مشهد ـ استاندار خراسان رضوی بر لزوم انسداد و کنترل مرزها تاکید کرد و گفت: باید ظرفیت نگهداری اتباع غیرمجاز در مرز افزایش یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: ظرفیت سد دوستی به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع تأمین کننده آب شهرستان مشهد به نزدیک ۹ درصد رسیده است.
رئیس سازمان صداوسیما گفت: هر زمان رسانه ملی تصمیم به استفاده از چهره‌ها بگیرد، امکان فرصت و ظرفیت دیده شدن را در اختیار کسانی قرار می‌دهد که هنجارها را رعایت می‌کنند.
سفیر ایران در گینه گفت: تلاش خواهیم کرد از مجموع توانایی های کشور در تولیدات کشاورزی و صنایع تبدیلی مخصوصا دانش فنی و مهندسی و شرکت های دانش بنیان که توانایی بالایی است در آفریقا استفاده شود
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: اصلی‌ترین علت رسوب کالا در بنادر مشکلات اسنادی است. بیش از ۷۰ درصد از ظرفیت نگهداری کانتینر در بندر شهید رجایی تکمیل شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران خبرداد.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برنامه وزیر جهاد کشاورزی بر مدیریت جامع آبخیزداری تاکید شده و دولت سیزدهم می‌تواند بسترساز این مدیریت باشد.
پایتخت مرکبات، شهر قلعه‌ها، دریای خزر، جنگل‌های دو هزار و سه هزار و همجواری با رامسر، غذاهای متنوع گیلکی و آب و هوای مطبوع تنها بخشی از دلایل سفر به تنکابن در استان مازندران است.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت:هم‌اکنون سالانه حدود ۴.۲ میلیون تن اتان تحویل مجتمع‌های پتروشیمی می‌دهیم که این عدد در آینده‌ای نزدیک به ۵ میلیون تن می‌رسد.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از افزایش ۵ برابری ظرفیت مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب ماده ۱۶ در پایتخت خبر داد.
کرج- رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: ظرفیت بالایی برای توسعه بسکتبال در البرز وجود دارد و از قدیم تاکنون مربیان بزرگ و نامداری در بسکتبال استان حضور داشته‌اند.
اصفهان- مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات سد زاینده رود از افزایش ذخیره سد زاینده رود به ۵۱۳ میلیون مترمکعب خبرداد و گفت: هم اینک ۴۱ درصد ظرفیت سد پرشدگی دارد.
وزرات دفاع ترکیه تصاویر ناو بومی TCG Anadolu را که بزرگترین ناو این کشور است،منتشر کرد.طول آن ۲۳۰ متر است؛ بیمارستان نظامی ۳۰تختخوابی، گنجایش حمل ۱۴۰۰نفر و ظرفیت نگهداری ۸ هلیکوپتر را دارد.
اصفهان- مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات سد زاینده رود از افزایش ذخیره سد زاینده رود به ۳۸۹ میلیون مترمکعب خبرداد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از ایجاد سه هزار نفر ظرفیت پذیرش و نگهداری معتادان توسط پلیس تا اواسط سال آتی خبر داد.
اصفهان- مدیر بهره‌برداری و نگهداری از سد زاینده‌رود با اشاره به خالی بودن ۸۸ درصد ظرفیت سد زاینده‌رود، گفت: ورودی این سد از ابتدای سال آبی تا نیمه دی ماه ۱۱۱ میلیون مترمکعب بوده است.‌
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی بر لزوم انسداد و کنترل مرزها تاکید کرد و گفت: باید ظرفیت نگهداری اتباع غیرمجاز در مرز افزایش یابد.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: با بهره‌برداری از دو مجتمع جدید ذخیره‌سازی، ظرفیت نگهداری روغن خام نباتی کشور به یک میلیون و ۳۵۰ هزار تن می رسد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: بخشی از وظایف بهزیستی همچون مراقبت از ایتام و فرزندان فاقد سرپرست که در مراکز شیرخوارگاه‌ها و سایر مراکز بهزیستی نگهداری می‌شوند در شمول اقدامات حاکمیتی است.
گل غوره‌ای ساقه‌های نازک و بلند دارد که به صورت آویز تا ۳ متر هم ظرفیت بلندشدن دارند. یکی از علت‌های پرطرفدار بودن این گیاه برگ‌های آن است که آبدار، گوشتی و بیضی شکل هستند و نوک تیزی دارند. برگ‌های این گیاه در کل شبیه دانه‌های تسبیح هستند؛ به همین دلیل با نام‌هایی مانند کاکتوس دانه تسبیحی هم شناخته شده است.
مدیرعامل سازمان رفاه اجتماعی شهر تهران گفت : یاور شهر ۸ ویژه بانوان دارای بیماری خاص و اعصاب و روان با ظرفیت ۱۵۰ نفر افتتاح شد.
کیوی مملو از مواد مغذی و ویتامین‌هایی است که برای روده‌ها مفید هستند و باعث حرکت منظم روده می‌شوند. محتوای فیبر بالای کیوی اجازه می‌دهد تا ظرفیت نگهداری آب بالایی داشته باشد که باعث بهبود عمل دفع می‌شود.
۹۰دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: درصد کشفیات تریاک جهان، ۴۸ درصد کشفیات مرفین جهان و ۲۶ درصد کشفیات هرویین جهان مربوط به ایران است. مومنی اشاره داشت که در یک سال گذشته، ۱۳ اردوگاه نگهداری معتادان در کشور راه‌اندازی شد که از این تعداد، ۶ مرکز با ظرفیت نگهداری حدود ۶ هزار معتاد بی‌خانمان در تهران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ