دادگاه عالی اروپا اعلام کرد قانون کلی نگهداری از اطلاعات آلمان برخلاف قانون اتحادیه اروپا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای ما انسان‌های مدرن این ممکن است مانند احساسات سطحی شادی که بسیاری از مردم (به نظر من به اشتباه) دنبال می‌کنند مبهم به نظر برسد. در عوض، منظور ارسطو آن بود که خوشبختی حالتی الهی است که هر یک از ما را به دلخواه ملاقات می‌کند. تنها مسئولیت ما این است که در را به روی آن باز کنیم و ما این کار را با زندگی خوب انجام می‌دهیم.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: آموزش و پرورش مکلف به تدوین چارچوب تقویم و زمان آموزشی شد و عملا قانون بازگشایی مدارس در اول مهر ماه موقوف‌الاجرا می‌شود.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی نسبت به تبعات خطرناک تصویب لایحه قانون نظامی جدید در این رژیم هشدار داد.
بنا بر نظر بسیاری از کارشناسان اقتصادی واردات خودرو کارکرده منجر به خروج ارز از کشور می‎‌شود؛ سوال اینجا است آیا این کار صرفه اقتصادی دارد؟
وزیر صنعت و اطلاعات چین اعلام کرد تمام تهیه کنندگان اپلیکیشن موبایل این کشور ملزم می شوند تا جزئیات کسب وکارشان را در اختیار دولت بگذارند. این وسیع ترین تلاش دولت برای کنترل صنعت فناوری است.
شماری از زنان اسرائیلی با برگزاری تجمعی خواستار بهره‌مندی فرزندان خود از قانون لغو خدمت نظامی، همچون حریدی‌ها (یهودیان ارتدکس افراطی) شدند.
لالیگا در فصل جدید تصاویری را در اختیار تماشاگران قرار خواهد داد که می‌تواند حواشی بسیاری را به همراه داشته باشد.
دولت هندوستان اعلام کرد برای واردات تبلت، لپ تاپ و رایانه های شخصی از این پس به مجوز نیاز است.
سپاهان در شرایطی پا به مسابقات لیگ بیست و سوم خواهد گذاشت، که خلا قابل توجهی در کمربند میانی این تیم دیده می‌شود.
در مصر برای کاهش مصرف برق تمام مسابقات پیش از غروب آفتاب برگزار خواهد شد.
ستاره فوتبال ایران همچنان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه سرنوشت نامعلومی دارد و همچنان عضو تیم پورتو پرتغال است.
فدراسیون فوتبال ایتالیا با وضع قانونی جدید، دست باشگاه‌های این کشور برای خرید بازیکنانی که تا الان برای جذب‌شان محدودیت وجود داشت را باز گذاشت.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: نمایندگان با رأی هوشمندانه امروز خود به حذف ماده مربوط به تناسبی شدن انتخابات، قانون جدید را از گروگان اصلاح طلبان خارج کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در تشریح جلسه امروز این فراکسیون، گفت: مقرر شد قانون انتخابات مجلس بدون تناسبی شدن انتخابات تهران لازم‌الاجرا شود.
رئیس قوه قضائیه گفت: قانون دست ما را باز گذاشته تا در صدور احکام و تصمیمات، مقتضیات زمانی را لحاظ کنیم و به تناسب جرم و مجازات توجه داشته باشیم.
وکیل حامی محیط زیست در مورد ویدیوی منتشر شده توسط نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران سینمای ایران با یک گونه حیات وحش، تصریح کرد: وضعیت حقوقی تهیه فیلم و عکس از حیات وحش که مصداق نگهداری این گونه‌ها در منزل است، کاملا در قانون مشخص شده است.
کارشناس دفتر مقام معظم رهبری در پاسخ به این سوال که با توجه به آیه کنز، آیا نگهداری دلار از نظر فقهی مشکلی دارد یا نه، گفت: اگر این کار خلاف قانون نباشد، از نظر شرعی مشکلی ندارد.
رئیس موسسه تحقیقات جمعیت کشور گفت: علاوه بر قانون های محدود کننده سقط جنین، باید سیاست هایی را ابلاغ کرد که انگیزه داشتن فرزند بیشتر شود.
یکی از بستگان مرد میانسال در تحقیقات گفت: رسول بیماری افسردگی داشت و حالش خوب نبود. یک شب بیرون بودیم، اما زمانی که برگشتیم متوجه شدیم او خودش را حلق‌آویز کرده است. طنابی را که رسول با آن خود را حلق آویز کرده بود باز کردیم و صحنه خودکشی را بهم زدیم. اگر جسد رسول به پزشکی قانونی منتقل می‌شد، ماجرای افسردگی و خودکشی او لو می‌رفت به همین دلیل در اوج ناراحتی که از مرگ ناگهانی او داشتیم، به دنبال راه حلی بودیم که بتوانیم این راز را مخفی نگهداریم.
طبق ماده ۴۲ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و الحاق موادی به آن (الحاقی مصوب ۱۳۸۹/۰۵/۰۹)، «به قوه قضاییه اجازه داده می‌شود که بخشی از محکومان مواد مخدر یا روان‌گردان‌های صنعتی غیرداروئی را به جای زندان در اردوگاه‌های خاص نگهداری کند. دولت موظف است اعتبارات و تسهیلات و مقررات لازم را برای تهیه و اداره این اردوگاه‌ها در ظرف مدت یک سال تامین کند.»
رئیس کل دادگستری استان گلستان در بازدید از بازداشتگاه محل نگهداری اغتشاشگران از برخورد قاطعانه قانون با مخلان امنیت مردم خبر داد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: «کلاً هیچ قاعده و قانون خاصی برای نگهداری حیوانات غیرمتعارف در منازل وجود ندارد»، اظهار کرد: این اقدامات حاصل تفکرات سرمایه‌داری و پیروی از مد و ژست پولداری و این قبیل موضوعات است و با آن نیز مخالف هستیم.
جبهه اصلاحات طی نامه ای به اژه ای رئیس قوه قضائیه خواهان رعایت قانون و حقوق شهروندی مصطفی تاجزاده زندانی سیاسی شد که بیش از یک ماه است در زندان انفرادی نکهداری می شود و در اعتراض اقدام به روزه گرفتن کرده است.
یکی از مقامات اف‌بی‌آی توضیح داد اف ‌بی ‌آی در اجرای حکم تفتیش، طبق دستور دادگاهها، مراحل تفتیش و توقیف را دنبال می‌کند و سپس اقلامی را که نیازی به نگهداری برای اجرای قانون ندارد، بازمی‌گرداند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ