اپل به کاربرانی که می‌خواهند دستگاه‌هایشان را برای زمان طولانی‌تری نگه دارند، پیشنهاد می‌کند که دستگاه‌ها را کامل شارژ نکنند. باتری دستگاه‌هایی که کامل شارژ شده‌اند، اما در حال کاری نیستند، سریع‌تر خالی می‌شود. دستگاه‌هایی که شارژ ندارند ممکن است برای حفظ شارژ خود با مشکل مواجه شوند. اپل پیشنهاد می‌کند که اگر می‌خواهید دستگاهی بیشتر عمر کند، با شارژ ۵۰ درصد از هر دو مشکل جلوگیری خواهید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اپل در ساخت تلفن‌های هوشمند امروزی بسیار معروف است، اما آیفون‌های این شرکت، سال ۲۰۰۷ معروف شدند. اما اولین تلفن هوشمندی که دنیا به خود دید، سال ۱۹۹۴ بود. نام این تلفن «IBM Simon» بود.
اپل تی وی قرار است دومین مستند در مورد لیونل مسی را بسازد؛ ماجرای این مستند در مورد نحوه حضور فوق ستاره در اینترمیامی خواهد بود.
اپل واچ ایکس سال 2024 یا 2025 با طراحی جدید و تغییراتی مانند سیستم اتصال بند مغناطیسی و شاید باتری بزرگ‌تر عرضه خواهد شد.
اپل و مایکروسافت ارزشمندترین شرکت‌های جهان ماندند
برخی منابع آگاه از زنجیره تأمین می‌گویند ظاهراً این شرکت روی توسعه آیپد تاشو کار می‌کند.
این صفحه نمایش را می‌توان برای تحمل فشار وارده به سطح خارجی شیشه در هنگام رول کردن تنظیم کرد. این کار از آسیب به صفحه نمایش در هنگام رول شدن جلوگیری می‌کند.
در به روزرسانی تازه سیستم‌های عامل اپل، شامل آی‌او‌اس ۱۷ و مک‌اواس سونوما، به طور خودکار هربار «کلید گذر» (Passkey) منحصربه‌فردی را برای کاربران تولید می‌کند که به شناسه‌های اپل آن‌ها مرتبط شده و می‌تواند جایگزین رمز‌های عبور فردی در حساب‌های اینترنتی شود.
طبق رای یک قاضی فدرال آمریکا، شکایت آنتی تراست مصرف کنندگان از اپل و آمازون به اتهام تبانی برای افزایش قیمت مصنوعی آیفون و آیپد های فروخته شده در پلتفرم آمازون به دادگاه راه می یابد.
مراسم «کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل» (WWDC) برگزار شد و طی آن شرکت اپل از نخستین هدست واقعیت ترکیبی خود به نام «ویژن پرو» و همچنین یک مک بوک ایر ۱۵ اینچی رونمایی کرد.
اپل ویژن پرو یک سیستم عامل کاملاً جدید به‌نام VisionOS دارد که از یک رابط کاربری سه‌بعدی بهره می‌برد. این سیستم عامل دارای یک اپ استور جدید و اختصاصی است که دسترسی به اپ‌ها مخصوص هدست را فراهم می‌کند و البته ظاهراً می‌توانید از طریق این فروشگاه به آن دسته از اپ‌های آیفون و آیپد که با این محصول جدید سازگار باشند، دسترسی داشته باشید.
اپل فهرستی از نکات مفید برای افزایش عمر باتری دستگاه‌ها را فاش کرده است.
دادگاه تجدیدنظری در آمریکا رای دادگاه فدرال را تایید کرد که طبق آن ممکن است اپل مجبور شود روش های پرداخت در اپ استور را تغییر دهد.
براساس اعلام سرویس فدرال ضد انحصار روسیه (FAS) اپل جریمه ای ۹۰۶ میلیون روبلی (۱۲.۱۲ میلیون دلار) برای یک پرونده آنتی تراست در این کشور پرداخت کرده است.
نشریه فورچون هرساله فهرست تحسین‌شده‌ترین شرکت‌های جهان را منتشر می‌کند و حالا نوبت به فهرست سال ۲۰۲۲ رسیده است. در این فهرست اپل در جایگاه اول قرار دارد، آمازون دوم و رتبه سوم هم به مایکروسافت رسیده است.
اپل مدعی است از زمان راه اندازی فروشگاه «اپ استور» در ۲۰۰۸ میلادی ۳۲۰ میلیارد دلار به توسعه دهندگان اپ پرداخت کرده است.
یک مرد ساکن نیویورک مدعی است اکسیژن سنج اپل واچ با تبعیض نژادی علیه افرادی با رنگ پوست تیره تر کار می کند و درهمین راستا شکایتی دسته جمعی علیه شرکت سازنده ثبت کرده است.
زیر مجموعه اپل در ژاپن باید برای فروش عمده آیفون و سایر دستگاه های اپل به گردشگران خارجی ۱۳ میلیارد ین (۹۸ میلیون دلار) مالیات اضافی به دولت این کشور پرداخت کند.
سازنده آیفون اخیراً برنامه Home را معرفی کرده است که برای عملکرد بهتر همه چیز خانه طراحی شده است. در واقع اپلیکیشن Home ابزار اپل برای کنترل تمام وسایل خانه هوشمند شما در زیر یک سقف است. برای احساس مزایا، همه دستگاه‌های داخل Home باید به آخرین نسخه به‌روزرسانی شوند. اما افرادی که سعی کرده‌اند این کار را انجام دهند ظاهراً با مشکلاتی مواجه شده‌اند. در میان آن‌ها اپ گیر کرده است که می‌گوید: «به‌روزرسانی یا پیکربندی».
کارشناسان پیش بینی می کنند پس از اجازه نصب فروشگاه های اپ طرف سوم روی دستگاه های iOS ، انبوهی از آنها مانند بهمن به بازار سرازیر می شوند و به رقبایی بالقوه برای اپ استور تبدیل می شوند.
اپل تصمیم دارد اجازه نصب فروشگاه های اپلیکیشن جایگزین در آیفون و آی پدهایش را در اتحادیه اروپا صادر کند.
مشاور ارشد نهاد تحریم کننده ناظر حفاظت از اطلاعات فرانسه معتقد است اپل به دلیل نقض قوانین حفظ حریم خصوصی باید ۶ میلیون یورو جریمه پرداخت کند.
مدیر عامل توئیتر ادعا کرده که شرکت اپل تهدید به حذف برنامه این شبکه اجتماعی از فروشگاه آنلاین خود کرده است.
رسانه انگلیس خبر داده شرکت آمریکایی ممکن است برای خرید باشگاه منچستریونایتد پیش قدم شود.
شواهد حکایت از این دارد که تصمیم ممنوعیت واردات تلفن‌های همراه اپل پس از چندین بار شکست، سرانجام بر روی جدیدترین مدل این نام تجاری یعنی آیفون ۱۴ در حال اعمال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ