافیایی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات علمی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: در بخش جانورشناسی مرکز تحقیقات گیاه پزشکی کشور ۶ هزار و ۵۰۰ نمونه جانور خشک شده نگهداری می‌شود که شامل ۴۸۰ گونه است.
معاون وزیر دادگستری از شیوه جدید نگهداری کودکان با عنوان«مراقبت موقت خانواده محور کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست» خبر داد.
ریحان یکی دیگر از گیاهان محبوب در آشپزی است که رایحه قوی، آن را به یکی از اجزای اصلی غذا، از ایتالیایی تا تایلندی، تبدیل می‌کند. اگر می‌خواهید پستو درست کنید، یا می‌خواهید پشه‌ها را دور نگه دارید کافی است یک گلدان ریحان داشته باشید. جالب اینکه حتی مجبور نیستید بین استفاده از برگ‌ها در آشپزی یا خرد کردن آن‌ها برای از بین بردن پشه‌ها انتخاب کنید چرا که ریحان در تمام تابستان برگ‌های تازه می‌دهد و کافی است آن‌ها را بچینید تا گیاه به تولید خود ادامه دهد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: دو باب انبار به وسعت ۴۰۰ متر با سقف‌های شیروانی که محل نگهداری ابر و اسفنج بودند آتش گرفتند.
برنج پس از پختن در دمای اتاق می‌تواند حاوی باکتری‌های مختلفی باشد که تکثیر می‌شوند و سموم مضر را آزاد می‌کنند. این گاهی اوقات منجر به مسمومیت غذایی با این باکتری می‌شود. بسته به نحوه تهیه، پخت و نگهداری برنج پس از پختن، می‌توانید از این امر اجتناب کنید.
نکات مهم نگهداری از آرایش در فصل بهار
عزیزی اظهار داشت: بهتر است بجای کیسه پلاستیکی از پارچه استفاده کنید، البته از پارچه‌های ساده نه رنگی، زیرا رنگ‌های بکار برده شده در آن‌ها نیز شیمیایی است.
اپل فهرستی از نکات مفید برای افزایش عمر باتری دستگاه‌ها را فاش کرده است.
اپل به کاربرانی که می‌خواهند دستگاه‌هایشان را برای زمان طولانی‌تری نگه دارند، پیشنهاد می‌کند که دستگاه‌ها را کامل شارژ نکنند. باتری دستگاه‌هایی که کامل شارژ شده‌اند، اما در حال کاری نیستند، سریع‌تر خالی می‌شود. دستگاه‌هایی که شارژ ندارند ممکن است برای حفظ شارژ خود با مشکل مواجه شوند. اپل پیشنهاد می‌کند که اگر می‌خواهید دستگاهی بیشتر عمر کند، با شارژ ۵۰ درصد از هر دو مشکل جلوگیری خواهید کرد.
مادر شاغل برای شیر دادن به کودک خود باید شیرش را بدوشد و درون کیسه یا شیشه بگذارد و سپس آن را داخل فریزر قرار دهد. برای نگهداری طولانی مدت شیر مادر و برای جلوگیری از پایین آمدن کیفیت شیر مادر، آن را داخل کیسه‌های مخصوص نگهداری در فریزر بریزید.
کارشناس دفتر مقام معظم رهبری در پاسخ به این سوال که با توجه به آیه کنز، آیا نگهداری دلار از نظر فقهی مشکلی دارد یا نه، گفت: اگر این کار خلاف قانون نباشد، از نظر شرعی مشکلی ندارد.
اگر می‌خواهید لیمو ترش برای مدت طولانی به صورت تازه نگهداری کنید با ما همراه باشید. همچنین نکاتی درباره نحوه نگهداری آب لیمو ترش هم بیان خواهد شد.
خواص کاکتوس در خانه و حتی خواص میوه آن به‌قدری زیاد است که مطمئنا با دانستن آن‌ها مشتاق خریداری کردن آن خواهید شد.
ترشحاتی که روی پوست ماهی‌های قرمز وجود دارد امکان دارد وارد آب تنگ یا آکواریوم شود که باعث پیدایش حساسیت‌های جلدی، اگزما و خارش پوستی در کودکان می‌شود.
رئیس جمهور روسیه، باور قبلی مقامات و مدیران اجرایی این کشور درباره اینکه نگهداری اموال‌شان در خارج از روسیه «به مراتب امن‌تر» است را زیر سوال برد.
حسین خوشبخت گفت: خودروهای وارداتی در بنادر نگهداری می شود و آمار دقیق این واردات را وزارت صمت می داند.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی بر لزوم انسداد و کنترل مرزها تاکید کرد و گفت: باید ظرفیت نگهداری اتباع غیرمجاز در مرز افزایش یابد.
دبیر شورای فنی شهرداری تهران از تصویب بهای تعمیر، نگهداری و مقاوم سازی پل‌های شهری و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سال ۱۴۰۱ خبر داد.
گل غوره‌ای ساقه‌های نازک و بلند دارد که به صورت آویز تا ۳ متر هم ظرفیت بلندشدن دارند. یکی از علت‌های پرطرفدار بودن این گیاه برگ‌های آن است که آبدار، گوشتی و بیضی شکل هستند و نوک تیزی دارند. برگ‌های این گیاه در کل شبیه دانه‌های تسبیح هستند؛ به همین دلیل با نام‌هایی مانند کاکتوس دانه تسبیحی هم شناخته شده است.
دادگاه عالی اروپا اعلام کرد قانون کلی نگهداری از اطلاعات آلمان برخلاف قانون اتحادیه اروپا است.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهمترین این حوادث را بخوانید.
سخنگوی فراجا با بیان اینکه برخی چاره ای جز سرقت ندارند گفت: برای نگهداری یک سارق در زندان ماهیانه ۱۰ میلیون تومان هزینه می شود.
وب‌سایت فرانس‌ ۲۴ در گزارشی به این مسئله پرداخته که نگهداری اسناد «فوق‌محرمانه» چه عواقب حقوقی برای رئیس‌جمهور آمریکا خواهد داشت؟
در تعریف حیوان خانگی می‌خوانیم به آن دسته از حیواناتی که برای یک شرکت یا سرگرمی فرد نگهداری می‌شوند و هدف از نگهداری آن‌ها کار‌کشیدن یا استفاده‌های آزمایشگاهی نیست، حیوان خانگی می‌گویند. در‌این‌میان گاهی هم هدف از نگهداری حیوانات، سرگرمی نیست و سرپرستی آن‌ها مثلا در گروه حیوانات رها‌شده و بی‌سرپرست، به منظور کمک به بهداشت و سلامت خود حیوان و با هدف نوع‌دوستی انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ